Summi1
Summit2

Italija: Etruria Retail ostvarila promet od 238 miliona evra u 2021.

POSLOVANJE

Svet

28.06.2022.

Italijanski regionalni trgovac na malo Etruria Retail zaključio je 2021. sa prometom od 238 miliona evra i mrežom od 321 prodavnice.

Promet kompanije smanjen je za 14 miliona evra u odnosu na 2020. godinu, koja je bila rekordna zbog nastavka ograničenja pandemije. Godišnji promet u celoj 2020. godini iznosio je 34 miliona evra u odnosu na prethodnu.

Sve u svemu, rast je pozitivan tokom dvogodišnjeg perioda i iznosi 20 miliona evra, što je povećanje od 10%.

Kompanija sa sedištem u Sijeni aktivna je u četiri regiona u centralnoj i severnoj Italiji (Toskana, Umbrija, Lacio i Ligurija), upravljajući sa 157 prodavnica brenda Carrefour (kao glavni franšizer) i 164 prodavnice pod oznakom  La Bottega Sapori&Valori.

Kapitalni izdaci prošle godine iznosili su 57,5 ​​miliona evra, dok je akcionarski kapital porastao na preko 45 miliona evra, pokrivajući skoro 80% uloženog kapitala. Pored toga, nije došlo do promene neto finansijskog duga, na nešto više od 5% prodaje.

Mešovita roba čini 49% prodaje, zatim suvomesnati i mlečni proizvodi (23%); voće i povrće (13%), meso (9%) i sveža riba (6%).

Najveći udeo u prodaji kompanije je u oblasti Areca, Groseta i Sijene (54%), a zatim slede severna Toskana i provincija La Specija (32%), Umbrija, Lacija i Abruco (14%).

Na nivou pokrajine, Groseto sa 23%, Sijena (18%) i Areco (12%) bili su dvocifreni.

Što se tiče strukture prodaje, 83% je zabeleženo u prodavnicama brendova Carrefour (Express, Market i drugi baneri), zatim Bottega Sapori e Valori (10%), dok su ostali baneri činili preostalih 7%.

izvor: esmmagazine
foto: Etruria Retail logo