IN STORE  in your country  
SRBIJA

Marketing

Bojan Kočovski imenovan za novog direktora agencije McCann Skopje
Bojan Kočovski imenovan za novog direktora agencije McCann Skopje

Bojan Kočovski imenovan je za novog direktora agencije McCann Skopje, koja posluje u okviru I&F Grupe.

Lumen: Vreme zadržavanja na štampanim oglasima veće u odnosu na digitalne tokom pandemije
Lumen: Vreme zadržavanja na štampanim oglasima veće u odnosu na digitalne tokom pandemije

Sve veći broj trgovaca izbegava plasiranje oglasa uz sadržaj u vezi sa epidemijom koronavirusa, ali postoje dokazi koji ukazuju na to da bi oni zapravo trebala aktivno da postavljaju oglase pored sadržaja koji se odnosi na koronavirus, prenosi Marketing Week.

Publicis Groupe izvestila o padu organskih prihoda u drugom tromesečju
Publicis Groupe izvestila o padu organskih prihoda u drugom tromesečju

Organski prihodi Publicis Grupe pali su za 13% u drugom kvartalu - prvom periodu obuhvaćenom izveštajem na koji je direktno uticala pandemija koronavirusa.

Google vidi veliki potencijal u digitalnom audio oglašavanju
Google vidi veliki potencijal u digitalnom audio oglašavanju

Google je digitalno audio oglašavanje, brzo-rastući medij oglašavanja, uvrstio u svoju ponudu za marketingaše i izdavače.

Zenit: Globalna potrošnja na oglašavanje pada za 9,1% dok Covid-19 ubrzava prelazak na digitalne formate
Zenit: Globalna potrošnja na oglašavanje pada za 9,1% dok Covid-19 ubrzava prelazak na digitalne formate

Očekuje se da će globalna potrošnja na oglašavanje pasti za 9,1% u 2020. godini, iako je oporavak od 5,8% predviđen za 2021. godinu, prema Zenitovoj prognozi troškova za oglašavanje.

P&G povećao godišnji budžet za oglašavanje prvi put od 2016, uprkos pandemiji
P&G povećao godišnji budžet za oglašavanje prvi put od 2016, uprkos pandemiji

Godišnji izveštaj kompanije Procter & Gamble pokazuje da je godišnji budžet za oglašavanje u Velikoj Britaniji, zaključno sa mesecom junom 2020, povećan za 8,5%, na 575 miliona dolara.

Effie Awards Serbia 2021: očekuje se veći broj prijava i kvalitetniji radovi
Effie Awards Serbia 2021: očekuje se veći broj prijava i kvalitetniji radovi

U iščekivanju narednog Effie Awards Serbia festivala, organizator (IAA Serbia) ističe da se naredne godine predviđa više prijavljenih radova i kvalitetnije prijave u odnosu na prethodne godine.

Cedevita – najpoželjniji brend u Hrvatskoj i Sloveniji u kategoriji bezalkoholnih pića
Cedevita – najpoželjniji brend u Hrvatskoj i Sloveniji u kategoriji bezalkoholnih pića

Cedevita je i dalje omiljeni brend za sve generacije, što potvrđuje i najnovije istraživanje agencije Ipsos.

Coca-Cola ima novu kreativnu agenciju - Anomaly preuzima klijenta od agencije Wieden + Kennedy
Coca-Cola ima novu kreativnu agenciju - Anomaly preuzima klijenta od agencije Wieden + Kennedy

Agencija Anomaly, koja je u vlasništvu grupacije MDC Partners, preuzela je 2016. godine vođenje brenda Diet Coke od agencije Droga5.

Kampanja Save our shops u Portlandu ohrabruje građane da podrže lokalne radnje
Kampanja Save our shops u Portlandu ohrabruje građane da podrže lokalne radnje

Mali lokalni biznisi veoma su pogođeni krizom uzrokovanom virusom COVID-19 širom sveta.

Google-ov Fitbit dogovor pod istragom Komisije
Google-ov Fitbit dogovor pod istragom Komisije

Pokušaj Google-a da prestigne Apple i Samsung na tržištu nosive tehnologije kupovinom američke kompanije Fitbit, naišao je na prepreku.

New York Times: Digitalni segment prvi put s većim prihodima od štampanog
New York Times: Digitalni segment prvi put s većim prihodima od štampanog

New York Times je u drugom tromesečju prvi put ikada stekao više prihoda od digitalnih usluga nego od štampanog izdanja novina.

