IN STORE  in your country  
SRBIJA

podrska

Banka hrane i Yandex Go za obroke do najugroženijih grupa
Banka hrane i Yandex Go za obroke do najugroženijih grupa

Skoro 250.000 tona hrane, najviše voća i povrća, a zatim i ostalih proizvoda se godišnje baci u Srbiji, podaci su Svetske organizacije za prirodu.  Istovremeno, Banka hrane Beograd svakodnevno apeluje da se hrana racionalnije troši, ali i da se dostavlja onima koji nisu u mogućnosti da sebi priušte osnovne životne namirnice.  

DIS započeo treći program podrške „Znanje zna budućnost 2021“
DIS započeo treći program podrške „Znanje zna budućnost 2021“

Današnjom konferencijom za štampu koja je održana u beogradskom Medija centru, kompanija DIS svečano je započela novi, 3. po redu ciklus programa podrške obrazovanju mladih „Znanje zna budućnost“.

Imlek donirao uskršnje paketiće deci širom Srbije
Imlek donirao uskršnje paketiće deci širom Srbije

Moja Kravica obradovala je mlečnim paketićima štićenike SOS dečijeg sela u Sremskoj Kamenici, Doma za decu i omladinu „Duško Radović“ u Nišu, Prihvatilišta za decu Beograda, Svratišta za decu ulice u Beogradu, kao i Svratišta za decu i mlade u Novom Sadu.

NIS donirao Jazak vodu Opštoj bolnici u Čačku
NIS donirao Jazak vodu Opštoj bolnici u Čačku

Kompanija nastavlja kontinuirano da pomaže zdravstvene ustanove širom Srbije koje se suočavaju sa neprekidnim i teškim izazovima u borbi protiv korona virusa... 

Jubilarnih deset godina “Korpe solidarnosti” u Gomexu
Jubilarnih deset godina “Korpe solidarnosti” u Gomexu

Proizvode su i ove godine donirali predstavnici Gomexa i Rotarakt kluba, koji su obeležili desetogodišnjicu uspešne saradnje kroz ovu akciju...

Kompanija Mercator S uručila vrednu donaciju Kliničkom centru Niš
Kompanija Mercator S uručila vrednu donaciju Kliničkom centru Niš

Kompanija Mercator S uručila je donaciju u robi vrednu oko 600.000 dinara za Dečiju internu kliniku i Kliniku za dečiju hirurgiju i ortopediju u okviru Kliničkog centra Niš.

Gomex glavni medijski pokrovitelj 70. Festivala profesionalnih pozorišta Vojvodine
Gomex glavni medijski pokrovitelj 70. Festivala profesionalnih pozorišta Vojvodine

Obeležavajući desetogodišnjicu uspešne saradnje sa zrenjaninskim Pozorištem, kompanija Gomex se i 2021. godine pojavljuje kao glavni medijski pokrovitelj jubilarnog 70-og festivala profesionalnih pozorišta Vojvodine - EPSKO I DRAMSKO, koji se održava od 19. do 26. aprila.   

Nova Libresse kampanja #PružiRuku
Nova Libresse kampanja #PružiRuku

Brend proizvoda za intimnu higijenu i negu žena Libresse, u vlasništvu svetske kompanije za proizvodnju proizvoda za higijenu i očuvanje zdravlja Essity, najavljuje svoju novu kampanju #PružiRuku, kojom skreće pažnju na rak grlića materice, bolest koja se javlja često i pogađa veliki broj žena širom sveta.   

 ROSA nastavlja inicijativu „Beba bira gde”
ROSA nastavlja inicijativu „Beba bira gde”

ROSA voda i ove godine nastavlja tradiciju podrške mamama da svoju bebu doje u javnosti kad i gde god beba želi, a ujedno i širi svest o značaju dojenja kroz kampanju „Beba bira gde“. Sa željom da pruži neophodnu podršku mamama, ROSA u narednom periodu postavlja nove funkcionalne klupe za dojenje u gradovima širom Srbije.  

