IN STORE  in your country  
SRBIJA

dogadaji

Srpski brend u trci sa svetskim igračima na tržištu Rusije
Srpski brend u trci sa svetskim igračima na tržištu Rusije

Mlekara Šabac i Foodland na Prodexpo sajmu u Moskvi...

Jelen pivo daje snažnu podršku reciklaži limenki
Jelen pivo daje snažnu podršku reciklaži limenki

Da li ste znali da se metal može beskonačno reciklirati, bez gubitka kvaliteta, kao i da se limenka u potpunosti može reciklirati neograničen broj puta? Upravo zahvaljujući tome nova limenka se može ponovo naći na policama za samo šezdeset dana.

Gomex glavni medijski pokrovitelj 70. Festivala profesionalnih pozorišta Vojvodine
Gomex glavni medijski pokrovitelj 70. Festivala profesionalnih pozorišta Vojvodine

Obeležavajući desetogodišnjicu uspešne saradnje sa zrenjaninskim Pozorištem, kompanija Gomex se i 2021. godine pojavljuje kao glavni medijski pokrovitelj jubilarnog 70-og festivala profesionalnih pozorišta Vojvodine - EPSKO I DRAMSKO, koji se održava od 19. do 26. aprila.   

  Studenti FON-a osvojili drugo mesto na regionalnom L’Oréal Brandstorm takmičenju
Studenti FON-a osvojili drugo mesto na regionalnom L’Oréal Brandstorm takmičenju

Tim studenata Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu osvojio je drugo mesto na regionalnom finalu jednog od najznačajnjih i najvećih svetskih studentskih takmičenja – L’Oréal Brandstorm. Mladi inovatori sa FON-a pokazali su svoju viziju budućnosti lepote i predstavili inovativna tehnološka rešenja zahvaljujući kojima bi kupovina i odabir kozmetičkih proizvoda uskoro mogli da postanu zanimljiva i zabavna korisnička iskustva, ali u digitalnom svetu. 

Zajedničkim radom i udruživanjem malih proizvođača do boljeg plasmana sira
Zajedničkim radom i udruživanjem malih proizvođača do boljeg plasmana sira

U Privrednoj komori Vojvodine održana je juče konferencija „Trenutno stanje u proizvodnji sira i mogućnost plasmana“. Proizvođači sira koji su učestvovali na ovom događaju istakli su da je neophodno osim adekvatnog plasmana razgovarati i o uređenju tržišta i radu onih koji nisu registrovani ili za to nemaju dozvole. 

NIS poklon kartica kao jednostavno rešenje koje doprinosi zadovoljstvu svih – zaposlenih, kolega i poslovnih partnera
NIS poklon kartica kao jednostavno rešenje koje doprinosi zadovoljstvu svih – zaposlenih, kolega i poslovnih partnera

Kako zadržati postojeće i privući nove potrošače; kako motivisati zaposlene; kako uspostaviti što bolju saradnju sa poslovnim partnerima...

Prvi kontejneri za staklenu ambalažu na ulicama Sombora
Prvi kontejneri za staklenu ambalažu na ulicama Sombora

Stanovnici Sombora i okolnih mesta mogu da počnu sa reciklažom stakla jer je na ulicama postavljeno prvih 70 kontejnera za skupljanje ambalaže dok se postavljanje dodatnih 80 kontejnera očekuje u narednim nedeljama, a iskustva Niša gde je za svega nekoliko nedelja prikupljeno više od dve tone stakla pokazuju da građani žele da budu odgovorni prema životnoj sredini.

Nova Libresse kampanja #PružiRuku
Nova Libresse kampanja #PružiRuku

Brend proizvoda za intimnu higijenu i negu žena Libresse, u vlasništvu svetske kompanije za proizvodnju proizvoda za higijenu i očuvanje zdravlja Essity, najavljuje svoju novu kampanju #PružiRuku, kojom skreće pažnju na rak grlića materice, bolest koja se javlja često i pogađa veliki broj žena širom sveta.   

Održana druga po redu Webiz virtuelna konferencija
Održana druga po redu Webiz virtuelna konferencija

Ove godine, Webiz je nastavio u smeru inovacija i 8. i 9. aprila održao produkcijski unapređeniju konferenciju putem live video stream-a, koja je okupila više od 40 govornika sa domaće i internacionalne scene. 

Barilla započela kampanju „Bez reči“
Barilla započela kampanju „Bez reči“

Kampanja „bez reči“ kompanije Barilla, kako ističu, oživljava ono za šta se zalaži kao brend i ponovo povezuje potrošače sa testeninom na emocionalnom nivou. 

NSZ i GIZ organizovali obuku knjigovodstva za nezaposlene
NSZ i GIZ organizovali obuku knjigovodstva za nezaposlene

Nacionalna služba za zapošljavanje, uz podršku Programa „Migracije za razvoj“ koji se sprovodi u saradnji sa GIZ-om, obezbedila je besplatnu online obuku iz oblasti knjigovodstva i računovodstva, za nezaposlene koji se nalaze na evidenciji Nacionalne službe za zapošljavanje. 

