Summi1
Summit2

Reader’s Digest: Brend Frosch 21. put zadobio najviše poverenja potrošača u Nemačkoj

PRIZNANJA

Svet

04.07.2022.

Najpouzdaniji brend prema istraživanju 4.000 čitalaca magazina Reader’s Digest u kategoriji sredstava za čiščenje domaćinstva u Nemačkoj je brend FROSCH.

Ovaj ekološki brend porodične kompanije Werner&Merz iz Majnca zauzeo je prvo mesto na listi od 143 različita brenda kojima se najviše veruje na tržištu Nemačke. 

Kako se navodi u saopštenju Werner&Merz-a, ispitanici nisu imali ponuđene odgovore, već su sami naveli ime brenda kom najviše veruju. 

Prvi sledeći brend je osvojio je 12 odsto glasova ispitanika, a od svih ispitanih čak 73 odsto smatra da proizvodi Frosch ulivaju poverenje i da su jasna asocijacija za pouzdanost. Novi proizvodi i dizajn u spoju sa tradicijom i konceptom brige o životnoj sredini, kao i potrebama potrošača i zdravlja izdvajaju Frosch od drugih proizvoda, poručuju iz kompanije.