Summi1
Summit2

Ekskluzivna jednodnevna radionica: InStore&Tony Durham 12. jul - Shopper Psychology and Claims development

NAJAVE

Radionice

20.06.2022.

Zbog velikog interesovanja nakon nastupa KEYNOTE GOVORNIKA Tony Durhama, ex P&G direktora Shopper design-a za Evropu, Indiju, Bliski istok i Afriku, na našoj konferenciji Marketing Summit 10. maja, InStore Media EKSKLUZIVNO najavljuje jednodnevnu radionicu 12. jula u saradnji sa Tony Durhamom.

Prvi put u REGIONU, InStore Media i jedan od vodećih svetskih stručnjaka u FMCG industriji sa dugogodišnjim iskustvom u kompaniji P&G, organizovaće JEDNODNEVNU RADIONICU 12. JULA u trajanju od OSAM SATI pod nazivom Shopper Psychology and Claims development.


UPOZANJTE PREDAVAČA

Tony Durham: Napustio sam P&G pre pet godina kao Director, for Shopper Based Design za područje EIMEA i nameravao sam da to bude kraj moje komercijalne karijere. Međutim, pošto sam oduvek bio jedan od najboljih trenera u okviru P&G-a, zbog praktične primenljivosti mojih obuka, bivše kolege iz P&G-a koje su sada radile za druge globalne kompanije pitale su me da li želim da vodim treninge i obuke za njih. Kao rezultat toga, osnovao sam sopstvenu konsultantsku agenciju i sada radim sa oko 30 globalnih korporacija, kao i sa mnogim srednjim i malim regionalnim kompanijama na širokom spektru tržišta.

U poslednje dve godine kupci su u velikoj meri promenili svoje potrošačke navike. Promenili su šta kupuju i na koji način to kupuju. Koje promene koje će se zadržati u periodu nakon pandemije biste izdvojili kao najznačajnije?
Ovo je interesantno pitanje jer iako postoje neke opšte strategije, mnogo toga će zavisiti od pojedinačnih brendova. Navika se formira doslednim  ponavljanjem kroz vreme i prirodno se održava, dok mozak prestaje toliko da razmišlja o odluci koju je već doneo i ponovio nekoliko puta sa zadovoljavajućim rezultatom. Dakle, generalno gledano, prelazak na kupovinu od lokalnih proizvođača i preko interneta će se zadržati jer su ljudi uvideli praktičnost ovih novih trendova u kupovini. Neke od prethodnih potrošačkih navika će se vratiti, jer ljudi vole sami da biraju sveže proizvode i osete interakciju i vizuelni stimulans prodavnice koje e-trgovina ne može da im pruži. Ipak, promene koje su se dogodile usled nestašica zaliha ili menjanja lokacija skladišta, zaliha ili menjanja lokacija skladišta, kao i različiti asortiman dostupnih proizvoda će u velikoj meri moći da se vrate na pređašnje stanje. Međutim, to zavisi od odluka koje pojedinačni brendovi budu donosili tokom ove tranzicije kako bi podstakli održavanje novih potrošačkih navika ili podstakli povratak na stare potrošačke navike.


Istraživanja pokazuju, i vi ste to pomenuli, da će se jedna od ovih novih navika, kupovina preko interneta, zadržati narednih godina. Kakvo je vaše isksutvo u vezi sa ovim?
Kovid kriza ubrzala je prelazak na online prodaju, preskočivši i do 10 godina rasta u veoma kratkom vremenskom periodu. Iako smo već videli usporavanje ovog rasta, mislim da će doći do još većeg smanjenja kada ljudi postanu selektivniji u onome što kupuju preko interneta sa internet kupovinom koja sve više postaje izbor, a ne potreba. Kupovina velikih i svakodnevnih namirnica unutar FMCG industrije će možda ostati onlajn, ali određeni sveži proizvodi će se verovatno, opet, kupovati u prodavnicama. Sve veći troškovi života mogli bi da vrate ljude nazad u prodavnice, sa sve većim troškovima online dostave i navikama ljudi da kupuju u nekoliko prodavnica, kako bi izabrali najbolje proizvode u skladu sa svojim potrebama, kao i mogućnošću prelaska ljudi na diskontere koji uglavnom ne poseduju opcije online kupovine.

