IN STORE  in your country  
SRBIJA

pl

Austrija: Spar lansirao organsku liniju hrane za bebe
Austrija: Spar lansirao organsku liniju hrane za bebe

SPAR Austrija predstavio je novu liniju organske hrane za najmlađe, namenjenu bebama uzrasta između pet i dvanaest meseci.

Coop dovodi privatnu robnu marku Carrefour u Skandinaviju
Coop dovodi privatnu robnu marku Carrefour u Skandinaviju

Francuski trgovac Carrefour potpisao je partnerstvo sa skandinavskom podružnicom Coop Nordics, a fokus će biti na plasmanu PL kategorije francuskog trgovačkog lanca. 

Italija: Za petinu porasla prodaja proizvoda u okviru privatne robne marke
Italija: Za petinu porasla prodaja proizvoda u okviru privatne robne marke

Italijanski trgovac D.IT-Distribuzione Italiana objavio je da prodaja proizvoda u okviru privatne robne marke porasla za 20% prošle godine. Sada te proizvode kupuje 90% kupaca.

Holandija: Jumbo pokreće novu liniju mlečnih proizvoda
Holandija: Jumbo pokreće novu liniju mlečnih proizvoda "Direktno sa farme"

Holandski trgovac Jumbo uveo je novu liniju mlečnih proizvoda "Direktno sa farme" čije etikete krase fotografije tri farmera. Nova linija je napravljena zbog pojačanog interesovanja mušterija za lokalne proizvode jasnog porekla. 

Velika Britanija: Investitori traže da Morrisons u ponudu uvrsti više zdrave hrane
Velika Britanija: Investitori traže da Morrisons u ponudu uvrsti više zdrave hrane

Britanski trgovac Morrisons poslednji je u nizu lanaca supermarketa koje su deoničari opomenuli zbog nezdrave hrane. Investiciona grupa ShareAction poslala je pismo kompaniji i pozvala je da poveća prodaju zdravije hrane i pića.  

Srbija: Kompanija dm lansirala Pro Climate proizvode neutralne po životnu sredinu
Srbija: Kompanija dm lansirala Pro Climate proizvode neutralne po životnu sredinu

Kompanija dm drogerie markt lansirala je novu Pro Climate liniju proizvoda koja je neutralna po životnu sredinu i time je postavila novi održivi standard u svom poslovanju koje već godinama zasniva na ekološkim principima. Ovi proizvodi predstavljaju jedinstvenu ekološki prihvatljiviju alternativu i nisu samo klimatski neutralni, već su prvi put neutralni i po životnu sredinu.

Nemačka: Lidl proširuje asortiman klimatsko neutralnih proizvoda
Nemačka: Lidl proširuje asortiman klimatsko neutralnih proizvoda

Lidl Nemačka proširuje svoj klimatsko neutralni asortiman sa novim proizvodima za negu tela i čišćenje. Trgovac će pod svojim robnim markama, među kojima su i Cien i W5, ponuditi alternative koje su prijateljski nastrojene prema klimi, navodi se u saopštenju.

Švajcarska: Migros lansirao tri nova voćna jogurta bez šećera
Švajcarska: Migros lansirao tri nova voćna jogurta bez šećera

Švajcarski trgovac Migros lansirao je tri nova organska jogurta privatne robne marke. 

Srbija: Univerexportovi brendovi nosioci žiga Čuvarkuća
Srbija: Univerexportovi brendovi nosioci žiga Čuvarkuća

Brendovi domaćeg trgovinskog lanca, Univerexporta, Organa i Domaćinstvo Vučurević od sada su deo velike kuće „Čuvarkuća“ postavši na taj način značajan dodatak onog najboljeg što zajedno možemo da ponudimo potrošačima, saopštili su iz ove kompanije. 

Srbija: PerSu marketi proširili Delikato ponudu
Srbija: PerSu marketi proširili Delikato ponudu

Kompanija PerSu marketi saopštila je da je proširila svoj Delikato asortiman.

Srbija: Novo u ponudi PerSu marketa  – Belkino sir za meze i Belkino pizza sir
Srbija: Novo u ponudi PerSu marketa – Belkino sir za meze i Belkino pizza sir

Iz kompanije PerSu marketi stižu novi sirevi koji obogaćuju asortiman mlečnih proizvoda Belkino.

Italija: Coop predstavlja flašu vode od 100% reciklabilnog materijala
Italija: Coop predstavlja flašu vode od 100% reciklabilnog materijala

Coop Italija će sredinom sledećeg meseca predstaviti flašu miniralne vode privatne robne marke izrađenu od 100% reciklirane plastike i sa nerazdvojivim čepom.