Unique in being different - Otvoren konkurs za nagrade KAKTUS 2020
Unique in being different - Otvoren konkurs za nagrade KAKTUS 2020

Marketing mreža raspisala je konkurs za 6. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2020.

UEPS: Kreativna industrija u Srbiji u veoma teškoj situaciji
UEPS: Kreativna industrija u Srbiji u veoma teškoj situaciji

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) uradilo je tokom jula anketu među svojim članstvom na temu Stanje i perspektive u kreativnoj industriji Srbije u kontekstu aktuelnih dešavanja vezanih za Covid 19.

Coca-Cola se vraća oglašavanju kampanjom
Coca-Cola se vraća oglašavanju kampanjom "Otvoreno kao nikada do sada"

Otkako je pandemija Covid-19 uzdrmala svet, Coca-Cola je pauzirala svoje marketinške aktivnosti kako bi pružila podršku trgovcima i zajednicama.

Unilever planira značajna ulaganja u brendove i inovacije u narednom periodu
Unilever planira značajna ulaganja u brendove i inovacije u narednom periodu

Kompanija Unilever smanjila je ulaganje u brendove i marketing u prvom polugodištu 2020, ali sada, nakon popuštanja mera, planira značajna ulaganja u brendove i inovacije.

Bezalkoholno pivo Heineken sponzor Lige Evrope
Bezalkoholno pivo Heineken sponzor Lige Evrope

Heineken će iskoristiti UEFA Europa League za promociju svog vodećeg bezalkoholnog piva, Heineken 0,0%, u nastavku turnira od sutra, 5. avgusta.

Microsoft potvrdio da želi da preuzme TikTok
Microsoft potvrdio da želi da preuzme TikTok

Američki IT div Microsoft potvrdio je da vodi pregovore s kineskom tehnološkom kompanijom ByteDance o preuzimanju njihove aplikacije za objavljivanje kratkih video klipova TikTok u SAD-u.

UNS: Ukupni prihodi medija od oglašavanja u 2019. su bili 210 miliona evra
UNS: Ukupni prihodi medija od oglašavanja u 2019. su bili 210 miliona evra

Prihodi medija od oglašavanja u Srbiji su prošle godine iznosili 210 miliona evra.

Gejming industrija kao marketinški alat
Gejming industrija kao marketinški alat

Oglašavanje i građenje brenda na društvenim mrežama je skoro obavezno i podrazumeva se prilikom planiranja svake marketinške strategije.

United Grupa preuzela bugarski Vivacom
United Grupa preuzela bugarski Vivacom

United Grupa, vodeći telekomunikacioni i medijski operator u Jugoistočnoj Evropi, danas je objavila okončanje procesa kupovine kompanije Vivacom

Tehnološka petorka iz SAD na čelu Forbsove iste najvrednijih brendova
Tehnološka petorka iz SAD na čelu Forbsove iste najvrednijih brendova

Tehnološka petorka iz Sjedinjenih Država - Apple, Google, Microsoft, Amazon i Facebook, ostala je na čelu Forbsove rang liste 100 najvrednijih svetskih brendova za 2020.godinu.

Spotify je “Open for Business” za oglašivače u Srbiji - među partnerima Coca-Cola, Heineken, Telekom, Volvo Cars Adria Group...
Spotify je “Open for Business” za oglašivače u Srbiji - među partnerima Coca-Cola, Heineken, Telekom, Volvo Cars Adria Group...

Potpuno lokalizovana platforma Spotify nudi oglašivačima raznovrstan izbor doživljaja oglasa zasnovanih na ciljevima kampanje i načinu na koji korisnici stupaju u interakciju sa platformom, uključujući audio, video i način prikaza.  

Velika Britanija: Oglašivači „duboko zabrinuti“ predlozima za zabranu reklamiranja nezdrave hrane
Velika Britanija: Oglašivači „duboko zabrinuti“ predlozima za zabranu reklamiranja nezdrave hrane

Industrija oglašavanja u Britaniji pozvala je vladu da preispita najavljene planove za zabranu oglašavanja prehrambenih proizvoda koji se kategorišu kao "nezdravi", rekavši da to može negativno da utiče na oporavak ekonomije usled pandemije koronavirusa, radna mesta i životni vek ljudi.