Kompanija Dijamant donirala milion dinara za pomoć osobama sa Daunovim sindromom
Kompanija Dijamant donirala milion dinara za pomoć osobama sa Daunovim sindromom

Podrška zajednici uvek je među prioritetnim ciljevima kompanije Dijamant, a ovoga puta to su osobe sa Daunovim sindromom, kojih u Srbiji ima oko 2.000, prema nezvaničnim podacima. Za sve njih Dijamant je realizovao akciju „Prati suncokret“ u okviru koje je prodajom boca ulja sa specijalnom etiketom, po dinar odvojen za pomoć osobama sa Daunovim sindromom. Ostvarena donacija od milion dinara uručena je Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom u Srbiji. 

Apatinska pivara u akciji
Apatinska pivara u akciji "Posadi svoj hlad"

Zahvaljujući inicijativi koja je pokrenuta na društvenim mrežama i odzivom velikog broja meštana, Opština Sombor i kompanija Apatinska pivara su se pridružili nacionalnoj akciji „Posadi svoj hlad“.   

U kampanji
U kampanji "Daj snagu" 1.200 ljudi doniralo kosu

Brend Pantene i udruženje Ženski centar Milica, uz podršku kompanije Delhaize Serbia, pozivaju zainteresovane širom zemlje da doniraju kosu i pruže podršku ženama koje su tokom procesa hemioterapije izgubile svoju...

Endava i Comtrade Digital Service donacija Sigurnoj kući
Endava i Comtrade Digital Service donacija Sigurnoj kući

Zahvaljujući inicijativi dama zaposlenih u kompanijama Endava i Comtrade Digital Service (CDS), koje odnedavno posluju kao jedna kompanija, tri objekta u Beogradu biće opremljena belom tehnikom, nameštajem i pokućstvom, dok su njihove štićenice dobile i vaučere za kupovinu kozmetičkih i higijenskih proizvoda.

dm obeležava Dan žena donacijom i poklonima
dm obeležava Dan žena donacijom i poklonima

Povodom 8. marta, kompanija dm donirala je robu u vrednosti od 500.000 dinara Sigurnoj kući u Beogradu. Istim povodom, dm daruje poklone majkama dece s posebnim potrebama i ženama koje doniraju krv...

Kompanija Marbo Product donirala tehničku opremu opštini Bački Petrovac
Kompanija Marbo Product donirala tehničku opremu opštini Bački Petrovac

Kompanija Marbo Product, koja u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo posluje već 13 godina na tržištima Zapadnog Balkana, u okviru svog društveno odgovornog doprinosa lokalnoj zajednici, donirala je računarsku i drugu tehničku opremu i uređaje javnim ustanovama opštine Bački Petrovac. 

PerSu marketi dodelili poklon pakete žiteljima sa najmanjim penzionim primanjima
PerSu marketi dodelili poklon pakete žiteljima sa najmanjim penzionim primanjima

I u ovoj godini, PerSu marketi nastavljaju svoju misiju – podrška zajednicama u kojima posluju. Osluškujući neprekidno potrebe, brige, želje i nade svojih komšija, rukovodstvo kompanije kroz komunikaciju sa svojim zaposlenima širom Vojvodine, identifikuje najveće prioritete i pokreće akcije u kojima pomažu onima kojima je podrška potrebna, napominju iz kompanije. 

Dijamant pokrenuo društveno odgovornu kampanju „Prati suncokret“
Dijamant pokrenuo društveno odgovornu kampanju „Prati suncokret“

Više od 2.000 osoba sa Daunovim sindromom živi u Srbiji, pokazuju nezvanični podaci. Sve njih karakteriše blaga narav i vedar duh, pre svega toplina koju pružaju drugim osobama. Zbog svega toga ih zovu – suncokreti. 

