IN STORE  in your country  
SRBIJA

Marketing

Objavljena imena dobitnika Mark Awards priznanja
Objavljena imena dobitnika Mark Awards priznanja

Marketing mreža objavila je imena dobitnika prestižnih Mark Awards priznanja, koja će, 1. novembra na svečanoj ceremoniji, biti uručena stručnjacima iz kompanija u Srbiji za lične poslovne i profesionalne uspehe. Za priznanja ove godine bilo je nominovano čak 49 stručnjaka, a stručni žiri doneo je odluku da nagradi njih 11, koji su u 2020. ostavili trag na tržištu Srbije.

Facebook uložio 13 milijardi dolara u bezbednost od 2016.
Facebook uložio 13 milijardi dolara u bezbednost od 2016.

Kompanija Facebook saopštila je da je od 2016. godine uložila više od 13 milijardi dolara u bezbednost i bezbednosne mere, reagujući na navode Wall Street Journal-u da kompanija nije uspela da popravi "štetne efekte platforme" koje su uočili analitičari.

Slovenija: Mercator osvojio nekoliko WEBSI nagrada za najbolje digitalne projekte
Slovenija: Mercator osvojio nekoliko WEBSI nagrada za najbolje digitalne projekte

Nagrađeni su M SOSESKA, medijska video platforma nastala u saradnji s kompanijom Herman i partneri u prvom talasu koronavirusa, kako bi se što bolje povezali Mercator i njihovi potrošači, kao i digitalni alat M Sken mobile  

Rusija: Pyaterochka i Coca-Cola lansirali recikliranu liniju
Rusija: Pyaterochka i Coca-Cola lansirali recikliranu liniju "ulične" odeće

Ruski trgovac Pyaterochka je u saradnji sa Coca-Colom u Rusiji lansirao kolekciju "ulične" odeće limitirane serije, napravljenu od recikliranih boca Coca-Cole i drugih recikliranih materijala.

SAD: Intuit preuzima Mailchimp za 12 milijardi dolara
SAD: Intuit preuzima Mailchimp za 12 milijardi dolara

Nakon 20 godina podizanja poslovanja vlastitim sredstvima, Mailchimp će biti prodat kompaniji Intuit.  

Otvorene prijave za AcademIAA 2021
Otvorene prijave za AcademIAA 2021

Šesti po redu edukativni program u organizaciji IAA Srbija, AcademIAA 2021, i ove godine biće održan u onlajn formatu. Rok za rane prijave traje do 30. septembra.

Srbija: Direct Media 20 godina gradi tržište advertajzinga
Srbija: Direct Media 20 godina gradi tržište advertajzinga

Direct Media United Solutions ove godine obeležava 20 godina uspešnog trajanja. Na putu dugom dve decenije, veliki broj klijenata je od prvih dana, pa do dan danas uz Direct, ali i novi brendovi bi da upoznaju ovu agenciju zagledanu u budućnost. U Directu na to kažu: “Ključ je u poverenju, zalaganju i stalnom razvoju. Mi smo jedinstveni, i u regionu i globaIno posmatrano, jer sve ovo vreme, kao lokalna agencija, uspevamo da budemo najuspešniji”. 

Nemačka: Lidl lansirao marketinšku kampanju za promociju veganskih proizvoda
Nemačka: Lidl lansirao marketinšku kampanju za promociju veganskih proizvoda

Lidl Nemačka od danas pokreće marketinšku kampanju na društvenim mrežama, u štampi, televiziji i na radiju u cilju promocije njihovog vege brenda Vemondo.

Srbija: Otvoren konkurs Kaktus Talents
Srbija: Otvoren konkurs Kaktus Talents

Marketing mreža 2. i 3. novembra u Beogradu organizuje 7. nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2021. Pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“, ove godine akcenat festivala je na brendovima i njihovim vrhunskim kampanjama, a rad na njima, baš kao i kaktus, jeste bodljikav proces.

Google: Kraj ciljanog oglašavanja maloletnicima prema starosti, polu i interesu
Google: Kraj ciljanog oglašavanja maloletnicima prema starosti, polu i interesu

Nova pravila, koja na snagu stupaju 2. septembra, važiće za tržišta Velike Britanije, EU i Švajcarske, a zatim sledi njihova primena na globalnom nivou

Nova Orbit kampanja
Nova Orbit kampanja "Vrati svoj sjaj"

Kompanija Mars kampanjom pod nazivom "Vrati svoj sjaj", želi da postakne samopouzdanje i obnavljanje druženja, komunicirajući ovu važnu poruku sa javnošću na zabavan način.  