Veći, praktičniji, efikasniji, inteligentniji - 100% Caddy
Veći, praktičniji, efikasniji, inteligentniji - 100% Caddy

Nakon svetske premijere, krajem 2020.godine, Volkswagen Caddy pete generacije stigao je i na tržište Srbije i Crne Gore. 

 ROSA nastavlja inicijativu „Beba bira gde”
ROSA nastavlja inicijativu „Beba bira gde”

ROSA voda i ove godine nastavlja tradiciju podrške mamama da svoju bebu doje u javnosti kad i gde god beba želi, a ujedno i širi svest o značaju dojenja kroz kampanju „Beba bira gde“. Sa željom da pruži neophodnu podršku mamama, ROSA u narednom periodu postavlja nove funkcionalne klupe za dojenje u gradovima širom Srbije.  

Srpska hrana na sajmu u Moskvi
Srpska hrana na sajmu u Moskvi

Srpska prehrambena industrija i ove godine predstaviće se na sajmu Prodekspo u Moskvi, gde će od danas do 16. aprila, u organizaciji Privredne komore Srbije (PKS) i Razvojne agencije Srbije, svoju ponudu i izvozni potencijal promovisati 11 domaćih kompanija. 

Kompanija Dijamant donirala milion dinara za pomoć osobama sa Daunovim sindromom
Kompanija Dijamant donirala milion dinara za pomoć osobama sa Daunovim sindromom

Podrška zajednici uvek je među prioritetnim ciljevima kompanije Dijamant, a ovoga puta to su osobe sa Daunovim sindromom, kojih u Srbiji ima oko 2.000, prema nezvaničnim podacima. Za sve njih Dijamant je realizovao akciju „Prati suncokret“ u okviru koje je prodajom boca ulja sa specijalnom etiketom, po dinar odvojen za pomoć osobama sa Daunovim sindromom. Ostvarena donacija od milion dinara uručena je Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom u Srbiji. 

Imlek predstavio 100% mlečni proteinski napitak - IMLEK PROTEIN
Imlek predstavio 100% mlečni proteinski napitak - IMLEK PROTEIN

IMLEK PROTEIN ne sadrži dodatni šećer niti laktozu, a procenat masti je svega 0,1%  

Novo veliko pakovanje Black’n’Easy kafe
Novo veliko pakovanje Black’n’Easy kafe

Od sada će svi potrošači moći da uživaju uz novo veliko Black’n’Easy pakovanje. 

Apatinska pivara u akciji
Apatinska pivara u akciji "Posadi svoj hlad"

Zahvaljujući inicijativi koja je pokrenuta na društvenim mrežama i odzivom velikog broja meštana, Opština Sombor i kompanija Apatinska pivara su se pridružili nacionalnoj akciji „Posadi svoj hlad“.   

Novi Plazma Stiksi sa slanim kikirikijem i karamelom
Novi Plazma Stiksi sa slanim kikirikijem i karamelom

Uzbudljivi ukus novih Plazma Stiksa, sa slanom karamelom i kikirikijem, dostupan je u skroz novom, tankom obliku, preliven sa 65% najfinije mlečne čokolade  

Počinju info dani o godišnjem konkursu za podršku inovatorima
Počinju info dani o godišnjem konkursu za podršku inovatorima

Start-up timovi, preduzetnici, mikro, mala i srednja preduzeća moći će do kraja aprila iz prve ruke da se informišu o uslovima učešća na prvom godišnjem konkursu za dodelu bespovratne podrške inovacijama i digitalnoj transformaciji. U okviru programa StarTech, u pet gradova projektni tim organizuje info dane za sve zainteresovane inovatore. 

JTI u potrazi za mladim talentima
JTI u potrazi za mladim talentima

Japan Tobacco International (JTI Srbija) pokrenuo je globalni program prakse Make it bright, sa ciljem da perspektivnim mladim studentima pruži priliku za nove izazove i profesionalni razvoj kroz šest meseci plaćene prakse u inostranstvu.

Nestlé uskoro predstavlja prvu knjigu zdravih recepata za decu
Nestlé uskoro predstavlja prvu knjigu zdravih recepata za decu

Jedan od svetskih lidera u proizvodnji hrane i pića, kompanija Nestlé uskoro će predstaviti svoju prvu knjigu recepata za roditelje i njihove mališane – ZdravoKlopajmo kuvar.

Posao nadahnut životom: Još bliži kandidatima zahvaljujući novoj karijernoj stranici dm-a
Posao nadahnut životom: Još bliži kandidatima zahvaljujući novoj karijernoj stranici dm-a

U eri kada je digitalizacija najviše dobila na značaju, u svim segmentima biznisa uspostavljaju se trendovi koji će se zadržati i u budućnosti. 

Sutra počinje forum IZAZOV 2021
Sutra počinje forum IZAZOV 2021

Sedmi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2021, pod sloganom „Make it bigger“, održaće se, u organizaciji Marketing mreže, 6. i 7. aprila u hibridnom formatu. Svoje učešće na forumu potvrdilo je više od 500 kompanija i agencija iz celog regiona.