Summi1
Summit2

Heineken® priredio gledanje finala Lige šampiona  

AKTUELNO

Na licu mesta

30.05.2022.

Euforija i veličanstveni sportski ambijent iz Pariza, sa jedne od najlepših evropskih fudbalskih arena "Stad de Frans", gde se igralo finale UEFA Lige šampiona, preneti su u subotu uveče i u srce Beograda. Heineken® brend, ponosni sponzor elitnog klupskog takmičenja, organizovao je ekskluzivno gledanje utakmice između Real Madrida i Liverpula za titulu šampiona, na Belom dvoru. 

Tradicija kraljevskog kompleksa, emocija velikog broja gostiju, crvene i bele boje, dobra energija i vrhunsko pivo, pomešali su se tokom 90 minuta igre iz koje su Madriđani izašli kao pobednici, rezultatom 1:0.

Odličan fudbal i veliki broj šansi dodatno je rasplamsao atmosferu na beogradskom događaju. Među gostima našli su se legendarni kapiten Crvene zvezde iz Barija Stevan Dika Stojanović, proslavljeni golman Partizana Ivica Kralj, fudbaler Crvene zvezde Tijana Đorđević, košarkaške legende Dejan Tomašević i Igor Rakočević, i mnogi drugi.

Jedinstveni doživljaj tokom večeri u Beogradu započeo je prolaskom kroz Heineken® Tunel slavnih, dok je huk navijača sa stadiona koji odzvanja preko zvučnika učinio da se svi prisutni osete kao profesionalni fudbaleri pred izlazak na teren. Posebnu pažnju privukao je Muzej posvećen najvećim uspesima domaćih klubova u Ligi šampiona, kojih se svi zaljubljenici u sport rado sećaju. Gosti su imali priliku da se prisete kako su izgledali dresovi Crvene Zvezde i Vojvodine iz najuspešnijih godina ovih klubova, ali i ekskluzivno naprave fotografiju sa replikom pehara crveno-belih iz Barija 1991. godine.

Izvor: InStore
Foto: HEINEKEN Srbija