IN STORE  in your country  
SRBIJA

Intervju

Lazar Aleksić, tehnolog, True Story: Naši proizvodi su nešto novo i jedinstveno na tržištu
Lazar Aleksić, tehnolog, True Story: Naši proizvodi su nešto novo i jedinstveno na tržištu

Na našem tržištu se pre par godina pojavila jedna zdrava i inovativna priča koja, kako njeni zaposleni vole da kažu, ne koristi izraz „zdrava hrana’’ samo radi marketinga i prodaje svog brenda. Na ovom projektu je učestvovalo više doktora nauka, inženjera, nutricionista… Tim stručnjaka je napravio najmoderniju fabriku za sušenje voća i povrća, koja se razlikuje od svih drugih u mnogim segmentima. Upravo o tim razlikama, kao i o samom poslovanju ove kompanije razgovarali smo sa tehnologom Lazarem Aleksićem.

Nemanja Čobanov, direktor prodaje i marketinga, Tortilla Mexicana: Kvalitet uvek nađe put
Nemanja Čobanov, direktor prodaje i marketinga, Tortilla Mexicana: Kvalitet uvek nađe put

Davne 2002. godine, tadašnje a i mnoge sadašnje kolege pravile su prve i najteže korake u probijanju potpuno novog proizvoda u zemlji. Sa osmehom svi pričaju koliko su imali izazova da predstave tortilju kako našim kupcima tako i krajnjim potrošačima...

 Dimitrije Stojanović, generalni direktor, Aroma marketi: Nastavljamo osvajanje tržišta Beograda i Novog Sada
Dimitrije Stojanović, generalni direktor, Aroma marketi: Nastavljamo osvajanje tržišta Beograda i Novog Sada

Ivan Urošev, direktor prodaje, Cards Print: Loyalty program je must have u borbi za povećanje potrošačke korpe
Ivan Urošev, direktor prodaje, Cards Print: Loyalty program je must have u borbi za povećanje potrošačke korpe

O poslovanju tokom ove COVID-19 godine i svemu novom što Cards Print nudi razgovarali smo sa Ivanom Uroševim, direktorom prodaje u ovoj kompaniji. 

Milica Kovačević, brend menadžer, Frikom: Inovacije su te koje održavaju jednu kompaniju
Milica Kovačević, brend menadžer, Frikom: Inovacije su te koje održavaju jednu kompaniju

Povodom nedavno lansiranih Frikomovih zimskih sladoleda Krckava i Laganica tortica, razgovarali smo sa Milicom Kovačević, brend menadžerom za impulsni sladoled. Osim o ovim novitetima, iskoristili smo priliku i da je pitamo kako se oni nose sa COVID-om, kao i tome da li je moguće promeniti kulturu konzumacije sladoleda tokom zime kod Srba. 

Verica Martinovska, osnivač i direktor agencije Kliker Marketing: Kreativno i uzbudljivo putovanje koje traje već 12 godina
Verica Martinovska, osnivač i direktor agencije Kliker Marketing: Kreativno i uzbudljivo putovanje koje traje već 12 godina

   

Slavko Bogdanović, direktor prodaje i maloprodaje, Danijela Commerce: Najveća vrednost kompanije ne vidi se u njenim bilansima, nego u njenom humanom kapitalu
Slavko Bogdanović, direktor prodaje i maloprodaje, Danijela Commerce: Najveća vrednost kompanije ne vidi se u njenim bilansima, nego u njenom humanom kapitalu

Kompanija Danijela Commerce osnovana je 2001. godine kao entuzijastični poduhvat porodice Babachkov i od male porodične firme do danas, porasla je u ozbiljnu i konkuretnu kompaniju koja zapošljava više od 50 radnika različitih obrazovnih profila i kompetencija. Osim toga što je ekskluzivni zastupnik dekorativne kozmetike Golden Rose, ova kompanija zastupa i distribuira i druge kozmetičke brendove poput MM Beauty, Miss Megic , Elea, Roxanne, Xceed, kao i švajcarski brend oralne higijene Trisa.

U kriznim vremenima, inovacije su ključ za rast
U kriznim vremenima, inovacije su ključ za rast

Antoine Brun, generalni direktor kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu (SEE), govori, između ostalog, o značaju inovacija i marketinških aktivnosti tokom pandemije...

Radomir Novaković, direktor, LL Pan Vision: Oglašivačima nudimo izvorski čistu i proverljivo najpovoljniju cenu
Radomir Novaković, direktor, LL Pan Vision: Oglašivačima nudimo izvorski čistu i proverljivo najpovoljniju cenu

Naša ponuda obuhvata isključivo one reklamne površine u čijem smo posedu na osnovu višegodišnjih ugovora sa vlasnicima zgrada. To nas stavlja u poziciju tzv. „prve ruke“ koja oglašivačima može da ponudi...  

Vesna Vučurević, predsednik Grupe Univerexport: Plan je da postanemo nacionalni lanac, u pravom smislu te reči
Vesna Vučurević, predsednik Grupe Univerexport: Plan je da postanemo nacionalni lanac, u pravom smislu te reči

Vesna Vučurević, predsednik Grupe Univerexport

Mladi su prestali da gledaju TV, budućnost su društvene mreže
Mladi su prestali da gledaju TV, budućnost su društvene mreže

Pedro Soro Gomar, direktor prodaje, Riso Scotti

Aleksa Vučićević, direktor prodaje, Art Ival: U toku je razvoj novog brenda Puro
Aleksa Vučićević, direktor prodaje, Art Ival: U toku je razvoj novog brenda Puro

Puro će u asortimanu imati nekoliko ukusa poslastica od sirovih sastojaka (urma, kakao, lešnik, badem...) bez šećera, takozvanih raw barova, ali u našem slučaju neće biti pločice (barovi), već raw cubes – odnosno sirove kocke. Asortiman ćemo upotpuniti i našim čokoladama bez dodatog šećera, a kasnije dopunjavati drugim zdravijim proizvodima, otkriva nam naš sagovornik.

