IN STORE  in your country  
SRBIJA

podrska

Marbo Product donira golove svim srednjim školama u Srbiji
Marbo Product donira golove svim srednjim školama u Srbiji

Kompanija Marbo Product, koja posluje u okviru kompanije PepsiCo, u okviru društveno odgovorne kampanje „Otvori Chipsy, asistiraj za gol“, doniraće komplete golova za mali fudbal svim srednjim školama na teritoriji Srbije. 

Koncept Wellbeing Ambassadors višegodišnja praksa kompanije Mars
Koncept Wellbeing Ambassadors višegodišnja praksa kompanije Mars

Iz kompanije Mars objašnjavaju aktivnosti usmerene na dobrobit i zdravlje zaposlenih  

Super Vero podržava Paraolimpijce Srbija
Super Vero podržava Paraolimpijce Srbija

Maloprodajni lanac supermarketa Super Vero, sponzor Paraolimpijskog komiteta Srbije, podržao je organizaciju trećeg Otvorenog prvenstva Srbije u atletskim bacačkim disciplinama, a koje je 15. maja održano u Kruševcu.

NIVEA u globalnoj kampanji #CareForHumanTouch
NIVEA u globalnoj kampanji #CareForHumanTouch

Care for human touch to inspire togetherness" je inicijativa kojom NIVEA želi da ukaže na dokazane zdravstvene prednosti fizičkog dodira i promoviše dodir među ljudima, naravno, čim okolnosti to dozvole. Ovim povodom će NIVEA uložiti 20 miliona evra u lokalne projekte širom sveta kako bi dosegnula 150 000 ljudi, sa fokusom na prevremeno rođene bebe, slabovide osobe i starije osobe sa demencijom, saopšteno je iz kompanije  

Banka hrane i Yandex Go za obroke do najugroženijih grupa
Banka hrane i Yandex Go za obroke do najugroženijih grupa

Skoro 250.000 tona hrane, najviše voća i povrća, a zatim i ostalih proizvoda se godišnje baci u Srbiji, podaci su Svetske organizacije za prirodu.  Istovremeno, Banka hrane Beograd svakodnevno apeluje da se hrana racionalnije troši, ali i da se dostavlja onima koji nisu u mogućnosti da sebi priušte osnovne životne namirnice.  

DIS započeo treći program podrške „Znanje zna budućnost 2021“
DIS započeo treći program podrške „Znanje zna budućnost 2021“

Današnjom konferencijom za štampu koja je održana u beogradskom Medija centru, kompanija DIS svečano je započela novi, 3. po redu ciklus programa podrške obrazovanju mladih „Znanje zna budućnost“.

Imlek donirao uskršnje paketiće deci širom Srbije
Imlek donirao uskršnje paketiće deci širom Srbije

Moja Kravica obradovala je mlečnim paketićima štićenike SOS dečijeg sela u Sremskoj Kamenici, Doma za decu i omladinu „Duško Radović“ u Nišu, Prihvatilišta za decu Beograda, Svratišta za decu ulice u Beogradu, kao i Svratišta za decu i mlade u Novom Sadu.

NIS donirao Jazak vodu Opštoj bolnici u Čačku
NIS donirao Jazak vodu Opštoj bolnici u Čačku

Kompanija nastavlja kontinuirano da pomaže zdravstvene ustanove širom Srbije koje se suočavaju sa neprekidnim i teškim izazovima u borbi protiv korona virusa... 

Jubilarnih deset godina “Korpe solidarnosti” u Gomexu
Jubilarnih deset godina “Korpe solidarnosti” u Gomexu

Proizvode su i ove godine donirali predstavnici Gomexa i Rotarakt kluba, koji su obeležili desetogodišnjicu uspešne saradnje kroz ovu akciju...

Kompanija Mercator S uručila vrednu donaciju Kliničkom centru Niš
Kompanija Mercator S uručila vrednu donaciju Kliničkom centru Niš

Kompanija Mercator S uručila je donaciju u robi vrednu oko 600.000 dinara za Dečiju internu kliniku i Kliniku za dečiju hirurgiju i ortopediju u okviru Kliničkog centra Niš.

Gomex glavni medijski pokrovitelj 70. Festivala profesionalnih pozorišta Vojvodine
Gomex glavni medijski pokrovitelj 70. Festivala profesionalnih pozorišta Vojvodine

Obeležavajući desetogodišnjicu uspešne saradnje sa zrenjaninskim Pozorištem, kompanija Gomex se i 2021. godine pojavljuje kao glavni medijski pokrovitelj jubilarnog 70-og festivala profesionalnih pozorišta Vojvodine - EPSKO I DRAMSKO, koji se održava od 19. do 26. aprila.   

Nova Libresse kampanja #PružiRuku
Nova Libresse kampanja #PružiRuku

Brend proizvoda za intimnu higijenu i negu žena Libresse, u vlasništvu svetske kompanije za proizvodnju proizvoda za higijenu i očuvanje zdravlja Essity, najavljuje svoju novu kampanju #PružiRuku, kojom skreće pažnju na rak grlića materice, bolest koja se javlja često i pogađa veliki broj žena širom sveta.   

