Summi1
Summit2

Belgija: Lidl proširuje veganski i vegetarijanski asortiman

AKTUELNO

PL

03.06.2022.

Discounter Lidl Belgija je spreman da proširi svoj veganski i vegetarijanski asortiman kao odgovor na promenljive zahteve kupaca i pad potrošnje mesa.

Trgovac je rekao da kupci sve više preferiraju biljne alternative za meso, pri čemu je prodaja zamene za meso porasla za 60% između 2017. i 2020.

U saopštenju se napominje da se ovaj rast nastavlja i danas, a da Lidl Belgija želi da iskoristi ove promene u ukusu kupaca.

Istraživanje koje je sproveo iVOX na zahtev neprofitnog udruženja EVA nedavno je pokazalo da potrošnja mesa Belgijanaca nastavlja da opada.

Svaki treći belgijski potrošač naveo je da barem jednom nedeljno jede vegetarijansku hranu, dok bi četiri od deset mesojeda želelo da jede manje mesa u budućnosti.

Da bi iskoristio ove trendove, Lidl Belgija je proširio svoj asortiman zamena za meso na biljnoj bazi, sa dodatnih 73 dostupna vegetarijanska i veganska SKU. Očekuje se da će se ovaj broj uskoro povećati za još 10%.

U Lidlu smo izuzetno svesni uticaja životinjskih proizvoda na našu životnu sredinu. Da bismo zaštitili našu planetu, moramo da prilagodimo ishranu i više koristimo proteine biljnog porekla. U tom kontekstu, posvećeni smo da udvostručimo prodaju našeg vegetarijanskog i veganskog asortimana između 2020. i 2025. godine, zahvaljujući povećanom broju proizvoda i više promocija, rekla je Isabelle Colbrandt, portparolka Lidla.

Otkako je Lidl ušao na belgijsko tržište pre 25 godina, ovaj maloprodajni lanac je nastojao da unapredi svoju ponudu u prodavnicama za vegane i vegetarijance. Cilj diskontera je da udvostruči prodaju svog vegetarijanskog i veganskog asortimana do 2025. godine.

izvor: esmmagazine
foto: Lidl