Summi1
Summit2

Dve nagrade IAB MIXX Award za kampanje Grand kafe

NAGRADE

Marketing

14.06.2022.

Na međunarodno priznatom takmičenju za digitalne kampanje u Srbiji, IAB MIXX Award, Grand kafa je osvojila dve prestižne nagrade

Nagrađene su dve kampanje, Grand Single Origin u kategoriji "Best Product Launch" i "Hajde da imamo vremena", u kategoriji "Best Video Advertising Campaign".

Veliko nam je zadovoljstvo što je stručna javnost prepoznala i nagradila trud koji Grand kafa kontinuirano ulaže da, kroz proizvodne i komunikacione inovacije, unapredi tržište i pomeri granice očekivanja potrošača. Ova priznanja su potvrda da smo na pravom putu i da brend odgovara zahtevima modernog, digitalnog potrošača, rekla je Olja Nestov, Senior Digital Specialist Grand kafe.

Nakon velikog uspeha koji je kampanja "Hajde da imamo vremena" tokom prethodne godine postigla, Grand kafa nastavlja da podseća da se za bitne stvari i ljude koje volimo uvek može naći malo vremena, ističu iz komapnije.

Kampanja, rađena u saradnji sa agencijama Žiška, nagrađena je na ovogodišnjem IAB MIXX Awards u kategoriji „Best Video Advertising Campaign“ za najbolju primenu video oglašavanja koja pruža visok nivo aktivacije korisnika.

Osnovni cilj naše kampanje bio je upravo da podstaknemo što više ljudi da pronađu vreme za ono što je zaista važno u životu. Kroz digitalne kanale, u mogućnosti smo da svakodnevno komuniciramo sa našim potrošačima i da direktno, iz prve ruke, odgovorimo na njihove potrebe. Hajde da imamo vremena je komunikaciona platforma sa kojom, zajedno sa potrošačima, šaljemo važne poruke koje nas motivišu na pozitivne promene, rekla je Nina Cvetković,  Senior Brand Building Manager Grand kafe.

izvor: InStore
foto: Grand kafa