IN STORE  in your country  
SRBIJA

Događaji

Novo partnerstvo Super Kartice i OMV-a
Novo partnerstvo Super Kartice i OMV-a

Iz Super Kartice ističu da svi korisnici od sada mogu da sakupljaju ili koriste bodove prilikom kupovine na OMV benzinskim stanicama.

Otvoren konkurs za trinaestu Virtus nagradu
Otvoren konkurs za trinaestu Virtus nagradu

VIRTUS nagrada za 2019. dodeljuje se uz finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) u okviru Projekta za unapređenje okvira za davanje, Evropske unije i Balkanskog fonda za demokratiju. 

Izvučeni dobitnici nagradne igre Super Vera
Izvučeni dobitnici nagradne igre Super Vera

Petar Milenković, jedan od naših najuspešnijih paraolimpijaca, izvukao je dobitnike nagradne igre Super Vera „Godinu dana besplatne kupovine‟.

Uručene nagrade SBB fondacije
Uručene nagrade SBB fondacije

SBB fondacija nedavno je uručila svečanu nagradu učenicama osnovne škole „Ujedinjene nacije“ u okviru akcije „Ne prljaj. Nemaš izgovor! – IZAZOVA“.  

Metro organizovao humanitarni božićni ručak
Metro organizovao humanitarni božićni ručak

Članovi Junior Chefs Club-a Srbije su na dan Božića, u Metro HoReCa Centru kuvali za decu bez roditeljskog staranja „Jovan Jovanović Zmaj“.

Sajam Fruit logistica od 5. do 7. februara
Sajam Fruit logistica od 5. do 7. februara

Fruit logistica 2020, najveći međunarodni sajam svežeg i sušenog voća i povrća, ekoloških proizvoda, tehnologije pakovanja, skladištenja, transporta i softvera održaće se u Berlinu od 5. do 7. februara.

dm uručio donaciju Dečijoj klinici u Tiršovoj
dm uručio donaciju Dečijoj klinici u Tiršovoj

Kompanija dm drogerie markt je u jubilarnoj 15. godini poslovanja u Srbiji, zabeležila rast od 21,9 odsto i ostvarila promet od 13,3 milijarde dinara.   

Marbo se pridružio kampanji Inspiring girls
Marbo se pridružio kampanji Inspiring girls

Kampanja ima za cilj da osnaži devojčice da slobodno i samouvereno biraju svoje buduće profesije kako ne bi podlegle stereotipima, već kako bi se vodile svojim ličnim interesovanjima i talentima. 

Coca-Cola Plus Coffee i Coca-Cola Vanilla Zero i na našem tržištu
Coca-Cola Plus Coffee i Coca-Cola Vanilla Zero i na našem tržištu

Iz kompanije Coca-Cola na naše tržište stižu dva nova ukusa: Coca-Cola Plus Coffee bez šećera i Coca-Cola Vanilla Zero  

NIS u humanitarnoj akciji
NIS u humanitarnoj akciji

Uoči novogodišnjih praznika, zaposleni NIS-a organizovali pakovanje novogodišnjih paketića za decu, a darovi su namenjeni za mališane iz domova bez roditeljskog staranja „Kolevka“ u Subotici, „Jefimija“ u Kruševcu, „Stanko Paunović“ u Negotinu, „Spomenak“ u Pančevu i „Duško Radović“ u Nišu.   

Lidl prikupio deset tona hrane za Crveni krst Srbije
Lidl prikupio deset tona hrane za Crveni krst Srbije

U okviru zajedničke humanitarne kampanje Crvenog krsta Srbije i Lidla Srbija, „Mala dela su velika stvar“, prikupljeno je više od 10 tona namirnica u svim Lidlovim prodavnicama.  

Humanitarna akcija kompanije Idea
Humanitarna akcija kompanije Idea

Predstavnici trgovinskog lanca Idea i Brankica Janković, poverenica za zaštitu ravnopravnosti, posetili su nedavno mališane u Bolnici za pedijatariju "Dr Olga Popović - Dedijer", u okviru tradicionalne akcije "Volimo praznike jer volimo jedni druge".  