Celi intervju sa Tony Durhamom, poznatim svetskim stručnjakom u FMCG industriji pročitajte u novom, junskom izdanju InStore magazina, koji će biti u distribuciji of 24.juna.


Radionica je namenjena:
• profesionalcima iz marketinga
• trade marketinga 
• prodaje


CILJEVI RADIONICE

The first part on shopper psychology:
• 4 hours on shopper psychology which would cover how shoppers really make decisions.
• This would cover how to attract attention in-store and online, how to deliver a reason to
encourage a purchase and re-purchase and how to influence the decision to buy now.
• This course is based on the same content as the course taught to P&G marketeers and now
integrated into the core training of over 20 top FMCG companies
• The course would cover a mixture of theories, exercises and discussion via a lot of real-life
examples of how top brands and retailers have used this knowledge to drive sales and profit.
• The course focuses on the practical application of knowledge so that participants can instantly
start using the knowledge to build sales and profit.
• At the end of the course people will leave with an understanding of the key principles they can
use to win with shoppers and influence their behavior.

The second part on claims development: 3 hours would cover
• How to identify purchase barriers
• How to develop claims
• The 24 different types of claim
• How to understand the legal risk of claims and how to test claims effectiveness?

This would cover the theory and then use examples of claims used by current brands today to discuss which are effective and why. The participants will leave
barriers, types of claims and how to develop effective claims.

Shopper psychology Training Course by Anthony Durham 

The shopper’s attention is the hardest thing to attract in an environment which is overwhelming whether this is related to marketing material, packaging, POS or standing out in-store or online. To be successful it is necessary to understand how humans make choices of what to look at, what attracts their attention, what holds their attention, what triggers previously learnt brand associations and how to ensure you steal this attention from competitors.
The training on shopper psychology will focus on Attention, Reason, Decision in order to give an overview of how to win with the shopper. This would include how understanding the lazy brain allows you to attract attention, how colour, shape, pictures, gaze-direction and colour contrast all impact whether you are seen or not. It will show how the brain ignores things that are consistent and the same and focuses on differences.
It will cover how to frame and present information in a way that matches how shoppers process information, how to understand what prevents a shopper understanding why to buy you, and how to overcome these barriers by presenting information in the right way. It will also cover a variety of ways that you can encourage a shopper to decide to buy your brand now


O predavaču: Tony Durham je jedan od svetski priznatih stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca. Rođen u Velikoj Britaniji, Durham je svoju karijeru započeo davne 1982. godine u kompaniji “Procter & Gamble”, gde je ostao 35 godina. Tokom svog rada za “P&G”, Durham je obučavao neke od direktora vodećih svetskih brendova o tome kako mogu da promene svoje poslovanje tako da bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite. Poslednju deceniju njegovog rada u ovoj firmi obeležio je rad na poziciji Director SBD za oblast Evrope, Indije, Afrike i Srednjeg Istoka. Sledeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvijanje koncepta regionalnih “First Moment of Truth (FMOT)” centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini skupljanjem i korišćenjem najboljih praksi i relevantnih znanja o ponašanju kupaca. Ovi centri su vremenom postali mesto gde su kompanije mogle da testiraju efikasnost svojih ideja pomoću fizičkih instalacija i virtuelne stvarnosti. Danas su ovi centri prisutni širom sveta i predstavljaju važan adut za mnoge svetske kompanije.

Tony Durham Consulting Limited
Godine 2017. Durham je osnovao sopstvenu konsultantsku kompaniju, “Tony Durham Consulting Limited”, sa ciljem da pomogne kompanijama u izradi strategija i povećanju prihoda pomoću znanja koje je usvojio o psihologiji kupaca. Ova konsultantska firma nudi usluge treninga i podučavanja vlasnika kompanija i brend menadžera o psihologiji kupaca i uticaju faktora kao što su dizajn paketa, pozicioniranje polica i oglašavanje na prodaju i potrošačko iskustvo.


Kompletnu brošuru o radionici možete preuzeti OVDE


 CENA po učesniku iznosi 350 evra

INFORMACIJE I PRIJAVE
Mirjana Ivanković, menadžer projekta
mirjana@instore.rs
+381 69 11 22 460