IN STORE  in your country  
SRBIJA

Podrška

Imlek donirao mazut građanima Zaječara
Imlek donirao mazut građanima Zaječara

Kompanija Imlek donirala je nedavno četrdeset tona mazuta neophodnog za predstojeću zimsku sezonu građanima Zaječara

MK Group dodeljeno priznanje za doniranje hrane u 2021. godini
MK Group dodeljeno priznanje za doniranje hrane u 2021. godini

Kompanija MK Group sa članicama dobitnik je priznanja za doniranje hrane najugroženijima, doprinos borbi protiv siromaštva i ostvarenju Ciljeva održivog razvoja u 2021. godini, koje dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje i Koalicija za dobročinstvo. 

Grand nastavlja kampanju
Grand nastavlja kampanju "Hajde da imamo vremena" povodom Movembra

Kako smo ranije pisali, „Hajde da imamo vremena za preglede“, slogan je kampanje Grand kafe, koja je u saradnji sa Institutom za zdravlje Srbije “Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i fondom B92 tokom oktobra sprovela niz aktivnosti u cilju podizanja svesti o važnosti rane dijagnostike raka dojke. 

Ponovo Gomex u društvu najhumanijih
Ponovo Gomex u društvu najhumanijih

Forum za odgovorno poslovanje i Koalicija za dobročinstvo, su kompaniju Gomex označili kao laureata Priznanja u oblasti društveno odgovornog poslovanja, čime se Gomex svrstava u društvo kompanija koje su najznačajniji donatori hrane u Srbiji.

Podrška aktivnostima protiv rasipanja hrane deo je Carnexove misije
Podrška aktivnostima protiv rasipanja hrane deo je Carnexove misije

Na panelu posvećenom predstavljanju rezultata kampanje “Spasimo hranu, spasimo humanost” u okviru konferencije CSR forum, učestvovali su predstavnici kompanija koje su se odazvale ovoj inicijativi, podržale kampanju i svojim angažovanjem dale veliki doprinos. 

dm i ove godine donira humanitarna sredstva, umesto ponude popusta na Crni petak
dm i ove godine donira humanitarna sredstva, umesto ponude popusta na Crni petak

Dok se kupci širom sveta spremaju na najluđe popuste u godini na čuveni „Black Friday“, kompanija dm drogerie markt treću godinu zaredom daje novo značenje ovom danu. 

PerSu marketi zagrejali 100 hladnih komšijskih domova
PerSu marketi zagrejali 100 hladnih komšijskih domova

Velika humanitarna akcija PerSu marketa, pod nazivom "Topli dinar", uspešno je završena i ove godine. Tokom meseca oktobra, od svakog ostvarenog računa, PerSu marketi izdvajali su po 1 dinar, da bi se od sakupljenog novca tradicionalno kupio ogrev za 100 najugroženijih porodica širom Vojvodine. 

Donacija Imleka povodom Svetskog dana deteta
Donacija Imleka povodom Svetskog dana deteta

Imlek, regionalni lider na tržištu mleka i mlečnih proizvoda, je povodom Svetskog dana deteta tradicionalno obradovao štićenike iz više ustanova za nezbrinutu i bolesnu decu širom Srbije. 

Delhaize Serbia donacija povodom Svetskog dana prevremeno rođenih beba
Delhaize Serbia donacija povodom Svetskog dana prevremeno rođenih beba

Delhaize Serbia je zajedno sa UNICEF-om, na Svetski dan prevremeno rođenih beba, 17. oktobra uručila aparat za terapijsku hipotermiju asfiktične novorođenčadi Klinici za pedijatriju u Kragujevcu, koji spašava živote tek rođenim bebama.

Lidl i Essity prikupili sredstva za obnovu Svratišta
Lidl i Essity prikupili sredstva za obnovu Svratišta

Kampanja „Za lepši život svakog deteta“, koju su organizovale kompanija Lidl Srbija i Essity, završena je uspešno, jer je prikupljeno 30 hiljada evra potrebnih za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu, navodi se na sajtu ovog trgovačkog lanca. 

Coca-Cola HBC uvodi mlade u svet preduzetništva
Coca-Cola HBC uvodi mlade u svet preduzetništva

U želji da pomogne mladima pri prvim preduzetničkim koracima, Coca-Cola HBC Srbija organizovala je inovativnu Master Class seriju „How to za nove generacije: Poslovni vodič za preduzetništvo mladih”. 