 ROSA nastavlja inicijativu „Beba bira gde”
ROSA nastavlja inicijativu „Beba bira gde”

ROSA voda i ove godine nastavlja tradiciju podrške mamama da svoju bebu doje u javnosti kad i gde god beba želi, a ujedno i širi svest o značaju dojenja kroz kampanju „Beba bira gde“. Sa željom da pruži neophodnu podršku mamama, ROSA u narednom periodu postavlja nove funkcionalne klupe za dojenje u gradovima širom Srbije.  

Kompanija Dijamant donirala milion dinara za pomoć osobama sa Daunovim sindromom
Kompanija Dijamant donirala milion dinara za pomoć osobama sa Daunovim sindromom

Podrška zajednici uvek je među prioritetnim ciljevima kompanije Dijamant, a ovoga puta to su osobe sa Daunovim sindromom, kojih u Srbiji ima oko 2.000, prema nezvaničnim podacima. Za sve njih Dijamant je realizovao akciju „Prati suncokret“ u okviru koje je prodajom boca ulja sa specijalnom etiketom, po dinar odvojen za pomoć osobama sa Daunovim sindromom. Ostvarena donacija od milion dinara uručena je Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom u Srbiji. 

Apatinska pivara u akciji
Apatinska pivara u akciji "Posadi svoj hlad"

Zahvaljujući inicijativi koja je pokrenuta na društvenim mrežama i odzivom velikog broja meštana, Opština Sombor i kompanija Apatinska pivara su se pridružili nacionalnoj akciji „Posadi svoj hlad“.   

U kampanji
U kampanji "Daj snagu" 1.200 ljudi doniralo kosu

Brend Pantene i udruženje Ženski centar Milica, uz podršku kompanije Delhaize Serbia, pozivaju zainteresovane širom zemlje da doniraju kosu i pruže podršku ženama koje su tokom procesa hemioterapije izgubile svoju...

Endava i Comtrade Digital Service donacija Sigurnoj kući
Endava i Comtrade Digital Service donacija Sigurnoj kući

Zahvaljujući inicijativi dama zaposlenih u kompanijama Endava i Comtrade Digital Service (CDS), koje odnedavno posluju kao jedna kompanija, tri objekta u Beogradu biće opremljena belom tehnikom, nameštajem i pokućstvom, dok su njihove štićenice dobile i vaučere za kupovinu kozmetičkih i higijenskih proizvoda.

dm obeležava Dan žena donacijom i poklonima
dm obeležava Dan žena donacijom i poklonima

Povodom 8. marta, kompanija dm donirala je robu u vrednosti od 500.000 dinara Sigurnoj kući u Beogradu. Istim povodom, dm daruje poklone majkama dece s posebnim potrebama i ženama koje doniraju krv...

Kompanija Marbo Product donirala tehničku opremu opštini Bački Petrovac
Kompanija Marbo Product donirala tehničku opremu opštini Bački Petrovac

Kompanija Marbo Product, koja u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo posluje već 13 godina na tržištima Zapadnog Balkana, u okviru svog društveno odgovornog doprinosa lokalnoj zajednici, donirala je računarsku i drugu tehničku opremu i uređaje javnim ustanovama opštine Bački Petrovac. 

PerSu marketi dodelili poklon pakete žiteljima sa najmanjim penzionim primanjima
PerSu marketi dodelili poklon pakete žiteljima sa najmanjim penzionim primanjima

I u ovoj godini, PerSu marketi nastavljaju svoju misiju – podrška zajednicama u kojima posluju. Osluškujući neprekidno potrebe, brige, želje i nade svojih komšija, rukovodstvo kompanije kroz komunikaciju sa svojim zaposlenima širom Vojvodine, identifikuje najveće prioritete i pokreće akcije u kojima pomažu onima kojima je podrška potrebna, napominju iz kompanije. 

Dijamant pokrenuo društveno odgovornu kampanju „Prati suncokret“
Dijamant pokrenuo društveno odgovornu kampanju „Prati suncokret“

Više od 2.000 osoba sa Daunovim sindromom živi u Srbiji, pokazuju nezvanični podaci. Sve njih karakteriše blaga narav i vedar duh, pre svega toplina koju pružaju drugim osobama. Zbog svega toga ih zovu – suncokreti. 

Pokrenuta nova digitalna platforma za donaciju hrane   „Tanjir po tanjir“
Pokrenuta nova digitalna platforma za donaciju hrane „Tanjir po tanjir“

Počela je sa radom prva digitalna platforma za donaciju hrane u Srbiji „Tanjir po tanjir“ (www.tanjirpotanjir.rs). Zahvaljujući saradnji kompanije Delhaize Serbia i Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) prvi put u našoj zemlji je moguće organizovati proces donacija samo jednim klikom.

Donacija kompanije Imlek povodom Svetskog dana socijalne pravde
Donacija kompanije Imlek povodom Svetskog dana socijalne pravde

Po preporuci i uz podršku grada Beograda i Sekretarijata za socijalnu zaštitu, kompanija Imlek je povodom Svetskog dana socijalne pravde donirala mlečne proizvode Prihvatilištu za decu Beograda i Prihvatilištu za stara i odrasla lica.

Carnex donirao još 7,6 tona proizvoda Banci hrane
Carnex donirao još 7,6 tona proizvoda Banci hrane

U cilju borbe protiv gladi i u želji da maksimalno odgovori na potrebe zajednice u kojoj posluje, kompanija Carnex donirala je 7,6 tona proizvoda Banci hrane, sa kojom već godinama sarađuje, i tako obezbedila još oko 40.000 obroka za najugroženije kategorije stanovništva.