Bojan Mirkić, izvršni direktor Animal Commerce doo: Cilj uvođenja standarda jeste briga o potrošaču
Bojan Mirkić, izvršni direktor Animal Commerce doo: Cilj uvođenja standarda jeste briga o potrošaču

Razgovor sa Bojanom Mirkićem izvršnim direktorom Animal Commerce doo, kao i zamenikom predsednika uprave Agreks doo, Donji Žabar počeli smo pričom o njihovoj 30 godina dugoj tradiciji i uspešnom poslovanju.

Jovan Ristić, suvlasnik firme Om Made: Tu smo da započnemo revoluciju pozitive, radosti, zabave i ljubavi
Jovan Ristić, suvlasnik firme Om Made: Tu smo da započnemo revoluciju pozitive, radosti, zabave i ljubavi

Čvrsto rešeni da sruše uvreženo mišljenje da ono što je zdravije mora biti manje ukusno, a pri tom i u potrazi za alternativama standardnim komercijalnim proizvodima, majka i dva sina su još pre 20 godina stvorili tadašnji Bioland, ili danas Om Made doo. Tako ili još kraće, rečima suvlasnika Jovana Ristića bi se mogao opisati početak ove porodične poslovne priče: Misijom majke i dva sina da šire pozitivnu i radosnu energiju kroz zdravije i ukusne proizvode. 

Gvozden Mučibabić, generalni direktor, DOO PIP: Mi smo oni koji se usuđuju da sanjaju velike snove
Gvozden Mučibabić, generalni direktor, DOO PIP: Mi smo oni koji se usuđuju da sanjaju velike snove

Kompanija DOO PIP je osnovana davne i izazovne 1992. godine, sa svega četiri zaposlena. Primarna delatnost je dugo bila proizvodnja poboljšivača i smeša za pekarsku industriju, a velika želja da se proizvodna delatnost proširi navela ih je da 2001. godine započnu nešto jedinstveno na tržištu ovog dela Evrope – proizvodnju tortilja.

Boban Stojić, direktor prodaje, Lomax company: Uz brendove stvorili smo i pobednički tim
Boban Stojić, direktor prodaje, Lomax company: Uz brendove stvorili smo i pobednički tim

Svakako bih pored poslovnih izazova, kojih je bilo i biće uvek u sferi modernog poslovanja, kao najveći izazov-uspeh Lomax Company za sve ove godine, naveo formiranje i održavanje uspešnih timova u svim sektorima. Svaki vid poslovanja u svojoj osnovi ima dobar i kvalitetan tim. Ukratko, proteklih 20 izazovnih godina, Lomax Company je uz brendove stvarao i stvorio pobednički tim. Nastavljamo istim tempom i u narednih 20 godina, poručuje on. 

Petar Stojkovski, direktor prodaje za Srbiju, Vitaminka: Optimističnih sam očekivanja da će godina biti završena uspešno
Petar Stojkovski, direktor prodaje za Srbiju, Vitaminka: Optimističnih sam očekivanja da će godina biti završena uspešno

Ova godina, samo po sebi, u razgovorima sa prestavnicima kompanija nameće pitanje kako su prilagodili svoje poslovanje i jesu li ostali na putanji ostvarivanja zacrtanih planova. O tome smo razgovarali i sa Petrom Stojkovskim, direktorom prodaje za tržište Srbije u kompaniji Vitaminka. 

Nenad Matijašević, Account Manager Sage: Kako do potrošača i kako osvojiti njihovu odanost?
Nenad Matijašević, Account Manager Sage: Kako do potrošača i kako osvojiti njihovu odanost?

Naš pristup nije da prodamo rešenje već da našim korisnicima budemo valuable partner i savetnik u procesu implementacije i prihvatanja rešenja...

Poverenje klijenata gradili smo servisom i kvalitetom
Poverenje klijenata gradili smo servisom i kvalitetom

Tadija Majstorović, direktor Jovšić Printing Centra

Pozitivno delujemo i na potrošače i na planetu
Pozitivno delujemo i na potrošače i na planetu

Ana McMahon, General Manager Consumer Products Division, L'Oréal Adria-Balkan 

Trudiću se da i dalje pomeramo granice poslovanja
Trudiću se da i dalje pomeramo granice poslovanja

Jan-Vilem Dokhejr, generalni direktor, Delhaize Serbia

Tri godine postojanja CG Foods Europe doo u Srbiji
Tri godine postojanja CG Foods Europe doo u Srbiji

Vipin V Pangeni, generalni direktor CG Foods Europe d.o.o. Ruma

Od epidemije do totema
Od epidemije do totema

Aleksandra Stamenković, dizajner, Propulzija

Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane, Nestlé: Potrošači danas imaju mnogo širu percepciju brendova, pa su tokom krize preferirali one koji nisu ostali nemi
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane, Nestlé: Potrošači danas imaju mnogo širu percepciju brendova, pa su tokom krize preferirali one koji nisu ostali nemi

Za Direct PERSPECTIVE svoj stav iznosi Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane kompanije Nestlé za jugoistočni evropski region.