Portugalija: Pingo Doce uklonio sve plastične slamke sa svojih proizvoda
Portugalija: Pingo Doce uklonio sve plastične slamke sa svojih proizvoda

Portugalski lanac supermarkets, Pingo Doce, u potpunosti je uklonio plastične slamke sa svih svojih privatnih robnih marki, čime je kompanija povukla iz upotrebe oko 15 tona plastike godišnje.

Italija: Rasprodate Lidl patike ponovo u rafovima
Italija: Rasprodate Lidl patike ponovo u rafovima

Italijanski Lidl, ponovo je vratio, sada već čuvene, Lidl Fan Collection patike, koje su rasprodate u novembru prošle godine.

Priznanje
Priznanje "Moj izbor 2021" za Premia privatnu robnu marku

Privatna robna marka Premia postala je nosilac priznanja “Moj izbor 2021” koje se dodeljuje 11 godina zaredom. Nagrada je dodeljena u kategoriji "Privatne robne marke”.   

Portugal: Lidl lansirao prvo sertifikovano vegansko vino
Portugal: Lidl lansirao prvo sertifikovano vegansko vino

Lidl Portugal predstavio je svoje prvo sertifikovano vegansko vino nacionalnog porekla, Indelével Vegan Tinto Regional Alentejo.  

Švajcarska: Coop lansira svoj brend čokolada
Švajcarska: Coop lansira svoj brend čokolada

Coop u Švajcarskoj predstavio je novi čokoladni brend pod svojom robnom markom, koji je nazvan Halba - Le Chocolatier Suisse.

Evropa: Zastupljenost privatnih robnih marki visoka uprkos pandemiji
Evropa: Zastupljenost privatnih robnih marki visoka uprkos pandemiji

U 16 evropskih zemalja, zastupljenost privatnih robnih marki ostala je iznad 30% tokom 2020. godine, pokazuje Nielesenovo godišnje istraživanje koje je urađeno za ovogodišnji PLMA.

Nemačka: Edeka predstavlja novu liniju veganskih proizvoda
Nemačka: Edeka predstavlja novu liniju veganskih proizvoda "vehappy"

Nemački trgovac Edeka ovog meseca je predstavio novu liniju veganskih proizvoda privatne robne marke pod imenom “vehappy”.

Velika Britanija: Waitrose i John Lewis predstavljaju hranu sa Levanta
Velika Britanija: Waitrose i John Lewis predstavljaju hranu sa Levanta

Waitrose & Partners lansirali su novu paletu privatne robne marke inspirisanu raznovrsnom kulturom Levanta - područja duž obale istočnog mediteranskog regiona, fokusirajući se na kuhinje Izraela, Jordana, Libana, Palestine, Sirije, Turske i Kipra.

Švajcarska: Migros uvodi Nutri-Score oznaku za svoje PL proizvode
Švajcarska: Migros uvodi Nutri-Score oznaku za svoje PL proizvode

Švajcarski trgovac Migros najavio je da će uvesti oznake Nutri-Score na ambalažu svih prehrambenih proizvoda svoje privatne robne marke.

Hrvatska: Studenac predstavio jedinstven asortiman privatnih robnih marki
Hrvatska: Studenac predstavio jedinstven asortiman privatnih robnih marki

Trgovački lanac Studenac, od nedavno je u svoj asortiman uvrstio jedinstvene proizvode privatne robne marke - kupci od aprila mogu da biraju proizvode širokog asortimana renomiranih domaćih i svetskih proizvođača hrane, pića, higijene i drugih kućnih potrepština.   

Novi Belkino ProAktivo jogurt u PerSu asortimanu
Novi Belkino ProAktivo jogurt u PerSu asortimanu

Iz kompanije PerSu marketi stiže novi proizvod, probiotski jogurt ProAktivo, koji obogaćuje asortiman mlečnih proizvoda Belkino.  

Lidl ponudio čokoladu čijom kupovinom se pomaže uzgajivačima kakaoa u Gani
Lidl ponudio čokoladu čijom kupovinom se pomaže uzgajivačima kakaoa u Gani

Vodeći se principom Fairtrade, koji u praksi znači društveno odgovorno ponašanje u trgovini sa proizvođačima iz siromašnijih zemalja, Lidl na tržište plasira Way To Go čokoladu. Reč je o čokoladi napravljenoj od kakaoa koji potiče iz održivog uzgoja u Gani, a čiji proizvodni proces obezbeđuje bolje egzistencijalne uslove uzgajivača i istovremeno doprinosi zaštiti životne sredine.