IN STORE  in your country  
SRBIJA

dogadaji

11. Festival mladog vina Tikveš
11. Festival mladog vina Tikveš

Vinarija Tikveš ove godine organizuje tradicionalni 11. Festival mladog vina, kao najveći online vinski događaj. 

 Poznati finalisti
Poznati finalisti "SAM godišnje nagrade 2020"

Na kraju izuzetno izazovne godine, a deveti put zaredom, Srpska asocijacija menadžera (SAM) dodeliće godišnje nagrade najboljima u poslovnom svetu, pod sloganom Odgovorno liderstvo u svim sferama života. Poznata su imena finalista, a dobitnici nagrada biće proglašeni 23. decembra.

Pampers i Mercator donacija za prevremeno rođene bebe
Pampers i Mercator donacija za prevremeno rođene bebe

U Srbiji se godišnje rodi 4.000 prevremeno rođenih beba, a povodom Svetskog dana prevremeno rođene dece koji se obeležava danas, 17. novembra, Pampers, brend Procter&Gamble kompanije, i njihov partner Mercator doniraće 25.000 pelena za prevremeno rođenu decu Institutu za Neonatologiju u Srbiji, kako bi omogućili da prevremeno rođene bebe dobiju pristup pelenama koje su dizajnirane da podrže njihove jedinstvene razvojne potrebe.

Sledeće nedelje počinje Belgrade Food Show 2020
Sledeće nedelje počinje Belgrade Food Show 2020

Ovogodišnji online međunarodni sajam visokokvalitetne hrane Belgrade food show biće održan sledeće nedelje, od 23. do 25. novembra i okupiće predstavnike ključnih institucija zemlje i regiona, vodeće evropske eksperte i lidere industrije. Učesnici će u sklopu konferencijskog dela sajma imati priliku da čuju jedinstvene panel diskusije, intervjue i predavanja na teme kao što su stanje u industriji hrane, potrošačke navike, jedinstvena oznaka za kvalitet, Horeca sektor, finansiranje poslovanja i mnoge druge teme.

Na aplikaciji Glovo od sada i Tehnomanija
Na aplikaciji Glovo od sada i Tehnomanija

Aplikacija Glovo je u svoju ponudu dostave svega i svačega uvrstila i asortiman Tehnomanije proširujući svoju ponudu svima kojima je veći komfor i prioritet online kupovina. Saradnja sa Tehnomanijom kupcima pruža mogućnost da, za manje od sat vremena, dobiju uređaje na svojoj adresi.

Klasična muzika u Delhaize radnjama
Klasična muzika u Delhaize radnjama

Delhaize Serbia podržala je inicijativu Beogradske filharmonije "Muzika svuda". 

Zaposleni – najvažniji resurs savremenih kompanija
Zaposleni – najvažniji resurs savremenih kompanija

Dostojanstven rad i ekonomski rast nezaobilazni su faktori uspeha

Lesaffre donirao deci Zvečanske hleb i peciva
Lesaffre donirao deci Zvečanske hleb i peciva

U oktobru je obeležen Svetski dan hleba, a kompanije Lesaffre i Pekarsko mlinska industrija As-Braća Stanković nastavljaju sa humanitarnim akcijama i u narednom periodu. Ovoga puta donirali su pekarske proizvode Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine u u Beogradu.

Delhaize Serbia u akciji ozelenjavanja Voždovca
Delhaize Serbia u akciji ozelenjavanja Voždovca

Prošle nedelje kompanija Delhaize Srbija je tradicionalno obeležila Međunarodni dan klimatskih promena ulepšavajući zelene površine.  

 Novosadski poljoprivredni sajam u online formatu od 14. do 18. novembra
Novosadski poljoprivredni sajam u online formatu od 14. do 18. novembra

Međunarodni poljoprivredni sajam u Novom Sadu ove godine će zbog epidemiološke situacije po prvi put biti održan online, a svi programi biće dostupni od 14. do 18. novembra na platformi expoonline.rs.

Dijamant “restoran emocija” osvojio nagradu KAKTUS
Dijamant “restoran emocija” osvojio nagradu KAKTUS

U veoma jakoj konkurenciji na ovogodišnjem Festivalu integrisanih komunikacija, na kojem je za nagradu KAKTUS konkurisalo više od 172 projekta, kompanija Dijamant je pobedila u kategoriji Najbolja digitalna integrisana kampanja za projekat “U sve se meša ljubav”.

Četvrti AFA Samit ženskog liderstva
Četvrti AFA Samit ženskog liderstva

Četvrti AFA Samit ženskog liderstva će 15. decembra gledaocima i učesnicima omogućiti jedinstveno interaktivno virtuelno iskustvo. Uz pomoć 3D tehnologije, ovogodišnji AFA Samit će posetiocima pružiti mogućnost da iz svoga doma slušaju govornike iz celog sveta, da istražuju virtuelne štandove, da šetaju virtuelnim prostorom Samita i obiđu virtuelnu konferencijsku salu. 

