Summi1
Summit2

Unapređena receptura, osveženi dizajn pakovanja i novi izgled Milka čokolade 

NOVITETI ZA POLICE

Promocije

07.09.2022.

Jedan od najpoznatijih svetskih brendova čokolade, ove jeseni, pomera granice i svojim potrošačima predstvlja najnežniju čokoladu dosad, sa čokoladnijim ukusom i kremastijom struktoruom...

Od prve čokolade, napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao veran svojoj misiji korišćenja kvalitetnih sastojaka, širenju nežnosti ali i osluškivanju potreba i želja svojih potrošača. Upravo u skladu sa tim idejama, stvorena je i nova, najnežnija Milka do sada, koja je već dostupna potrošačima u Srbiji i širom Evrope.

Uz veći udeo kakaoa i kakao putera, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji ukus, za bolji užitak u popularnoj poslastici. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osećaju topljenja čokolade u ustima. 

Milka nam ove jeseni donosi još lepih iznenađenja. Lila, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, po prvi put se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju. Osveženom dizajnu, doprinelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mesto na prednjem delu pakovanja.

Od svog nastanka, pre više od 120 godina, širenje nežnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je ukus ono što ljubitelje čokolade opredeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motivišu vas da budete bolji, izjavila je Una Lučić, brend menadžer za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International, i dodala: Značaj ovih inovacija potrvđuje i činjenica da su ovo najveće promene na Milka brendu u prethodnih 25 godina. Uzbuđeni smo što je konačno došlo vreme da ljubiteljima Milka čokolade predstavimo unapređenu recepturu, na kojoj smo dugo i predano radili i radujemo se svemu što novo poglavlje brenda donosi.

Pored brojnih novina koje Milka brend predstavlja, jedna stvar uvek ostaje ista – posvećenost korišćenju pažljivo odabranih i visoko kvalitetnih sastojaka i načelima održivog poslovanja. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih čokolada koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji sprovodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mleko koje se nabavlja sa malih porodičnih farmi smeštenih u srcu Alpa.

O kompaniji Mondelez International 
Kompanija Mondelēz International, Inc. (MDLZ) nudi grickalice ljudima u više od 150 zemalja širom sveta. Sa neto prihodom od oko 29 milijardi dolara u 2021. godini, kompanija predvodi budućnost snacking-a uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su OREO, belVita i LU keks; čokolade Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; Sour Patch Kids bombone i Trident žvakaće gume. Mondelēz International ponosni je član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti. Za više informacija posetite www.mondelezinternational.com ili pratite profil na društvenoj mreži Twitter www.twitter.com/MDLZ