Hrvatska: Argeta Exclusive sa novim ukusima
Hrvatska: Argeta Exclusive sa novim ukusima

Argeta Exclusive, linija premijum namaza, svake godine tržištu predstavi novi ukus u ograničenoj seriji s potpisom poznatog slovenačkog ili hrvatskog šefa.  

Raspisan konkurs za nagrade KAKTUS 2021
Raspisan konkurs za nagrade KAKTUS 2021

Marketing mreža raspisala je konkurs za 7. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2021. Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.   

Svet: Twitter
Svet: Twitter "u borbi" razotkrivanja dezinformacija

Twitter će sarađivati sa dva najveća međunarodna provajdera vesti, Reuters-om i Associated Press-om, kako bi razotkrili dezinformacije.

Srbija: Mlekara Šabac ima novi logo
Srbija: Mlekara Šabac ima novi logo

Mlekara Šabac predstavila je novi logo kojim potrošačima žele da poruče Stvaramo s ljubavlju od 1931. godine

Velika Britanija: Berba borovnice uz kampanju važnosti konzumiranja
Velika Britanija: Berba borovnice uz kampanju važnosti konzumiranja

“Love Fresh Berries”, marketinška kampanja koja stoji iza uzgajivačke organizacije “British Summer Fruits”, obeležila je početak sezone berbe borovnica u Velikoj Britaniji promovišući prednosti konzumiranja tih plodova.

Nove Viber funkcije za bolju saradnju brendova i kupaca
Nove Viber funkcije za bolju saradnju brendova i kupaca

Rakuten Viber, najpopularnija aplikacija za razmenu poruka u Srbiji, predstavila  je novu grupu opcija pomoću kojih će korisnici jednostavno moći da pronađu važne informacije unutar poslovnih četova, kao i da odgovaraju na konkretne poruke u konverzaciji sa brendovima.

Visa predstavlja novi brend identitet širom sveta
Visa predstavlja novi brend identitet širom sveta

Pozivajući svet da “Upozna kompaniju Visa“, ova globalna tehnološka kompanija pokreće prvu fazu evolucije brenda, koja će ukazati na višestruke mogućnosti njene mreže i posvećenost ekonomskoj inkluziji na globalnom nivou. U skladu sa poslovnom strategijom kompanije, ova faza počinje globalnom marketinškom kampanjom kao i predstavljanjem novog, modernizovanog izgleda prepoznatljivog Visa brenda.

DHL globalnom kampanjom naglašava svoju podršku industriji e-trgovine
DHL globalnom kampanjom naglašava svoju podršku industriji e-trgovine

Deutsche Post DHL Group, jedna od vodećih svetskih poštanskih i logističkih kompanija, pokreće globalnu reklamnu kampanju kako bi ojačala poziciju lidera u e-trgovini.  

Amazon zaposlio Facebookov tim
Amazon zaposlio Facebookov tim

Amazon je stekao tim zaposlenih iz Facebooka koji su fokusirani na pružanje internet konekcije sa satelita niske Zemljine orbite.

Za 50 malih biznisa obezbeđen reklamni prostor vredan 20 miliona dinara
Za 50 malih biznisa obezbeđen reklamni prostor vredan 20 miliona dinara

Rekordne 244 prijave i 50 malih biznisa kojima je ustupljen reklamni prostor vredan više od 20 miliona dinara, rezultat je ovogodišnjeg #OkviraPodrške, konkursa NLB Banke i Komercijalne banke, članica NLB Grupe.

Weekend Media Festival se vraća ove godine u Rovinj
Weekend Media Festival se vraća ove godine u Rovinj

Događaj koji privlači i ujedinjuje sve one koji su zainteresovani za trendove i novitete u medijskom i agencijskom svetu – Weekend Media Festival, vraća se u velikom stilu i ove će se godine održati od 23. do 26. septembra u Rovinju. 

Google uklonio aplikacije koje su “krale” pristupne podatke za Facebook
Google uklonio aplikacije koje su “krale” pristupne podatke za Facebook

Google i dalje vodi borbu s aplikacijama za OS Android koje krše pravila privatnosti, a sada je ova kompanija uklonila njih devet sa svog Play Store-a.

Ove godine prvi put dodela Mark Awards – priznanja za marketing i komunikacijske stručnjake
Ove godine prvi put dodela Mark Awards – priznanja za marketing i komunikacijske stručnjake

Marketing mreža, ove godine, prvi put dodeliće nagrade najuticajnijim marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji, u okviru projekta Mark Awards.