Frikomu nagrada za najbolju Društveno odgovornu integrisanu kampanju na KAKTUSU
Frikomu nagrada za najbolju Društveno odgovornu integrisanu kampanju na KAKTUSU

Održan je šesti po redu festival integrisanih komunikacija  KAKTUS 2020, pod sloganom „Unique in being different“ na kome je kompanija Frikom osvojila nagradu za najbolju Društveno odgovornu integrisanu kampanju - „Dom je tamo gde je Quattro“. Ova kampanja je u 2020. godini zasigurno obeležila poslovanje kompanije Frikom i naglasila važnost doma i porodice, ali i solidarnost i humanost jedne kompanije. 

Veliko interesovanje za Yaemina Beauty brend u Lilly-ju
Veliko interesovanje za Yaemina Beauty brend u Lilly-ju

Proizvodi iz Yaemina Beauty Needed make-up kolekcije Emine Jahović, koji su od pre mesec dana ekskluzivno dostupni u Lilly drogerijama, postali su neizostavni deo make-up rutine mnogih dama u Srbiji, navode iz ovog trgovačkog lanca. 

Gomex doprinosi edukaciji o cističnoj fibrozi
Gomex doprinosi edukaciji o cističnoj fibrozi

Kompanija Gomex podržala je organizaciju seminara na temu cistične fibroze, namenjenog lekarima i medicinskom osoblju.

Od sutra u Lidlu dostupan Deluxe asortiman za prazničnu trpezu
Od sutra u Lidlu dostupan Deluxe asortiman za prazničnu trpezu

U želji da svojim potrošačima nadolazeće praznike i slave učini još ukusniim i svečanijim, Lidl će im od sutra ponuditi Deluxe asortiman proizvoda, poslastica i aromatičnih dodataka jelima, dostupan u 44 prodavnice. 

PerSu marketi dele ogrev najugroženijima
PerSu marketi dele ogrev najugroženijima

PerSu marketi su od svake kupovine, obavljene u periodu od 1. do 31. oktobra, donirali po dinar i na taj način uspeli da prikupe više od milion i po dinara za nabavku ogreva za 100 najugroženijih porodica.  

Uspešno realizovana humanitarna akcija Gomexa i BELhospice centra
Uspešno realizovana humanitarna akcija Gomexa i BELhospice centra

Povodom Svetskog dana hospisa i palijativne nege, kompanija Gomex je od svake hirurške/zaštitne maske prodate u periodu od 9. do 22. oktobra izdvajala po jedan dinar za BELhospice centar iz Beograda, namenjen palijativnom zbrinjavanju i medicini. Ova akcija rezultirala je ukupnom donacijom u vrednosti od 300.000 dinara, čime će pacijentima u terminalnoj fazi bolesti biti omogućena sva moguća pomoć, potpuno besplatno. 

Henkel i Delhaize Serbia zaslužni za čišćenje Zaovinskog jezera
Henkel i Delhaize Serbia zaslužni za čišćenje Zaovinskog jezera

Zahvaljujući ekološkom projektu simboličnog naziva „Briga za svaku kap“, koji su pokrenuli kompanije Henkel i Delhaize Serbia, očišćeno je Zaovinsko jezero. Projekat čišćenja jezera u organizaciji ronilačkog kluba Koral-Adriatic Scuba okupio je brojne ljubitelje prirode koji su se udružili i zajedničkim snagama doveli ovu akciju do najlepšeg mogućeg epiloga. 

Obuka o IPARD fondu danas u online formatu
Obuka o IPARD fondu danas u online formatu

Poljoprivrednici, preduzetnici i predstavnici malih i srednjih preduzeća iz sfere agrobiznisa mogu da se prijave na besplatnu online obuku o IPARD fondu, koja će im pomoći u razvoju poslovanja i pristupu novim izvorima finansiranja.

Carnex donirao još 7.5 tona proizvoda Banci hrane
Carnex donirao još 7.5 tona proizvoda Banci hrane

Kompanija Carnex donirala je Banci hrane još 7,5 tona proizvoda i tako obezbedila 40.000 obroka za najugroženije kategorije stanovništva

Plazma predstavila treće izdanje Plazma Plazmastičarnica
Plazma predstavila treće izdanje Plazma Plazmastičarnica

Plazma je i u ovoj godini pripremila iznenađenja za svoje obožavaoce - treće izdanje jedinstvene knjige recepata - Plazma Plazmastičarnica 3.0.   

Radionica: Kolika je zastupljenost mladih u poljoprivredi?
Radionica: Kolika je zastupljenost mladih u poljoprivredi?

Još jedna u nizu online radionica projekta “Budućnost srpske industrije hrane” biće održana sutra (29. oktobar)u 12.30 časova.

Lidl ne stoji iza lažnih poruka o podeli kupona
Lidl ne stoji iza lažnih poruka o podeli kupona

Kompanija Lidl Srbija upozorava da se putem različitih kanala komunikacije (Viber, SMS, društvene mreže) dele informacije o lažnoj podeli kupona.