IN STORE  in your country  
SRBIJA

Srbija

Nova digitalna platforma za donaciju hrane
Nova digitalna platforma za donaciju hrane

Prvi put će u Srbiji biti moguće da se samo jednim klikom donira hrana, zahvaljujući novoj digitalnoj platformi, koja će pomoći da se poveća količina hrane koja se donira, a samim tim i broj korisnika Banke hrane Beograd koji dobijaju obroke.

Konferencija Prilika - Umetnost komunikacije 25.oktobra u Beogradu
Konferencija Prilika - Umetnost komunikacije 25.oktobra u Beogradu

Jedanaestu po redu konferenciju Prilika, pod nazivom Umetnost komunikacije, Društvo Srbije za odnose s javnošću organizuje  25. oktobra 2019. godine u Svečanoj sali Beogradskog sajma u Beogradu.  

Ostalo je još 30 mesta - iskoristite poslednji trenutak za prijavu!
Ostalo je još 30 mesta - iskoristite poslednji trenutak za prijavu!

Centralni trgovački događaj u Srbiji i ove godine rasprodat!

Maloprodaja u fokusu: Nikos Veropoulos, vlasnik i izvršni direktor, Veropoulos
Maloprodaja u fokusu: Nikos Veropoulos, vlasnik i izvršni direktor, Veropoulos

U 2016, Veropoulos Group je podeljen na grčke i balkanske operacije.

Površine pod malinom povećane 70 odsto za poslednjih pet godina
Površine pod malinom povećane 70 odsto za poslednjih pet godina

Od 2013. do 2018. godine površine pod malinom u Srbiji su povećane sa 13.118 ha na 22.654 ha, što je povećanje od 72%.

Trgovci povećali broj uređaja za prihvatanje platnih kartica
Trgovci povećali broj uređaja za prihvatanje platnih kartica

Trgovci su posle usvajanja Zakona o međubankarskim naknadama, u decembru prošle godine, kojim se one ograničavaju instalirali 12 odsto više POS terminala, uređaja za prihvatanje platnih kartica, saopštila je Narodna banka Srbije.  

Bugarski investitor uložio 500.000 EUR u postrojenje za preradu voća i povrća u Svrljigu
Bugarski investitor uložio 500.000 EUR u postrojenje za preradu voća i povrća u Svrljigu

Bugarski investitor Risk inženjering adaptacijom prostora bivšeg Progres stvara uslove za nova zapošljavanja u narednom periodu.  

Don Don i Lesaffre obeležili Svetski dan hleba
Don Don i Lesaffre obeležili Svetski dan hleba

U čast Svetskom danu hleba, najvažnije namirnice stvorene ljudskom rukom, kompanije Don Don i Lesaffre organizovale su edukativnu radionicu u kojoj su mališani pripremili  hleb u obliku srca  i darovali ga svojim drugarima u Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine u Zvečanskoj.   

Nestlé obezbedio 215.000 novih radnih mesta
Nestlé obezbedio 215.000 novih radnih mesta

U protekle tri godine Nestlé i evropski partneri inicijative Saveza za mlade (Alliance for YOUth) obezbedili važne prilike za usavršavanje osobama mlađim od 30 godina.  

Novo svetsko priznanje za Aqua Vivu
Novo svetsko priznanje za Aqua Vivu

Aqua Viva Vitamin - funkcionalna vitaminska voda pod okriljem ovog brenda, proglašena je za najbolji novi koncept vode na 16. globalnom kongresu industrije flaširane vode u Dubaiju.   

Zlatiborcu odobren izvoz u Rusiju
Zlatiborcu odobren izvoz u Rusiju

Federalna služba za veterinarski i fitosanitarni nadzor ukinula privremenu zabranu izvoza srpskoj kompaniji Zlatiborac, počev od 14. oktobra 2019. godine.

Pobednik takmičenja Izađi mi na teglu iz Kuršumlije
Pobednik takmičenja Izađi mi na teglu iz Kuršumlije

Veliko finale ovogodišnjeg gastronomskog karavana Izađi mi na teglu okupilo je ispred Tempa na Adi takmičare iz 30 gradova kroz koje je prošla ova kulinarska povorka.   

 dm povukao plastične kese iz prodaje
dm povukao plastične kese iz prodaje

Odluka kompanije da povuče plastične kese iz prodaje u svim dm drogerijama u zemlji stupila je na snagu 14. oktobra, a dm će nastaviti da nudi ekološke alternative kao što su papirne kese, trajne torbe i dm pamučne trajne torbe.   