Pokrenuta nova digitalna platforma za donaciju hrane   „Tanjir po tanjir“
Pokrenuta nova digitalna platforma za donaciju hrane „Tanjir po tanjir“

Počela je sa radom prva digitalna platforma za donaciju hrane u Srbiji „Tanjir po tanjir“ (www.tanjirpotanjir.rs). Zahvaljujući saradnji kompanije Delhaize Serbia i Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) prvi put u našoj zemlji je moguće organizovati proces donacija samo jednim klikom.

Donacija kompanije Imlek povodom Svetskog dana socijalne pravde
Donacija kompanije Imlek povodom Svetskog dana socijalne pravde

Po preporuci i uz podršku grada Beograda i Sekretarijata za socijalnu zaštitu, kompanija Imlek je povodom Svetskog dana socijalne pravde donirala mlečne proizvode Prihvatilištu za decu Beograda i Prihvatilištu za stara i odrasla lica.

Carnex donirao još 7,6 tona proizvoda Banci hrane
Carnex donirao još 7,6 tona proizvoda Banci hrane

U cilju borbe protiv gladi i u želji da maksimalno odgovori na potrebe zajednice u kojoj posluje, kompanija Carnex donirala je 7,6 tona proizvoda Banci hrane, sa kojom već godinama sarađuje, i tako obezbedila još oko 40.000 obroka za najugroženije kategorije stanovništva. 

Otvorene prijave za jedanaesti ciklus programa Nacionalnih stipendija „Za žene u nauci“
Otvorene prijave za jedanaesti ciklus programa Nacionalnih stipendija „Za žene u nauci“

Mlade žene koje se bave naučnim istraživanjima u oblasti prirodnih nauka i ove godine mogu da konkurišu za Nacionalne stipendije u okviru svetski poznatog programa L’Oréal - UNESCO “Za žene u nauci” (L’Oréal - UNESCO For Women in Science). Konkurs za 2021. godinu je u toku i prijave su otvorene do 30. aprila ove godine.

Johnson & Johnson Fondacija i UNICEF nabavili ličnu zaštitnu opremu za zdravstvene radnike
Johnson & Johnson Fondacija i UNICEF nabavili ličnu zaštitnu opremu za zdravstvene radnike

Zahvaljujući donaciji Johnson & Johnson Fondacije i kompaniji Janssen Srbija (deo farmaceutske kompanije Johnson & Johnson), vrednoj 70.000 američkih dolara, nabavljeno je 3.000 zaštitnih vizira, 2.000 komada jednokratnih rukavica, 2.000 skafandera, 10.000 mantila i 8.000 KN 95 maski. UNICEF je ovu donaciju isporučio za zdravstvene radnike u COVID bolnici u Batajnici i Kliničkom centru Srbije. 

Unilever i Mercata VT doniraju bolnicama u borbi protiv COVID-19
Unilever i Mercata VT doniraju bolnicama u borbi protiv COVID-19

Kompanija Unilever, uz pomoć distibutera Mercata VT obezbedila je donaciju 16.400 litara proizvoda Domestos Thick Bleach Pine i Domestos Thick Bleach Atlantic za  bolnice širom Srbije. Pored Beograda, podršku će dobiti 20 institucija u gradovima: Bor, Ćuprija, Šabac, Valjevo, Subotica, Pančevo, Čačak, Kruševac, Kraljevo, Kragujevac, Niš i Novi Sad. Projekat je realizovan u saradnji sa Novak Đoković Fondacijom. 

MK Group nastavlja da pruža podršku ugroženima od zemljotresa u Hrvatskoj
MK Group nastavlja da pruža podršku ugroženima od zemljotresa u Hrvatskoj

MK Group nastavlja da pruža podršku stanovništvu pogođenom nedavnim zemljotresima u Hrvatskoj. Naime, MK Group je jedna od prvih kompanija koja je uputila finansijsku pomoć od 7,7 miliona dinara za ugrožene i saniranje posledica zemljotresa, a potom su članice MK Group – Carnex i Flora poslale donaciju od sedam tona svojih proizvoda među kojima su konzervirano povrće, konzerve humusa i pašteta, u vrednosti od pet miliona dinara.