IN STORE  in your country  
SRBIJA

Intervju

Darko Lukić, izvršni potpredsednik, Nelt Grupa: Gajimo ambiciozne planove ka daljem rastu na novim tržištima
Darko Lukić, izvršni potpredsednik, Nelt Grupa: Gajimo ambiciozne planove ka daljem rastu na novim tržištima

Enver Šišić, generalni direktor grupe Perutnina Ptuj: Naša misija je stvaranje trendova i novih standarda u industriji
Enver Šišić, generalni direktor grupe Perutnina Ptuj: Naša misija je stvaranje trendova i novih standarda u industriji

Reinhard Harter, SAP: U svetu e-trgovine dogodila se revolucija
Reinhard Harter, SAP: U svetu e-trgovine dogodila se revolucija

Dušan Pilipović, direktor, Avokado: Edukacija i transparentan proces - ključ za razvoj SEO na domaćem tržištu
Dušan Pilipović, direktor, Avokado: Edukacija i transparentan proces - ključ za razvoj SEO na domaćem tržištu

Bryan Roberts, osnivač agencije Shopfloor Insights: Lojalnost će i dalje biti prioritet
Bryan Roberts, osnivač agencije Shopfloor Insights: Lojalnost će i dalje biti prioritet

Branislava Dabić, marketing menadžer u kompaniji PIP Tortilla Mexicana: Brend je ono što vi od njega stvorite
Branislava Dabić, marketing menadžer u kompaniji PIP Tortilla Mexicana: Brend je ono što vi od njega stvorite

Stefan Marković, vanredni profesor marketinga, Copenhagen Business School: Co-creation koncept da postane što pre deo menadžerske filozofije u Srbiji
Stefan Marković, vanredni profesor marketinga, Copenhagen Business School: Co-creation koncept da postane što pre deo menadžerske filozofije u Srbiji

Silvija Atijas – Ristić, marketing executive, Nielsen: U kriznim vremenima kada se ulaže obazrivije, više nego ikad je značajna adekvatna metrika
Silvija Atijas – Ristić, marketing executive, Nielsen: U kriznim vremenima kada se ulaže obazrivije, više nego ikad je značajna adekvatna metrika

Dominik Mattes, Director Marketing & Innovation, Kotanyi Austria: Sledimo sopstveni specifični pristup prema inovacijama
Dominik Mattes, Director Marketing & Innovation, Kotanyi Austria: Sledimo sopstveni specifični pristup prema inovacijama

 Moty Sharay, Business Wizard: Pomirljiva tenzija između marketinga i prodaje
Moty Sharay, Business Wizard: Pomirljiva tenzija između marketinga i prodaje

Jovana Zečević, strategy director agencije Media House: Trend unapređenja korisničkog iskustva je prilika i za brendove i za medije
Jovana Zečević, strategy director agencije Media House: Trend unapređenja korisničkog iskustva je prilika i za brendove i za medije

Jovan Ristić, suvlasnik i direktor razvoja i marketinga Om Made: Tu smo da započnemo revoluciju pozitive, radosti, zabave i ljubavi
Jovan Ristić, suvlasnik i direktor razvoja i marketinga Om Made: Tu smo da započnemo revoluciju pozitive, radosti, zabave i ljubavi

Bryan Roberts, Shopfloor Insights: Lojalnost će i dalje da bude prioritet
Bryan Roberts, Shopfloor Insights: Lojalnost će i dalje da bude prioritet

Gorana Risteski, Media Researcher i TikTok Lead, Direct Media United Solutions: TikTok je brz i ne prašta čekanje
Gorana Risteski, Media Researcher i TikTok Lead, Direct Media United Solutions: TikTok je brz i ne prašta čekanje

Andrej Bele, predsednik Uprave Stanić Beverages: Na putu prema lideru u inovacijama
Andrej Bele, predsednik Uprave Stanić Beverages: Na putu prema lideru u inovacijama

Marko Cvetković, direktor marketinga, A&P doo – Pepsi Srbija: Kreativni potencijal leži u kvalitetnim lokalnim idejama
Marko Cvetković, direktor marketinga, A&P doo – Pepsi Srbija: Kreativni potencijal leži u kvalitetnim lokalnim idejama

 Vadim Khetsuriani, Retail Cities Moskva: Srbija će tek videti šta znači disruptivno ponašanje na tržištu
Vadim Khetsuriani, Retail Cities Moskva: Srbija će tek videti šta znači disruptivno ponašanje na tržištu

Tanja Rihtaršič, Marketing Manager Adriatic, Paloma Slovenija: Za pravi uspeh potreban balans između modernih i tradicionalnih marketinških kanala
Tanja Rihtaršič, Marketing Manager Adriatic, Paloma Slovenija: Za pravi uspeh potreban balans između modernih i tradicionalnih marketinških kanala

Goce Kamčev, vlasnik i osnivač KAM: Ponosni smo što smo doneli niske cene u Severnu Makedoniju
Goce Kamčev, vlasnik i osnivač KAM: Ponosni smo što smo doneli niske cene u Severnu Makedoniju

Edin Ibrahimović, izvršni direktor za biznis operacije, Bingo: Koncept poslovanja koji štedi i vreme i novac kupaca
Edin Ibrahimović, izvršni direktor za biznis operacije, Bingo: Koncept poslovanja koji štedi i vreme i novac kupaca

  Mihaela Busu, Nestlé: Šta je savremenim roditeljima najveći izazov u odgajanju dece?
Mihaela Busu, Nestlé: Šta je savremenim roditeljima najveći izazov u odgajanju dece?

Pritisak društva i veliki unutrašnji pritisak koji ga prati su najveći izazov sa kojim se roditelji danas suočavaju, pokazalo je istraživanje Roditeljski indeks, koje je naručila kompanija Nestlé. U kombinaciji sa obavezama na poslu, ovi faktori mogu da dovedu do „roditeljskog šoka“...

Dejan Ranđić, CEO, DNA Communications: Kako opstati na tržištu 20 godina i uspešno nastaviti dalje?
Dejan Ranđić, CEO, DNA Communications: Kako opstati na tržištu 20 godina i uspešno nastaviti dalje?

Uvek smo bili tu za klijente, stavljajući njihove rezultate na prvo mesto, i to nas je dovelo do toga da sada slavimo 20 godina uspešnog poslovanja...

 Denis Terentjev, izvršni direktor, Samura: Revolucija rezanja
Denis Terentjev, izvršni direktor, Samura: Revolucija rezanja

Originalan spoj tradicionalnog kvaliteta, inovativnog dizajna i najnovije tehnologije zadovoljiće sve kulinarske entuzijaste i poklonike najboljih performansi sečenja.

Gvozden Mučibabić, generalni direktor, Tortilla Mexicana (DOO PIP): Najveći zadatak za ovu godinu je širenje prodajne mreže
Gvozden Mučibabić, generalni direktor, Tortilla Mexicana (DOO PIP): Najveći zadatak za ovu godinu je širenje prodajne mreže