Gomex uspešno realizovao akciju Korpa solidarnosti
Gomex uspešno realizovao akciju Korpa solidarnosti

Akcija humanitarnog karaktera - „Korpa solidarnosti“, u organizaciji kompanije Gomex i Rotaract kluba iz Zrenjanina, nedavno je uspešno realizovana u Gomex Total u Zrenjaninu, kao i u još pet gradova u Srbiji.

Coca-Cola u humanitarnoj akciji
Coca-Cola u humanitarnoj akciji

Više stotina Deda Mrazova, u saradnji sa kompanijom Coca-Cola, nedavno na motorima se provozalo Beogradom kako bi dostavili novogodišnje paketiće deci i mladima sa smetnjama u razvoju u Sremčici. 

Imlek donirao mlečne paketiće
Imlek donirao mlečne paketiće

Kompanija Imlek, u susret praznicima, mlečnim paketićima obradovala štićenike Prihvatilišta za decu i podržala novogodišnji kulturni program Bašta Festa. 

MK Group za akciju Podrška porodici izdvojila devet miliona dinara
MK Group za akciju Podrška porodici izdvojila devet miliona dinara

Sve zaposlene koji su u ovoj godini postali roditelji, kompanija MK Group finansijski je nagradila u okviru tradicionalne akcije „Podrška porodici“.    

Proglašene dobitnice stipendija Za žene u nauci
Proglašene dobitnice stipendija Za žene u nauci

U Srbiji se u okviru ove inicijative već devet godina, u partnerstvu Komisije Republike Srbije za saradnju sa UNESCO-m, Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i kompanije L'Oreal Balkan, nagrađuju najbolje mlade naučnice. 

Super Kartica i Kockica Eco Toys u društveno odgovornoj akciji
Super Kartica i Kockica Eco Toys u društveno odgovornoj akciji

Gotovo 300 igračaka od prirodnih materijala stiglo je do mališana u 6 vrtića Predškolske ustanove „Lane“ u Grockoj, zahvaljujući društveno odgovornoj akciji koju je pokrenula Super Kartica zajedno sa svojim partnerima, u saradnji sa domaćim proizvođačem igračaka Kockica Eco Toys.

Delhaize Serbia i Sekopak  organizovali Zelenu akciju za osnovce
Delhaize Serbia i Sekopak organizovali Zelenu akciju za osnovce

Školsko dvorište novobeogradke škole „Laza Kostić“ bogatije je za pet jelki i to okićenih ekološkim ukrasima. 

Nagrada Beogradski pobednik uručena kompanijij NCR Srbija
Nagrada Beogradski pobednik uručena kompanijij NCR Srbija

Kompanija NCR je ovogodišnji dobitnik nagrade Privredne komore Srbije-Privredne komore Beograda „Beogradski pobednik“ za ostvarene posebne rezultate u poslovanju za 2018. godinu.

Mercator novinarima predstavio liniju “Ukusi moga kraja”
Mercator novinarima predstavio liniju “Ukusi moga kraja”

Mercator-S je za grupu novinara beogradskih redakcija organizovao promociju linije "Ukusi moga kraja", na Kopaoniku

Nova Tetra Pak pakovanja – praktičnija i za trgovce i za krajnje potrošače
Nova Tetra Pak pakovanja – praktičnija i za trgovce i za krajnje potrošače

Saradnja između kompanija Imlek i Tetra Pak rezultirala je time da inovativna Tetra Top MiniV Nallo ambalaža odnedavno postane dostupna i potrošačima u Srbiji. .

Frikom u humanitarnoj akciji u Zvečanskoj
Frikom u humanitarnoj akciji u Zvečanskoj

Kompanija Frikom sa svojim zaposlenima posetila je štićenike u Zvečanskoj, koji su im priredili prazničnu radionicu.

Pokrenuta nova kampanja Plazma rituali
Pokrenuta nova kampanja Plazma rituali

Plazma rituali je prva kampanja, u 52 godine postojanja brenda, koja kreće istovremeno u više zemalja u regionu.