Summi1
Summit2

Kantar: Lidl najuspešniji na francuskom tržištu u periodu od 16. maja do 16. juna

POSLOVANJE

Svet

30.06.2022.

Lidl je bio najuspešniji trgovac na francuskom tržištu prehrambenih proizvoda u periodu od 16. maja do 16. juna, prema poslednjim podacima Kantara, pri čemu je diskont zabeležio rast od 0,4 procentna poena u tom periodu.

Prema podacima za period P6, Lidl sada zauzima 8,1% tržišnog udela, a njegov učinak je poboljšan povećanim brojem kupaca (+784.000) koji posećuju njegove prodavnice.

Povećanje medijske potrošnje (+21%) je takođe pomoglo da se poveća prisustvo diskontera, sa povećanim brojem kupaca koji pokazuju lojalnost brendu i smatraju da ima dobar izbor proizvoda, rekao je Kantar.

Rival Aldi je zabeležio povećanje od 0,1 procentni poen u tom periodu, a sada ima udeo od 2,8%. Diskont je u tom periodu regrutovao dodatnih 430.000 kupaca, rekao je Kantar.

Na drugim mestima, Carrefour je nastavio sa svojim dobrim nedavnim zamahom, videvši povećanje od 0,1 procentni poen u P6 (sada ima tržišni udeo od 19,8%), sa ovom dinamikom vođen praktičnim formatom grupe, koji je stekao dodatnih 200.000 kupaca. Carrefourovi hipermarketi i supermarketi takođe dobijaju kupce, primetio je Kantar, i zadržali su svoj tržišni udeo.

Konačno, tržišni lider E.Leclerc je u tom periodu dobio 0,1 procentni poen, na 22,5%.

Potrošačka potrošnja u tom periodu porasla je za 2,8% u poređenju sa istim periodom prošle godine, pri čemu su kupci češće posećivali prodavnice (+0,4 dodatne posete), što je suprotstavilo blagi pad prodaje (1 € manje po prodavnici).

Diskontni kanal je bio najbolji u P6, dobivši 0,3 procentna poena, dok je kanal blizine dobio 0,1 procentni poen. Međutim, onlajn je pao nazad, izgubivši 0,4 procentna poena.

izvor: esmmagazine
foto: unsplash/K. Mitch Hodge