IN STORE  in your country  
SRBIJA

Događaji

Radionica: Kolika je zastupljenost mladih u poljoprivredi?
Radionica: Kolika je zastupljenost mladih u poljoprivredi?

Još jedna u nizu online radionica projekta “Budućnost srpske industrije hrane” biće održana sutra (29. oktobar)u 12.30 časova.

Lidl ne stoji iza lažnih poruka o podeli kupona
Lidl ne stoji iza lažnih poruka o podeli kupona

Kompanija Lidl Srbija upozorava da se putem različitih kanala komunikacije (Viber, SMS, društvene mreže) dele informacije o lažnoj podeli kupona. 

Počela prijava kandidatura za Godišnju nagradu SAM-a
Počela prijava kandidatura za Godišnju nagradu SAM-a

Tradicionalne SAM Godišnje nagrade ove godine se dodeljuju pod sloganom "Odgovorno liderstvo" u svim sferama života.

Volonteri Lidla očistili i Zlatibor
Volonteri Lidla očistili i Zlatibor

Nakon planina Kopaonik, Stara planina i Fruška gora, kompanija Lidl Srbija je, zajedno sa partnerima Gorskom službom spasavanja i Ekostar Pakom, očistila i Zlatibor i tako završila akciju uklanjanja otpada sa planina Srbije. Tokom ove četiri velike akcije čišćenja sakupljeno je ukupno 150 džakova otpada, kako komunalnog tako i reciklabilnog, koji je preuzeo i dalje obradio partner specijalizovan za njegovo zbrinjavanje - Ekostar Pak.

Nove pogodnosti za Mastercard korisnike
Nove pogodnosti za Mastercard korisnike

Korisnici Mastercard kartica koji u periodu od 26.10. do 30.11.2020. izvrše minimalno tri plaćanja u zbirnom iznosu od najmanje 1.000 dinara koristeći uslugu mobilnog novčanika, dobiće natrag 600 dinara na račun povezan sa Mastercard karticom u roku od pet dana od završetka kampanje.

Frikomov Rebrasti pomfrit - novi oblik ukusnog obroka za porodicu
Frikomov Rebrasti pomfrit - novi oblik ukusnog obroka za porodicu

dličan je uz mesna jela, prženu ribu, ali i kao užina uz različite umake. Kada se iznenada najave gosti ili kada jednostavno želite brz obrok za Vaše ukućane, Frikom Rebrasti pomfrit, gotov za samo tri-četiri minuta

Ulaganje u preradu otpada u industriji hrane vodi do premijum proizvoda
Ulaganje u preradu otpada u industriji hrane vodi do premijum proizvoda

Online radionica projekta “Budućnost srpske industrije hrane” u organizaciji Asocijacije za promociju srpske hrane, a pod pokroviteljstvom Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije održana je prethodnog petka (23.oktobar). Na ovoj radionici govorilo se o zahtevima iz oblasti bezbednosti hrane, inspekcijskom nadzoru, ali i online prodaji hrane, položaju malih proizvođača hrane, kao i „Zero Waste“ konceptu i iskorišćenosti otpada (nusproizvoda) iz prehrambene industrije.

Prva live virtuelna Webiz konferencija
Prva live virtuelna Webiz konferencija

Prijave za Webiz konferenciju su otvorene, cena ulaznice je 3.600 dinara i može se kupiti online na zvaničnom Webiz sajtu ili na prodajnim mestima Gigstix-a.  U želji da se trendovi predstave pravom auditorijumu, u partnerstvu sa organizatorima konferencije spripremili smo iznenađenje. Uz pomoć našeg koda, dobijate 20% popusta na cenu ulaznice!  Prekopirajte kod WEBIZUPGRADED i prijavite se...

Zlato iz Bergama za četiri srpske etikete
Zlato iz Bergama za četiri srpske etikete

Četiri srpska vina osvojila su zlatna odličja na ovogodišnjem 16. Emozioni dal Mondo: Merlot e Cabernet Insieme u Bergamu, gde se ocenjuju crvena vina od sorti merlo i kaberne.

 “Znanjem do posla” nacionalni prvak u karijernom vođenju i savetovanju
“Znanjem do posla” nacionalni prvak u karijernom vođenju i savetovanju

Projekat „Znanjem do posla“ (E2E), osmogodišnji partnerski projekat vlada Švajcarske i Srbije, osmišljen da stvori preduslove za brže zapošljavanje mladih, osvojio je prvu nagradu na petom  nacionalnom Euroguidance taкmičenju primera dobrih praksi u oblasti karijernog vođenja i savetovanja. 

Trgovinski lanci i velike kompanije podržali privrednice Srbije
Trgovinski lanci i velike kompanije podržali privrednice Srbije

Privrednicama je veoma važna dodatna edukacija, adekvatna informisanost o izvorima finansiranja, mikrokreditiranje, kao i promovisanje primera uspešne prakse, zaključci su onlajn konferencije održane u okviru projekta "Postanimo jače, znanjem do uspeha". Privredna komora Srbije (PKS) i udruženja poslovnih žena iz Čačka, Kraljeva, Kragujevca, Niša, Leskovca i Valjeva, uz podršku Nemačke razvojne saradnje koju sprovodi GIZ, elektronski su održali konferenciju sa ciljem podsticanja privrednica da prošire poslovne kapacitete ulaskom u lance dobavljača.

