Summi1
Summit2

Francuska: Danone smanjuje asortiman zbog rasta cena

AKTUELNO

Svet

22.06.2022.

Pokušavajući da se izbori sa rastućim cenama, Danone smanjuje svoj asortiman proizvoda. Manje različitih ukusa i pakovanja trebalo bi da pomogne u smanjenju troškova, ali nijedna linija proizvoda ne bi bila u potpunosti ugašena (za sada).

Broj različitih referenci biće znatno smanjen, rekla je za Reuters Ayla Ziz, šef globalne prodaje. Na primer, proizvođač robe široke potrošnje će proizvoditi manje različitih veličina pakovanja ili ukusa nekih proizvoda.

Kako transport, nafta i ambalaža postaju sve skuplji zbog rata u Ukrajini i tekućih mera pandemije u Kini, Danone želi da uštedi na troškovima proizvodnje nudeći manji, jednostavniji asortiman. Supermarketi takođe mogu da uštede, kaže ovaj FMCG gigant, jer treba da obezbede manje prostora za skladištenje i police, transport i upravljanje zalihama.

Smanjenje varijanti ne bi bilo svuda isto. Ono će biti obavljeno nakon analize koja bi mogla da varira u zavisnosti od regiona i trgovca. Čitav Danoneov portfolio će biti pregledan sa svakim maloprodajnim kupcem, kaže Ziz. FMCG gigant će takođe investirati u softver kako bi preciznije odredio cene proizvoda i održao ih u skladu sa očekivanjima potrošača.

izvor: retaildetail
foto: Danone logo