Lidl donirao šest tona hrane za najugroženije
Lidl donirao šest tona hrane za najugroženije

Trgovački lanac Lidl i njegovi potrošači priključili se humanitarnoj kampanji Koalicije za dobročinstvo "Spasimo hranu, spasimo humanost" i zajednički donirali više od 6 tona hrane

Gomex u akciji
Gomex u akciji "Slatko druženje za NURDOR"

Svetski dan deteta obeleževa se 20. novembra i tim povodom biće organizovana humanitarna akcija "Slatko druženje za NURDOR" kojoj se priključila i kompanija Gomex.

Lidl i umetnik Andrej Josifovski Pijanista u borbi protiv klimatskih promena
Lidl i umetnik Andrej Josifovski Pijanista u borbi protiv klimatskih promena

Povodom Svetskog dana klimatskih promena, kompanija Lidl Srbija je sa umetnikom Andrejem Josifovskim, poznatijim pod imenom „Pijanista“, predstavila instalaciju „ŽIVOT U KESI“, gde je krošnja jednog javora u Beogradu privremeno uvijena zastorom spojenih plastičnih kesa.   

PerSu marketi doniraju ogrev za 100 najugroženijih porodica
PerSu marketi doniraju ogrev za 100 najugroženijih porodica

Trgovački lanac PerSu započeo je podelu ogreva za 100 ugroženih porodica

Gomex podrška za prvi okrugli sto o cističnoj fibrozi
Gomex podrška za prvi okrugli sto o cističnoj fibrozi

Trgovački lanac Gomex podržaće prvi okrugli sto u Srbiji o cističnoj fibrozi koji se održava  4. novembra, od 10h, u Medija centru u Beogradu.

Delhaize Serbia donirao milion dinara udruženjima sa juga Srbija
Delhaize Serbia donirao milion dinara udruženjima sa juga Srbija

Kompanija Delhaize Serbia donirala je milion dinara u okviru projekta "Spasimo hranu, spasimo humanost", Srpskom filantropskom forumu za nabavku hrane udruženjima sa juga Srbije

Kupovinom Mer i Somat proizvoda pomoć za SOS Dečija sela Srbija
Kupovinom Mer i Somat proizvoda pomoć za SOS Dečija sela Srbija

Kompanija Henkel pokrenula je akciju za podršku organizaciji SOS Dečija sela Srbija, pod sloganom "Uživajte zajedno i podelite obrok". 

dm donirao 10,2 miliona dinara zajednici za mesec dana
dm donirao 10,2 miliona dinara zajednici za mesec dana

Jedna od društveno najangažovanijih kompanija u zemlji, lanac dm drogerie markt, nastavlja da sprovodi tradicionalne kampanje podrške najrazličitijim društvenim grupama, ali i da pokreće nove poduhvate usmerene na izgradnju srećnije zajednice.

Lidl i Essity uspešno nastavljaju kampanju „Za lepši život svakog deteta”
Lidl i Essity uspešno nastavljaju kampanju „Za lepši život svakog deteta”

U okviru kampanje „Za lepši život svakog deteta“ koju su Lidl i Essity pokrenuli 4. oktobra, u cilju prikupljanja sredstava za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu, za sada je prikupljeno više od 2.500.000 dinara.

Grand pokrenuo kampanju
Grand pokrenuo kampanju "Hajde da imamo vremena za pregled"

Grand kafa i Institut za javno zdravlje Srbije "Dr Milan Jovanović Batut" pokrenuli su javnu kampanju u cilju edukacije žena  o važnosti preventivnih pregleda i brige o zdravlju

NIS radionica o zapošljavanju i ekonomskom osnaživanju mladih
NIS radionica o zapošljavanju i ekonomskom osnaživanju mladih

Upoznavanje sa poslovnim svetom kroz radionice kompanije NIS i fondacije SOS Dečija sela

Humanitarna akcija prikupljanja hrane u Delhaize Serbia prodavnicama
Humanitarna akcija prikupljanja hrane u Delhaize Serbia prodavnicama

Zahvaljujući saradnji Banke hrane Beograd i kompanije Delhaize Serbia, tokom predstojećeg vikenda građani će imati priliku da se uključe u humanitarnu akciju i doniraju osnovne životne namirnice u 68 odabranih Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnica širom Srbije.

Gomex podržao Lord kup 2021
Gomex podržao Lord kup 2021

Udruženje sportskih ribolovaca Lord organizovalo je humanitarno takmičenje u ribolovu proteklog vikenda, a sva prikupljena sredstva su preusmerena za lečenje obolelog dečaka, Vuka Lojkovića, dok je ovu humanitarnu akciju podržala i kompanija Gomex.