Delhaize Serbia i brend Pantene u humanitarnoj kampanji
Delhaize Serbia i brend Pantene u humanitarnoj kampanji "Daj snagu"

U Međunarodnom mesecu borbe protiv raka dojke, brend Pantene i nevladina organizacija Ženski centar Milica, uz podršku kompanije Delhaize Serbia, po četvrti put pozivaju zainteresovane širom zemlje da se uključe u humanitarnu kampanju „Daj snagu“ i pruže podršku ženama koje su tokom procesa hemioterapije izgubile kosu. 

Čak 30 medalja za naše vinare na slovačkom nadmetanju
Čak 30 medalja za naše vinare na slovačkom nadmetanju

Vinarije iz Srbije postigle su veliki uspeh na ocenjivanju u Slovačkoj. Na nadmetanju po imenu MUVINA održanom u Muzeju vina u Prešovu, naše vinske kuće osvojile su 30 odličja, i to devet zlatnih medalja, 15 srebrnih i šest bronzanih.

Od danas Festival čokolade
Od danas Festival čokolade

Festival čokolade, koji se već tradicionalno održava na beogradskom Dorćol Platz-u (Dobračina 59b), počinje danas (23. oktobar) i trajaće do nedelje (25.oktobar), u periodu od 10 do 22 časa.   

Novi Plazma kocka ukus
Novi Plazma kocka ukus

Iz kompanije Bambi stigao je novi član Plazma Kocka porodice - Plazma Kocka sa belom čokoladom i kokosom. 

Manćego sir od sada i na našem tržištu - na Metro Cash&Carry rafovima
Manćego sir od sada i na našem tržištu - na Metro Cash&Carry rafovima

U Metro HoReCa Centru, u saradnji sa Trgovinskim odeljenjem Ambasade Španije, profesionalcima iz sektora ugostiteljstva i predstavnicima medija, predstavljen je juče čuveni španski manćego sir (queso manchego), kao jedan od najcenjenijih sireva iz oblasti Kastilja La Manča, koja neguje viševekovnu tradiciju sirarstva.  

Pregršt priznanja za Don Don sa Novosadskog sajma
Pregršt priznanja za Don Don sa Novosadskog sajma

Kompanija Don Don osvojila je najviše odličja za kvalitet pekarskih proizvoda po ocenama komisija poljoprivrednog sajma za nagradu „Najbolje u 2020“.  

Građani donirali više od devet tona namirnica uz podršku Delhaize Serbia
Građani donirali više od devet tona namirnica uz podršku Delhaize Serbia

Tokom tri dana građani Srbije su donirali više od devet tona namirnica u velikoj humanitarnoj akciji koju je organizovala Banka hrane Beograd, uz podršku kompanije Delhaize Serbia. 

Još jedna radionica o budućnosti domaćih proizvoda
Još jedna radionica o budućnosti domaćih proizvoda

Online radionici projekta “Budućnost srpske industrije hrane”, u organizaciji Asocijacije za promociju srpske hrane, a pod pokroviteljstvom Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije, biće održana u petak, 23. oktobra od 14 časova.

Manifestacija
Manifestacija "Cvet uspeha za ženu zmaja" u online formatu

Udruženje poslovnih žena Srbije će 28. oktobra u 21 čas po četrnaesti put dodeliti nagradu Cvet uspeha za ženu zmaja najboljim preduzetnicama u Srbiji. Publika će manifestaciju moći da pratiputem live striminga, preko YouTube kanala Udruženja. 

Prvih 40 godina Dobro jutro margarina
Prvih 40 godina Dobro jutro margarina

Margarin Dobro jutro proslavlja 40 godina svog obitavanja u kuhinjama i na trpezama potrošača širom zemlje.

I ove godine mladi Portugizer iz Mačkovog podruma
I ove godine mladi Portugizer iz Mačkovog podruma

Vinarija Mačkov podrum je najavila da će i ove godine, kao i prethodnih 12, grožđe portugizera pravo iz vinograda smestiti u sudove, a tačno do trećeg petka u novembru i u prepoznatljive vesele šarene boce s nazivom Portugizer Svatovac. 

Frikom donirao 45.000 sladoleda institucijama širom zemlje
Frikom donirao 45.000 sladoleda institucijama širom zemlje

Kompanija Frikom, vodeći proizvođač i distributer sladoleda i smrznute hrane, donirala je dečijim i studentskim institucijama širom Srbije oko 45.000 sladoleda.

Zemlje regiona sve više prate svetske prehrambene i zdravstvene trendove
Zemlje regiona sve više prate svetske prehrambene i zdravstvene trendove

Epidemija prekomerne telesne težine kod dece nije zaobišla ni jugoistočnu Evropu, a u tu borbu uključila se i najveća svetska prehrambena kompanija svojom globalnom inicijativom Nestlé za zdraviju decu...