Summi1
Summit2

Velika Britanija: Heinz mora da promeni dizajn flašica kečapa

AKTUELNO

Svet

14.09.2022.

Heinz mora da promeni dizajn svojih flašica kečapa nakon smrti kraljice Elizabete II.

Proizvođač kečapa je među 800 brendova hrane i pića koji sada moraju da uklonie natpise Kraljevsko jemstvo s proizvoda. 

Kraljevsko jemstvo je dokument koji kompaniji dopušta korišćenje kraljevskog grba na proizvodima i u marketingu u zamenu za snabdevanje robom i uslugama kraljevske porodice.

Artikli poput Heinz kečapa, čaja Twinings i šampanjca Bollinger moraće da sklone grb.

Prepoznatljiva slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podeljen na četiri dela iza kojeg slede reči po dogovoru s njenim veličanstvom kraljicom.

U slučaju Heinz kečapa, ovaj je simbol bio prikazan na vrhu i prednjoj strani flašica koje se prodaju u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Prema Udruženju nosilaca kraljevskih naloga (RWHA), ti nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.

Brendovi ih sada moraju ukloniti i ponovno podneti zahtev kralju Čarlsu III i dokazati da kraljevska porodica i gazdinstvo redovno koristi njihove proizvode.

Godišnje se izda oko 30 kraljevskih naloga, a isto toliko se povuče, piše Mirror.

izvor: N1
foto: Heinz