Velika Britanija: Lidl lansirao oznaku "Good to Give"

AKTUELNO

Svet

10.06.2022.

Lidl je lansirao oznaku "Good to Give" ("Dobro je dati") koja upućuje kupce na proizvode koji su potrebni bankama hrane, a koja će onima koji se oslanjaju na njih pružiti raznovrsnu, zdravu ishranu.

Inicijativa – za koju se smatra da je prva u industriji – ima za cilj diversifikaciju i povećanje donacija bankama hrane kako im se sve više ljudi obraća da bi se izborili sa krizom troškova života.

Na nalepnicama na policama biće istaknuti odabrani dugotrajni artikli koji nude veći izbor nutritivnih prednosti i koji se mogu ostaviti na punktovima za donacije pored kasa u Lidl prodavnicama.

Artikle će redovno prikupljati lokalne banke hrane i projekti zajednice.

Lidl je odabrao listu od 30 prehrambenih artikala u konsultaciji sa Neighbourly, koji koordinira isporuku viška hrane na lokalnom nivou, i vodičem NHS Eatwell.

Slušali smo povratne informacije naših partnera o tome kako da ih najbolje podržimo u ovom trenutku. Kroz ove razgovore postalo je jasno da možemo igrati vodeću ulogu u pomaganju onima koji se oslanjaju na banke hrane da održe hranljiviju, uravnoteženiju ishranu ohrabrujući naše klijente da doniraju malo drugačije, kaže Ryan McDonnell, izvršni direktor LIDL GB.

Odabrani proizvodi uključuju konzervirano voće, sočivo, skušu, rezance i smeđi pirinač.

Kroz naš rad sa lokalnim dobrotvornim organizacijama, podržani našim najnovijim istraživanjima uvida u zajednicu, možemo videti kako kriza troškova života uzrokuje strmoglav porast potražnje za bankama hrane. To će se samo povećati u narednim mesecima. Pokretanjem ove nove inicijative, Lidl pokazuje da je zaista posvećen pronalaženju inovativnih načina da podrži svoje klijente i lokalne zajednice, rekao je Steve Butterworth, izvršni direktor Neighbourly-ja.

izvor: independent.co.uk
foto: Lidl GB