Summi1
Summit2

Rusija: Magnit počeo sa testiranjem opcije pretplate

AKTUELNO

Svet

21.06.2022.

Ruski trgovac Magnit počeo je da testira uslugu pretplate za korisnike mobilne aplikacije kompanije.

Kako navodi kompanija, pokretanje pretplate je jedan od najvažnijih koraka u razvoju usluga za članove programa lojalnosti i korisnike mobilne aplikacije kompanije.

Pretplata će omogućiti vlasnicima kartice lojalnosti da dobiju dodatne popuste pri kupovini proizvoda ove kompanije, kao i da sakupljaju bonuse koje opet mogu iskoristiti u prodavnicama trgovca. Dodatni popusti na kupovinu mogu se iskoristiti u svim formatima kompanije, računajući supermarkete, hipermarkete i Magnit prodavnice kozmetike.

Trenutno je broj vlasnika Magnitove kartice lojalnosti dostigao 61 miliona i kupovina pomoću ove kartice čini 68% ukupne prodaje kompanije. Prosečna potrošnja korisnika takođe je 1,8 puta veća prilikom korišćenje ove kartice u odnosu na običnu kupovinu.

Testiranje se vrši na ograničenom broju kupaca koji čine 6-7% korisnika mobilne aplikacije Magnit.

Izvor: Retail.ru

Foto: Magnit