Summi1
Summit2

Sinergija nauke i realnog sektora je ključna za unapređenje logističke prakse u turbulentinm vremenima

AKTUELNO

SCM

02.06.2022.

Poremećaji u lancima snabdevanja, talenti i ljudski resursi, kao i marketing u oblasti logistike, bile su vodeće teme nedavno održane međunarodne logističke konferencije LOGIC na kojoj su učestvovali predstavnici kompanije cargo-partner.

Tamara Tatić, regionalna marketing menadžerka za Jugoistočnu Evropu u kompaniji cargo-partner Tamara Tatić, regionalna marketing menadžerka za Jugoistočnu Evropu u kompaniji cargo-partner

Nebojša Đekić, direktor prodaje i razvoja u kompaniji cargo-partner Srbija, govoreći o poremećajima u lancima snabdevanja na otvaranju konferencije LOGIC u Beogradu, je rekao: Kao rešenje za sve globalne prilike prethodnih godina istakao bih dve stvari: prilagođavanje i planiranje. U prvom naletu smo bili na vezi sa svim kancelarijama kompanije cargo-partner i na taj način prilagođavali se situaciji i pronalazili najbolja rešenja za svoje klijente. Kasnije smo pravili planove koji su bili kratkoročni, zbog stalnih promena, ali smo uvek imali šta da ponudimo klijentima.

Ni on, kao ni drugi govornici, nije mogao da da dugoročnu prognozu trendova u transportu i logistici, ali se osvrnuo na trenutna rešenja. Konkretno iz Kine sada imamo efikasan zbirni kontejnerski servis koji se pokazao daleko boljim od punih utovara. Smatram da će u drugoj polovini godine biti malo lakše, jer će biti uvedeni novi brodovi, a time i veći kapaciteti za transport robe, naveo je Đekić.

Na konferenciji je bilo reči o inovacijama i o novim vidovima komunikacije. Naime, izazovna vremena traže nova rešenja i nove vidove komunikacije, a digitalne mreže to jesu. B2B or not to be, kaže Tamara Tatić, regionalna marketing menadžerka za Jugoistočnu Evropu u kompaniji cargo-partner i dodaje Zašto baš LinkedIn? Zato što broji više od 830 miliona članova, a preko 53 miliona kompanija ima svoje stranice na ovoj mreži. LinkedIn je platforma broj jedan za generisanje lidova, a stope konverzije na ovoj platformi su dvostruko veće od bilo koje druge koja se odnosi na istu ciljnu grupu. Vidimo da je više od 40% korisnika svakodnevno aktivno.

Takođe, na konferenciji u organizaciji Automobilskog klastera Srbije pod nazivom "SEE Automotive – Connect&Supply" 31. maja i 01. juna bilo je reči o tome da li će automobilska industrija preživeti, da li su inovacije izostale ili ih ima još više.

Poslednjih godina Srbija je postala idealna lokacija za proizvodnju, a neki od razloga su svakako kvalifikovana radna snaga, dobra strategijska lokacija, ali i povoljni logistički uslovi.

Kada govorimo o lancu snabdevanja, posebno u izazovnim uslovima u kakvim proizvođači danas posluju, logistika zauzima značajno mesto, a pouzdan partner može biti ključno oružje za opstanak na tržištu, rekao je Milan Lani, korporativni direktor logistike u kompaniji cargo-partner.

izvor: InStore
foto: cargo-partner