Summi1
Summit2

Finalno odbrojavanje do konferencije Digital Day 2022

DOGAĐAJI

Marketing

03.06.2022.

Konferencija Digital Day 2022 pod sloganom ‘The End of the World as We Know It’ održaće se 9. juna u beogradskom prostoru Dorćol Platz. Impresivnoj listi govornika koji se u svetu užurbane digitalne transformacije ne samo odlično snalaze, već ga lično kreiraju i definišu njegov oblik pridružili su se i:

Dimitris Dimitriadis, Chief Innovation Officer, The Future Cats, koji će nam preneti detalje njegove vizije prema kojoj je budućnost medija svetla samo ako se oni usude da budu podvrgnuti suštinskim i hrabrim promenama. U novom digitalnom svetu opšte međupovezanosti i dalje ćemo želeti da pričamo i slušamo dobre priče, ali ćemo to činiti celim svojim telom i uz potpunu i neosetnu interakciju sa pravim ili virtuelnim okruženjem.

Prema mišljenju Dimitrisa, budućnost ne pripada smart digitalnim tehnologijama, koje se nasilno upliću u ljudske živote, već onima koje u te živote ulaze uz poštovanje čovekovog vremena i potreba. U „novom svetu“, želimo da čovek preuzme kontrolu nad sopstvenom pažnjom i da izvuče maksimum iz intenzivne interakcije sa tehnologijama.

Matija Golubović, Co-Founder, OMNIUS, MARS, provešće nas kroz serpentine elektronskog poslovanja. U industriji koja beleži nezapamćene stope rasta, učesnike istovremeno očekuju prelomne raskrsnice koje su dovoljno oštre da slabo pripremljene izbace iz koloseka. 

Prema mišljenju Matije, e-commerce će nastaviti da raste decenijama, ali u kom smeru? Pandemija je formirala nove navike ljudi i potrošača, uzrokujući tektonske promene u industriji. Koji ključni trendovi će dominirati do 2040. i na koji način ih možemo iskoristiti za potrebe sopstvenog poslovanja saznaćemo na Matijinom predavanju. 

Prvoj postavi predavača pridružiće se Jovan Tišma, Co-founder, ALL.ART & SolSea i Vanja Bertalan, CEO, Human sa svojim posebnim osvrtima na sticanje i primenu digitalnih iskustava u svetu koji nastaje. 

 

izvor: InStore
foto: Digital Day