IN STORE  in your country  
SRBIJA

marketing

Broj internet korisnika porastao za 7,3%
Broj internet korisnika porastao za 7,3%

Agencije We are Social i Hootsuite predstavile su najnoviji izveštaj svih ključnih statistika, podataka i indikatora ponašanja korisnika društvenih platformi, digitalnih i mobilnih kanala komunikacija širom sveta.

Sedmi IZAZOV Forum otvara govornik Patrik Schober, lider u komunikacijama
Sedmi IZAZOV Forum otvara govornik Patrik Schober, lider u komunikacijama

Sedmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2021 biće održan 6. i 7. aprila u Beogradu, pod sloganom „Make iz bigger“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Google plaća 2,6 miliona dolara zbog diskriminacije
Google plaća 2,6 miliona dolara zbog diskriminacije

Google je prinuđen da isplati 2,6 miliona dolara ženama zaposlenim u toj kompaniji, ali i svim kandidatima za posao inženjera iz Azije, kako bi podmirio optužbe za diskriminaciju u platama i pri zapošljavanju, objavilo je američko ministarstvo rada.

Zašto je Superbowl najveći marketinški događaj godine?
Zašto je Superbowl najveći marketinški događaj godine?

Ovogodišnje finale NFL, Nacionalne lige američkog fudbala, čuveni Super Bowl, održan je u gradu Tampi na Floridi u godini pandemije i oštrih restrikcija. Super Bowl je inače najveći sportski događaj u Americi. TV stanica CBS koja prenosi finale svake godine, uvodi posebne, visoke tarife za sve oglašivače koji se utrkuju da zakupe deo reklamnog prostora pre, tokom i neposredno posle prenosa. Prestiž je obezbediti reklamni prostor na ovom, najvažnijem marketinškom događaju, pa se brendovi gotovo utrkuju kako bi osigurali svojih pet minuta.

EFFIE podiže svest o značaju marketinga u ukupnoj ekonomiji
EFFIE podiže svest o značaju marketinga u ukupnoj ekonomiji

Profesor dr Srđan Bogosavljević, istaknuti istraživač sa dugogodišnjom karijerom, četiri godine predsedava Effie žirijem. Više nego dobro je upoznat sa procedurama i standardima koje ovo takmičenje podrazumeva, odnosno načinom na koji se implementira u Srbiji.  

Mars u kampanji #HereToBeHeard u borbi za rodnu ravnopravnost
Mars u kampanji #HereToBeHeard u borbi za rodnu ravnopravnost

U okviru svoje dugogodišnje borbe za rodnu ravnopravnost, kompanija Mars predstavila je novu globalnu kampanju #HereToBeHeard, kako bi zajedno sa ženama širom sveta doprinela stvaranju pravednog poslovnog okruženja u kom će sve žene imati jednake šanse za uspeh i prosperitet

YouTube platio autorima 30 milijardi dolara u poslednje 3 godine
YouTube platio autorima 30 milijardi dolara u poslednje 3 godine

YouTube je isplatio više od 30 milijardi dolara stvaraocima, umetnicima i medijskim organizacijama tokom poslednje tri godine, navodi se u novom pismu koje je objavila izvršna direktorka ove firme

Trendovi za uspešnu prodaju: e-trgovina u 2021.
Trendovi za uspešnu prodaju: e-trgovina u 2021.

Pored užasne 2020. godine koja nas je snašla i koju želimo što pre da zaboravimo, uprkos tome, pandemija je izazvala veliki BUM! u elektronskoj trgovini, a brendovi su se suočili sa velikim izazovima u razvoju sajtova i postavljanju novih standarda u elektronskoj trgovini.

Direct Media počinje sa istraživanjima zasnovanim na neurotehnologiji
Direct Media počinje sa istraživanjima zasnovanim na neurotehnologiji

Iza imena Direct Neuro, novog brenda istraživanja na tržištu, stoji iskusan tim neuronaučnika sa svetskim referencama i brojnim istraživanjima i studijama. Zajedno sa stručnjacima za obradu podataka i komunikaciju brendova u Direct Media United Solutions, a uz korišćenje najsavremenije neurotehnologije, ispitivaće nesvesne reakcije potrošača na poruke koje im se plasiraju kroz oglase, reklame i sadržaj na društvenim mrežama. Osim marketinga, velika oblast primene ove tehnologije je i u ljudskim resursima. 

Agencija Žiška: Kako je kroz lansiranje Kokos Kasata antireklama postala nova reklama
Agencija Žiška: Kako je kroz lansiranje Kokos Kasata antireklama postala nova reklama

Gomila korisnika ima instaliran softver koji sprečava reklame. Ostali samo mrze YouTube kada im prekine video koji gledaju. Dnevno vidimo gotovo hiljadu reklama – online i offline. Više nego ikad, milenijalci su svesni marketing timova, strategija i prezentacija koje obećavaju da ćemo kliknuti na oglas. Svesni smo koliko košta magija zvana Algoritam koji će osigurati da baš ti vidiš baš to nešto što ne zanima. I koliko su brendovi, od najvećih, pa sve do Instagram butika, spremni da tu cenu plate.

Ko stoji iza Disstracka o kom se priča?
Ko stoji iza Disstracka o kom se priča?

Takmičenje u poslovanju je prirodna stvar. Biznis tako funkcioniše. Međutim, na ovim prostorima godinama unazad nedostaje takmičarskog duha među brendovima iz svima poznatih razloga. Zbog toga je veliko interesovanje i reakciju javnosti, pogotovo na društvenim mrežama, izazvao disstrack u kojem legenda srpskog repa Ajs Nigrutin vozi bicikl po DIS marketu i suptilno provocira konkurenciju koja je nedavno objavila nešto slično.   

