IN STORE  in your country  
SRBIJA

intervju

Dobavljači korektni, snabdevanje dobro
Dobavljači korektni, snabdevanje dobro

Realno, pazari će biti sve manji jer kupci već polako kreću sa potrošnjom robe koje su kupovali u velikim količinama i tog dela tražnje više nema 

Potražnja je nivelisana, potrošači ne gomilaju robu
Potražnja je nivelisana, potrošači ne gomilaju robu

Frekvencija kupovine je smanjena na pola, ako ne i više od 60%, ali je veličina korpe povećana

Smatramo da je ovo pravo vreme za oglašavanje
Smatramo da je ovo pravo vreme za oglašavanje

Ako velike kompanije mogu da rade na zaštiti životne sredine, onda to mogu i pojedinci 

Stvorili smo dodatnu vrednost svojim brendovima
Stvorili smo dodatnu vrednost svojim brendovima

Ceo marketing tim je svoje kapacitete usmerio ka osposobljavanju online prodaje koja će biti jedan od načina distribucije i pozicioniranja našeg brenda za vreme pandemije

Nijedna naša polica nije prazna, niti je bila
Nijedna naša polica nije prazna, niti je bila

U DIS-u se broj ulazaka u markete smanjio za 29%, a prosečna korpa se povećala za 84%, što je jasan pokazatelj da kupci sada kupuju više ali ređe, jer se na ovaj način ponašaju odgovornije.

Brend nema komfor da ćuti
Brend nema komfor da ćuti

Ovo je vreme za dodatne analize, proučavanje promena i anticipiranje budućnosti, osmišljavanje novih strategija i pripreme za „dan posle“

Distribucija ne sme da zakaže
Distribucija ne sme da zakaže

Distributivni centar kompanije, na kome je baziran lanac snadbevanja, omogućio nam je da obezbedimo i smestimo adekvatan volumen zaliha u vrlo kratkom roku 

U ovoj situaciji se pregovara po principu:
U ovoj situaciji se pregovara po principu: "Uzimam i dajem", a ne "Uzmi ili ostavi!"

Iako neki dobavljači imaju u ovim danima jaču pregovaračku moć, zbog veće potražnje za njihovim proizvodima u odnosu na ponudu, očekujem od njih da ne dižu cene 

Dobro smo snabdeveni, dobavljačima plaćamo redovno
Dobro smo snabdeveni, dobavljačima plaćamo redovno

Usled krize izazvane korona virusom pitali smo direktore i vlasnike vodećih trgovačkih lanaca koji posluju u Srbiji sa kakvim problemi se susreću, kako ih prevazilaze, kako organizuju snadbevanje i ponudu, kakve promene u maloprodaji očekuju nakon pandemije.

Korona virus u velikoj meri pogađa distribuciju i transport
Korona virus u velikoj meri pogađa distribuciju i transport

Najteže će biti u ovoj prvoj fazi, kada vlade i krizni štabovi pokušavaju da zaustave širenje virusa i da istovremeno obezbede pravovremenu distribuciju robe

"Da" za ulaganje u marketing u trenutnoj situaciji

Brendovi bi trebalo da se ponašaju humano i solidarno, te da potrošačima ponude “content“ koji im u trenutnoj „Stay Home“ situaciji nudi dodatnu vrednost... 

Lideri moraju da smanje strah i da daju put ka rešenju krize
Lideri moraju da smanje strah i da daju put ka rešenju krize

Uloga lidera je jasna - moraju apsolutno sve da urade da svoje zaposlene osiguraju i fizički i psihički 

 Pouzdan partner Srbiji
Pouzdan partner Srbiji

Tanja Žigić, direktor fabrike Nestlé Surčin

Kvalitetna dečja hrana dostupna svima
Kvalitetna dečja hrana dostupna svima

Milena Cvetković, izvršni direktor, Fabrika dečje hrane 

Ostajemo posvećeni srpskom tržištu
Ostajemo posvećeni srpskom tržištu

André Rinnensland, generalni direktor, Metro Cash & Carry Srbija

Lokalnim dobavljačima otvaramo mogućnost izvoza u druge zemlje
Lokalnim dobavljačima otvaramo mogućnost izvoza u druge zemlje

Nikola Balaban, izvršni direktor sektora Nabavka, Lidl

Spajamo domaćinski pristup i svetske trendove
Spajamo domaćinski pristup i svetske trendove

Aco Tomašević, direktor, Neoplanta 

Najveća prepreka za budućnost mogu da budu uspesi iz prošlosti
Najveća prepreka za budućnost mogu da budu uspesi iz prošlosti

Još jedan govornik koji se ne pojavljuje baš često u javnosti – Emil Tedeschi, predsednik Uprave Atlantic Grupe...

Spremni na investicije od 500 miliona evra u Srbiji
Spremni na investicije od 500 miliona evra u Srbiji

Intervju Milana Ćulibrka, urednika NIN-a, sa Miroslavom Miškovićem, predsednikom Delta Holdinga, na CEO Summitu

 Nastoje da budu drugačiji u svemu što rade
Nastoje da budu drugačiji u svemu što rade

Petar Ćorluka, osnivač i vlasnik, Grupacija Violeta

Aktivno učestvuju u životu zajednice
Aktivno učestvuju u životu zajednice

Alexandra Olivera Korichi, direktor dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija

Potrošač u centru pažnje
Potrošač u centru pažnje

Jelena Krunić, generalni direktor, Medius

Uvek korak ispred
Uvek korak ispred

Olivera Papestijević, direktor marketinga IM Carnex

Posledice četvrte industrijske revolucije na maloprodaju
Posledice četvrte industrijske revolucije na maloprodaju

Jean Jacques Vandenheede, futurolog i stručnjak za retail trendove