IN STORE  in your country  
SRBIJA

Događaji

Novi Plazma soft ice sladoled
Novi Plazma soft ice sladoled

Frikom i Plazma su se ponovo udružili i predstavili novi Plazma soft ice sladoled u čašici. 

PLMA sajam u Čikagu od 17. do 19. novembra
PLMA sajam u Čikagu od 17. do 19. novembra

Sajam privatnih robnih marki u Čikagu održava se svakog novembra, a ove godine organizuje se u periodu od 17. do 19 novembra.

Roda počela sa podelom 2.000 lopti
Roda počela sa podelom 2.000 lopti

Roda je u saradnji sa Košarkaškim Savezom Srbije i Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, organizovala posetu ženske košarkaške reprezentacije Srbije, kojom je zvanično počela podela lopti školama u okviru drugog po redu projekta 2.000 lopti za buduće asove.   

Barcaffè predstavio nove espresso kapsule
Barcaffè predstavio nove espresso kapsule

Deo novog Barcaffe espresso asortimana su Perfetto kapsule kreirane u skladu sa najnovijim svetskim trendovima, ističu u kompaniji.

Beogradski salon vina 6. i 7. decembra
Beogradski salon vina 6. i 7. decembra

Šesnaesti Beogradski salon vina, okupiće 100 vinarija iz 12 zemalja u hotelu Hyatt Regency. 

Food Fest od 07. do 17. novembra
Food Fest od 07. do 17. novembra

U periodu od 7. do 17. novembra u Ada Mall šoping centru posetioci će imati priliku da posete Food fest. 

Obeležen tradicionalni slovenački praznik mladog vina
Obeležen tradicionalni slovenački praznik mladog vina

Martinovanje, tradicionalni slovenački praznik mladog vina, po šesti put proslavljen je u Beogradu u organizaciji Slovenačkog poslovnog kluba.  

Novi dizajn Grand kafa šoljice
Novi dizajn Grand kafa šoljice

Kako navode iz kompanije svi ljubitelji sveže mlevene kafe, od sada će moći da uživaju u kafi iz nove Grand kafa šoljice, koju su potrošači ove godine imali priliku da sami odaberu.  

Održan prvi Super Can Fest
Održan prvi Super Can Fest

Najnoviji ukusi zanatskog piva 15 kraft pivara iz cele Evrope privukli su na prvi Super Can Fest veliki broj posetilaca.

Prvi Super Can fest
Prvi Super Can fest

Prvi Super Can fest u Beogradu, održava se u Dogma pivari u subotu 2. novembra. 

Knjaz u akciji pošumljavanja Ade Huje
Knjaz u akciji pošumljavanja Ade Huje

Akciji pošumljavanja špica Ade Huje pridružili su se i zaposleni Knjaz Miloša...

Dodeljene nagrade KAKTUS 2019
Dodeljene nagrade KAKTUS 2019

Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 183 projekta, što je rast od 38,64% u odnosu na prošlu godinu...

Potrošači pažljivije čitaju deklaracije
Potrošači pažljivije čitaju deklaracije

U organizcije kompanije Delhaze održana je tribina pod nazivom "Važno je da znama šta jedemo", na jesenjem Festivalu zdravlja...

Carlsberg donirao mini pivaru Tehnološkom fakultetu
Carlsberg donirao mini pivaru Tehnološkom fakultetu

Mini pivara će, studentima Tehološkog fakulteta u Novom Sadu, omogućiti bolji uvid u celokupan postupak proizvodnje piva...

Prvi Super Can fest u Beogradu
Prvi Super Can fest u Beogradu

Super Can fest okupiće početkom novembra čak 15 kraft pivara iz cele Evrope. 

Apatinska pivara pružila podršku Supernatural festivalu
Apatinska pivara pružila podršku Supernatural festivalu

Zaposleni Apatinske pridružili su se dugogodišnjoj inicijativi pošumljavanja na Adi Huji, u Dunavskom parku, u okviru Supernatural festivala.

Gomex na Sajmu knjiga
Gomex na Sajmu knjiga

Kompanija je i ove godine u saradnji sa gradskim radiom KLIK FM, organizovala odlazak na Sajam knjiga u Beogradu.   

Održana „PRilika 2019 - Umetnost komunikacije“
Održana „PRilika 2019 - Umetnost komunikacije“

U petak, 25. oktobra, održana je jedanaesta po redu konferencija Društva Srbije za odnose s javnošću, pod nazivom Prilika 2019 – Umetnost komunikacije.

U Metro HoReCa centru održan Cookathon
U Metro HoReCa centru održan Cookathon

Kulinarski maraton održive i zdrave ishrane ”Cookathon” održan je kao završni događaj trogodišnjeg projekta ”Hrana sutrašnjice” (Food for Tomorrow) Švedskog instituta i ambasade Švedske Srbiji, u saradnji sa Metro HoReCa centrom u Beogradu.   

Kampanja Daj snagu ušla u fazu podele perika
Kampanja Daj snagu ušla u fazu podele perika

Kampanju „Daj snagu“ u martu ove godine pokrenuli su brend Pantene i Ženski centar Milica uz podršku kompanije Delhaize Serbia kako bi motivisali što veći broj građana da doniraju kosu za izradu perika.   

Nova kampanja Grand kafe
Nova kampanja Grand kafe

Kako navode u kompaniji povodom nove kampanje Grand kafe, Beograđani su imali priliku da uživaju na ulicama svog grada u u šoljici turske kafe.

Počela deveta sezona projekta Zdravo rastimo
Počela deveta sezona projekta Zdravo rastimo

Zahvaljujući projektu „Zdravo Rastimo“ kompanije Nestlé, više od 45.500 dece prošlo je kroz važne klasične i međuvršnjačke edukacije na teme zdravije ishrane i fizičke aktivnosti.

Ukusi Španije prvi put u Beogradu
Ukusi Španije prvi put u Beogradu

Ekonomsko odeljenje Ambasade Španije u Srbiji i kompanija METRO Cash & Carry organizovali su nedavno u HoReCa centru događaj pod nazivom „Ukus Španije“, kao  priliku da u Srbiji poznavaoci i ljubitelji kvalitetne hrane uživaju u specifičnim ukusima španskog podneblja. 

Novi konkurs Pokrenimo našu decu
Novi konkurs Pokrenimo našu decu

Učitelji i odeljenja od 1. do 4. razreda svih osnovnih škola u Srbiji do 04. novembra 2019. godine mogu da se prijave na novi konkurs u okviru programa Pokrenimo našu decu.