Posebno priznanje za I&F Grupu i kampanju “Hvala doktori”
Posebno priznanje za I&F Grupu i kampanju “Hvala doktori”

Društveno odgovorna kampanja „Hvala, doktori!“, proaktivni projekat I&F Grupe realizovan u saradnji agencija McCann Beograd i UM Beograd, dobitnik je posebnog priznanja za društveno odgovornu kampanju u okviru manifestacije "Izuzetne ličnosti 2020".

Viber u 2020. zabeležio ogroman rast korišćenja u B2B poslovnom segmentu
Viber u 2020. zabeležio ogroman rast korišćenja u B2B poslovnom segmentu

Iako je primetni trend premeštanja korisničkih razgovora i onlajn aktivnosti sa društvenih mreža na aplikacije za razmenu poruka na delu već neko vreme, u prošloj godini je zabeležen kvantni skok u ovom smislu – što je praćeno uvođenjem brojnih novih usluga i funkcija od strane „mesendžer“ aplikacija kako bi se odgovorilo na rastuće potrebe kompanija, brendova i njihovih klijenata i potrošača unutar digitalnog tržišta.   

SAD: Na 55. Super Bowlu bez Budweisera, Coca-Cole i Pepsija
SAD: Na 55. Super Bowlu bez Budweisera, Coca-Cole i Pepsija

Teška odluka o izostanku ovogodišnjeg oglašavanja, uslovljena je prvenstveno padom prodaje i zatvaranjem stadiona, bioskopa, restorana i kafića, zbog pandemije koronavirusa

SAD: Walmart povećava budžete za oglašavanje, vrednost preko milijardu evra
SAD: Walmart povećava budžete za oglašavanje, vrednost preko milijardu evra

Najveći svetski trgovac, u narednom periodu namerava da poveća budžete posvećene oglašavanju, kako bi bio što konkurentniji Amazonu.   

Top 7 trendova digitalnog marketinga u 2021. godini
Top 7 trendova digitalnog marketinga u 2021. godini

Ako pogledamo nazad, 2020. će biti godina koja je zasigurno promenila istoriju. Jedna od glavnih implikacija pandemije COVID-19 bila je činjenica da je ubrzala prelazak na sve digitalno. Svet je morao da se prilagodi načinu na koji komunicira i posluje – upotreba društvenih mreža naglo je porasla, kompanije su usvojile "virtuelni" način rada, a rad od kuće (WFH) postao je prihvaćena poslovna praksa (što je bilo nemoguće zamisliti pre samo godinu dana). 

Forum IZAZOV 2021 početkom aprila u Beogradu
Forum IZAZOV 2021 početkom aprila u Beogradu

Sedmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2021 biće održan 6. i 7. aprila u Beogradu, pod sloganom „Make it bigger“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Digitalna privatnost - najvažnija za 92% korisnika Vibera u Srbiji
Digitalna privatnost - najvažnija za 92% korisnika Vibera u Srbiji

Viber, jedna od vodećih aplikacija za besplatnu i laku komunikaciju, predstavila je rezultate globalne ankete sprovedene u njenom okviru, u kojoj je učestvovalo oko 340.000 ljudi, otkrivši da 77 odsto korisnika aplikacije širom sveta smatra digitalnu privatnost veoma važnom. 

Počela sa radom Represent Academy
Počela sa radom Represent Academy

Represent Academy je nova poslovna jedinica u okviru Represent Systema, koja će se isključivo baviti edukacijom u oblasti integrisanih komunikacija na teritoriji Zapadnog Balkana.

Adbooka: Osnova komunikacije je strategija
Adbooka: Osnova komunikacije je strategija

Prenosimo u celosti intervju Milene Avramović Bjelica, izvršne direktorke i suosnivača agencije Chapter 4 Communications Consulting, u kom je za Adbooku govorila o tome kakva bi trebalo da bude komunikacija u vreme zdravstvene groznice, koja nas "trese" od prošlog marta.  

Otvaraju se prijave za EFFIE 2021
Otvaraju se prijave za EFFIE 2021

Nakon godinu dana pauze, usled širenja pandemije COVID 19, 25. januara počinje Effie Awards Serbia 2021, festival u organizaciji udruženja IAA Serbia.   

Slovenija: Mercatorova MTikTok akademija dostigla dva miliiona pregleda
Slovenija: Mercatorova MTikTok akademija dostigla dva miliiona pregleda

Mercator u novu godinu ulazi s novim brojevima posećenosti MTikTok akademije, a iz kompanije pozivaju sve zainteresovane da se i dalje prijavljuju  

Online premijera filma „Kreativni gen“
Online premijera filma „Kreativni gen“

U subotu, 16. januara u 18h biće održana online premijera filma „Kreativni gen“ u organizaciji portala Marketing mreža, koji je ujedno prvi ikada snimljen dokumentarni film o advertajzing industriji u Srbiji. 

Danska: Carlsberg predstavio reklamu za bezalkoholno pivo (VIDEO)
Danska: Carlsberg predstavio reklamu za bezalkoholno pivo (VIDEO)

Carlsberg je nedavno objavio reklamu u kojoj promoviše pivo bez alkohola Carlsberg 0.0, a u kojoj učestvuje danski glumac Mads Mikkelsen.