Summi1
Summit2

SAD: Lipton predstavio kampanju "Love Your Heart"

AKTUELNO

Marketing

01.09.2022.

Kompanija je postala nacionalni sponzor programa koji sprovodi American Heart Association "Life is Why" koji inspiriše ljude da žive zdravije i duže.

Lipton sarađuje sa American Heart Association kako bi pomogao u podizanju svesti o efektima ishrane i načina života na zdravlje srca, uključujući koristi od pijenja nezaslađenog čaja.

Prema najnovijim statistikama AHA-a, skoro polovina svih odraslih u SAD-u (48%) ima kardiovaskularne bolesti koje ostaju uzrok smrti broj jedan u zemlji.

Slatka pića su jedan od vodećih izvora šećera u ishrani Amerikanaca. Pored povećanja telesne težine, prekomerna konzumacija aditiva, posebno iz slatkih pića, povećava rizik od srčanih bolesti, visokog krvnog pritiska, dijabetesa tipa 2 i karijesa, rekao je Eduardo Sanchez, stručnjak za prevenciju American Heart Association-a.

Ove organizacije žele da motivišu potrošače da preduzmu jednostavne korake za održavanje zdravlja svog srca. Jedan jednostavan način je piti nezaslađeni, kuvani zeleni ili crni čaj kao deo dijete koja odgovara dijetalnim smernicama Udruženja.

Oduševljeni smo što podržavamo program American Heart Association-a "Life is Why" kako bismo nadahnuli naše potrošače da se brinu o zdravlju svog srca na jednostavne i pristupačne načine. U Liptonu verujemo da je pijenje nezaslađenog čaja ukusan, osvežavajući i jednostavan način da volite svoje srce i brinete o svom zdravlju, rekla je Laraine Miller, generalna direktorka Unilever North America Tea.

Lipton zeleni i crni čajevi su bez šećera i sadrže oko 150 mg i 170 mg flavonoida po porciji. Flavonoidi su prirodna prehrambena jedinjenja koja su povezana sa zdravstvenim prednostima srca.

Izvor: PR Newswire

Foto: Lipton