Summi1
Summit2

Hrvatska: Studenac otvorio prvu pop-up prodavnicu

AKTUELNO

Novi objekti

10.08.2022.

Kupci ovoga leta u Novigradu svoju svakodnevnu kupovinu mogu da obave i u savremenoj pokretnoj prodavnici Studenca

Maloprodajni lanac Studenac otvorio je u kampu u Novigradu svoju prvu prodavnicu pop-up formata, a kupci u kampu "Sirena" od početka avgusta pa sve do kraja oktobra moći će da obavljaju svoju kupovinu u ovom objektu.

Pop-up prodavnica Studenca ima savremeni dizajn, a koncept se temelji na modernoj, jednostavnoj, ali efektnoj strukturi koja maksimalno koristi prostor manjih dimenzija. Nova trgovina je ujedno i mobilna, pa se premešta u skladu sa potrebama i fluktuacijom ljudi. 

Iz kompanije poručuju da je pop-up format primer kako Studenac koristi inovativnost u svom poslovanju, ovaj put otvaranjem potpuno drugačije prodavnice koja sledi principe proximity formata, a obogaćena je ponudom nestandardnog TO GO asortimana. U okviru asortimana dostupni su posebno upakovani proizvodi za brzo konzumiranje, zatim pekarski proizvodi, sveže voće i povrće, delikates, alkoholna i bezalkoholna pića, grickalice i slatkiši, ali i neprehrambeni proizvodi poput kozmetike, higijenskih potrepština i hrane za kućne ljubimce. Asortiman je napravljen i prema specifičnim lokalnim potrebama kupaca, a u budućnosti će se prilagođavati zavisno od lokacije prodavnice i preferencije kupaca, dodaju iz kompanije. 

Kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavnica, s više od 1.000 objekata i s više od 5.500 zaposlenih, Studenac nastavlja da radi na uvođenju novih i unapređenju postojećih formata, usluga i aktivnosti kako bi potvrdio status najboljeg izbora u svakom komšiluku u kojem je prisutan. Ujedno, inovativni format pop-up prodavnice podstaći će još intenzivniji organski rast i razvoj Studenca koji sistemski širi svoju prodajnu mrežu i danas u Hrvatskoj broji preko 1000 prodavnica, zaključuju u saopštenju.

foto: Studenac arhiva