IN STORE  in your country  
SRBIJA

marketing

Održana skupština IAA Serbia
Održana skupština IAA Serbia

Redovna izborna skupština srpskog ogranka IAA održana je 30. juna u online formatu.  

Hrvatska: Facebook pokreće online platformu za obuku malih i srednjih preduzeća
Hrvatska: Facebook pokreće online platformu za obuku malih i srednjih preduzeća

Facebook je najavio pokretanje platforme Boost with Facebook u Hrvatskoj – centra za besplatnu i interaktivnu online obuku malih i srednjih preduzeća  

Fudbalska groznica u POSM industriji, rešenja koja privlače pažnju za veću vidljivost proizvoda
Fudbalska groznica u POSM industriji, rešenja koja privlače pažnju za veću vidljivost proizvoda

Kreativni dizajn kompanije PROPULZIJA dočarava fudbalsku atmosferu u maloprodajnim objektima.

Uručena UEPS priznanja
Uručena UEPS priznanja

Na svečanosti povodom 60. rođendana najstarijeg nacionalnog strukovnog udruženja (UEPS) uručena su priznanja najboljim marketinškim stvaraocima u 2020. godini. 

Hrvatska: Konzum, Ledo i Jamnica osvojili nagrade za najbolje komunikacione projekte
Hrvatska: Konzum, Ledo i Jamnica osvojili nagrade za najbolje komunikacione projekte

Kompanije Fortenova grupe osvojile ukupno 5 nagrada na Ideja X takmičenju  

Treći Effie u nizu za Plazmu
Treći Effie u nizu za Plazmu

Kampanja „Rituali“ brenda Plazma osvojila je bronzanu nagradu na Effie Awards festivalu, u kategoriji prehrambena industrija, grickalice i dezerti. Kampanju „Rituali“ kompanija Bambi kreirala je u saradnji sa agencijom McCann Beograd.

Dodeljene Effie nagrade
Dodeljene Effie nagrade

Četvrta dodela Effie nagrada održana je u petak, 11. juna, u Beogradu, prvi put u online formatu.   

Viber korisnici sada mogu da šalju fotografije i video snimke brendovima
Viber korisnici sada mogu da šalju fotografije i video snimke brendovima

Najpopularnija aplikacija za razmenu poruka u Srbiji - Rakuten Viber - predstavlja nove funkcionalnosti koje će brendovima omogućiti da bolje usluže korisnike – a korisnicima pružiti priliku da s brendovima komuniciraju kao sa prijateljima.

Dodela EFFIE nagrada zakazana za sutra u 16H
Dodela EFFIE nagrada zakazana za sutra u 16H

Festival Effie Awards Serbia u organizaciji IAA Serbian Chapter, ulazi u svoju završnu fazu. Svečana dodela nagrada zakazana je za sutra, 11. jun, u 16h, a svi zainteresovani imaće priliku da ceremoniju prate uživo (putem linka koji će sutra, na dan ceremonije, biti dostupan na zvaničnom sajtu Effie festivala)

Dodela EFFIE nagrada zakazana za 11. jun
Dodela EFFIE nagrada zakazana za 11. jun

Sve faze četvrte Effie Awards Serbia sezone (pod sloganom Strongest Only) u organizaciji IAA Serbian Chapter realizovane su online, pa će tako i ovogodišnja gala ceremonija po prvi put biti održana u istom, online, formatu. 

Svet: Potrošači sve svesniji lažnih marketinških
Svet: Potrošači sve svesniji lažnih marketinških "zelenih" obećanja

Zdravo, ja sam papirna flašica – pisalo je na proizvodu korejskog kozmetičkog brenda Innisfree koji nije odoleo trendu da se predstavi kao ekološki osvešćena kompanija. I sve bi bilo u redu da se nije ispostavilo da je reč o plastičnoj flašici preko koje je samo nalepljen papir sa tekstom.https://cirkularnaekonomija.org/kako-kompanije-mogu-da-izbegnu-greenwashing-potrosaci-sve-cesce-otkrivaju-lazni-zeleni-marketing/

Severna Makedonija: Skopsko pivo fudbalerima poklonio posebno dizajnirane limenke
Severna Makedonija: Skopsko pivo fudbalerima poklonio posebno dizajnirane limenke

Za sve ciljeve koji su nas doveli do istorijskog uspeha, za Pandeva, za Alioskog, za Ademija, za celu makedonsku fudbalsku reprezentaciju, u ime cele države, Skopsko je svakom od reprezentativaca dodelio posebno dizajnirane limenke, posvećujući im zdravicu „Svim srcem za vas“, najavljeno je iz Pivare Skopje.

