IN STORE  in your country  
SRBIJA

Radionice

Digitalni marketing & digitalni shopper marketing
Digitalni marketing & digitalni shopper marketing

Cilj ove radionice je da unapredi znanje brand/marketing menadžera i osposobi ih da uspešnije upravljaju svojim brendovima i komuniciraju sa digitalnim specijalistima i specijalizovanim digitalim agencijama.

Unapređenje prodaje - uloga prodavca i ciljevi
Unapređenje prodaje - uloga prodavca i ciljevi

Polaznici se upoznaju sa teorijom i praksom aktivne prodaje - ciljevima, ulogom prodavca i kriterijumima uspešnosti.  

Upravljanje ključnim kupcima - strategije i taktike
Upravljanje ključnim kupcima - strategije i taktike

Ciljevi, prednosti i razlozi neophodnosti implementacije menadžmenta ključnih kupaca (key account management). Upoznajte se sa ključnim strategijama i taktikama.

Digitalni marketing 2.0 - napredna radionica
Digitalni marketing 2.0 - napredna radionica

Produbljivanje i proširivanje edukacije članova marketing timova i osposobljavanje za efikasnu komunikaciju sa digitalnim specijalistima i digitalnim marketing agencijama.

Kako uspešno upravljati brendom, medijima i ponašanjem potrošača
Kako uspešno upravljati brendom, medijima i ponašanjem potrošača

Radionica je namenjena brend menadžerima i menadžerima marketinga koji žele da unaprede trenutna znanja i veštine efikasnog upravljanja brendom i portfolijom brendova, kao i razvojem advertajzinga i medijskih kampanja.

Rusija - izvozna šansa za domaće kompanije
Rusija - izvozna šansa za domaće kompanije

Seminar je namenjen onima koji žele da dobiju osnovne podatke o ruskom tržištu i da kroz diskusiju doprinese boljem razumevanju sadašnjih i budućih trendova na maloprodajnom tržištu Rusije.

Efikasno upravljanje skladištem i inventarom zaliha
Efikasno upravljanje skladištem i inventarom zaliha

Kako organizovati skladište da bude efikasnije? Kako uspostaviti što bolju kontrolu nad lokacijama u skladištu? Kako koristiti vizuelni menadžment u skladištu?