Imlek i Tetra Pak predstavili novu Tetra Top ambalažu
Imlek i Tetra Pak predstavili novu Tetra Top ambalažu

Kompanije Imlek i Tetra Pak predstavile su inovativnu Tetra Top ambalažu, u koju će se ubuduće pakovati mnogobrojni Imlekovi proizvodi, poput Moja Kravica, Balans+ i Jogood jogurta. 

Kompanija Nectar osnovala Nije svejedno fondaciju
Kompanija Nectar osnovala Nije svejedno fondaciju

Kompanija Nectar, osnovala je Nije svejedno fondaciju čiji će fokus biti na projektima sa ciljem povećanja nataliteta u Srbiji, povratku dece prirodi i edukaciji i osnaživanju mladih iz oblasti agrarnog poslovanja.

Da li brendovi imaju ograničeni potencijal? Kako brendovi rastu?
Da li brendovi imaju ograničeni potencijal? Kako brendovi rastu?

Najduže vremena je proveo u kompaniji Frikom, na poziciji direktora marketinga i razvoja, gde je radio na podizanju vrednosti brendova iz veoma širokog portfolija sladoleda i smrznute hrane.

Sinagoga ostvarila povećanje prihoda
Sinagoga ostvarila povećanje prihoda

Sinagoga doo Sombor, veleprodaja i maloprodaja prehrambene robe, za prvih devet meseci 2019. godine ostvarila je prihod od 3,7 milijarde dinara, što je povećanje od 12% u odnosu na isti period prošle godine.

Samo trećina kompanija ostvari korist od ulaganja u analitiku
Samo trećina kompanija ostvari korist od ulaganja u analitiku

Prema najnovijem istraživanju analitičke kuće IDC, procenjuje se da će ukupno ulaganje u naprednu analitiku do kraja ove godine, na globalnom nivou, biti oko 189,1 milijardi dolara.

Konferencija medijskih trendova SEMPL 28. i 29. novembra
Konferencija medijskih trendova SEMPL 28. i 29. novembra

Između ostalog učesnici će imati priliku da čuju i  Viki Ros (Vikki Ross), koju je Creative Equals 2017. godine stavio na listu top 30 vodećih kreativaca na svetu, na 21. konferenciji SEMPL koja se održava 28. 29 novembra u hotelu Bernardin u Portorožu.

Belgrade Food Show - podrška domaćim proizvođačima
Belgrade Food Show - podrška domaćim proizvođačima

Domaći proizvodi predstavljaju stub razvoja svake ekonomije, izjavila je Nataša Pavlović, direktorka marketinga Mercatora-S i naglasila da upravo veliki trgovinski lanci doprinose njihovom promovisanju i plasiranju čak i izvan granica Srbije.

Lidl slavi prvu godinu u Srbiji
Lidl slavi prvu godinu u Srbiji

Na današnji dan prošle godine, 11. oktobra, u 12 gradova širom Srbije istovremeno je otvoreno 16 Lidl prodavnica. Nakon prvih godinu dana, 33 prodavnice nalaze se u 24 grada u zemlji.  

Aman prvi uveo papirne kese
Aman prvi uveo papirne kese

Prvi trgovinski lanac koji je u Beogradu umesto plastičnih u prodaju uveo papirne kese je Aman. 

 Kakav lideršip treba modernoj maloprodaji?
Kakav lideršip treba modernoj maloprodaji?

Recept za uspeh organizacija koje se bave maloprodajom, a i bilo kojom drugom delatnošću, u Srbiji postoji. Međutim, i pored toga što se često tako predstavlja, on ne leži u čarobnoj strategiji ili modelu koji vam neko može dati ili prodati i čijom primenom ćete obezbediti uspeh svoje kompanije.

 IDEA ORGANIC prodavnice proslavljaju drugi rođendan
IDEA ORGANIC prodavnice proslavljaju drugi rođendan

Pre dve godine, Beograd je postao bogatiji za tri IDEA Organic prodavnice koje u svom asortimanu imaju organik, bezglutenske, makrobiotičke, dijetetske i posne proizvode.