Svet: Kampanja
Svet: Kampanja "Ona liči na mene" poziva žene da se zaposle u mesnoj industriji

"Ona liči na mene" (She Looks Like Me) naziv je globalne kampanje koja je počela prošle nedelje kako bi promenila stereotipe o karijeri u industriji mesa i ohrabrila više žena da se pridruže sektoru. 

Instagram uvodi novu, dubinsku metriku
Instagram uvodi novu, dubinsku metriku

Instagram je tokom protekle nedelje obavestio javnost da priprema novu metriku koja će im omogućiti lakši uvid u ključne podatke koji im mogu pomoći da bolje monetizuju svoj video sadržaj.

BiH jednoglasno usvojila – uvesti porez za Facebook, Google i Youtube
BiH jednoglasno usvojila – uvesti porez za Facebook, Google i Youtube

Komisija za finansije i budžet je jednoglasno usvojila inicijativu da Veće ministara pripremi izmenu Zakona o PDV u pravcu regulisanja poreza na digitalne usluge.

Velika Britanija: Zabrana reklamne kampanje koja promoviše prodaju bitkoina
Velika Britanija: Zabrana reklamne kampanje koja promoviše prodaju bitkoina

Britanska nacionalna regulatorna agencija za oglašavanje zabranila je reklamnu kampanju kojom se ljudima u VB poručuje da je "vreme za kupovinu" bitkoina, ocenjujući da je oglas obmanjujući.

U čast idejama - ulica Dragana Sakana u Beogradu
U čast idejama - ulica Dragana Sakana u Beogradu

Uoči obeležavanja 10 godina od smrti Dragana Sakana, pionira marketinga na Balkanu i jednog od začetnika kreativnog mišljenja u Srbiji i zemljama regiona, grad Beograd dobija ulicu s njegovim imenom.

Kampanja: Najbolja Coca-Cola ikada?
Kampanja: Najbolja Coca-Cola ikada?

Kompanija Coca-Cola predstavila je novu Coca-Cola Zero Sugar sa novim receptom, koji je dodatno približava legendarnom Coca-Cola ukusu.

Kako odrediti najsigurnije aplikacije za razmenu poruka u poslovne svrhe
Kako odrediti najsigurnije aplikacije za razmenu poruka u poslovne svrhe

U tom smislu, dva pitanja se nameću kao glavna: „Mogu li kompanije da veruju aplikacijama za razmenu poruka kao sigurnom sredstvu za slanje osetljivih informacija?“ i „Koje tačno korake aplikacije za razmenu poruka preduzimaju kako bi se postarali da su poruke brendova bezbedne?“

 Google, PayPal i Microsoft tri najpouzdanija brenda u 2020.
Google, PayPal i Microsoft tri najpouzdanija brenda u 2020.

Google, PayPal i Microsoft u stopu prate YouTube, Amazon i druge vrhunske tehnološke kompanije, dok su Zoom, Peacock i TikTok su najbrže rastući brendovi 2020. godine

Poznati finalisti EFFIE Awards
Poznati finalisti EFFIE Awards

Žiri Effie Awards Serbia 2021 festivala odabrao je 15 radova koji ostaju „u trci“ za neki od prestižnih trofeja.  

Hrvatska: Tommy grupa predstavila kampanju „Di ćeš bolje“
Hrvatska: Tommy grupa predstavila kampanju „Di ćeš bolje“

Hrvatska Tommy grupa, lansirala je novu komunikacionu platformu i kampanju pod nazivom „Di ćeš bolje“.  

Slovenija: Kako su nastali „rezani“ plakati Mercatora
Slovenija: Kako su nastali „rezani“ plakati Mercatora

Od jednostavne ideje do tehnički zahtevne implementacije, ovi plakati nisu prošli nezapaženo

BiH: Bingo grupacija preuzela marketinšku agenciju Via Media
BiH: Bingo grupacija preuzela marketinšku agenciju Via Media

Bingo grupacija je sklopila dogovor o akviziciji s jednom od vodećih bosanskih marketinških agencija Via Media d.o.o., čime sarajevska agencija postaje njen sastavni deo.