IN STORE  in your country  
SRBIJA

radionice

Osnove efektnog prezentovanja za FMCG industriju
Osnove efektnog prezentovanja za FMCG industriju

U savremenom svetu stalnog i intenzivnog komuniciranja, predstavljanja ideja i poslovnih rezultata od nas, ne samo da se očekuje da prezentujemo efektno, lako i artikulisano, već i da naša prezentacija ostavi jak utisak i izdvoji se iz mase prosečni

Kreativnost za FMCG tržište
Kreativnost za FMCG tržište

Polaznici će naučiti šta znači biti kreativan, kako osloboditi sopstveni kreativni potencijal i staviti ga u sopstvenu upotrebu..

Prvi FMCG Adria webinar za marketing i prodajne profesionalce
Prvi FMCG Adria webinar za marketing i prodajne profesionalce

Prijavite se na prvi jednodnevni Adria webinar za marketing i prodajne profesionalce 19. juna!  

Menadžment ključnih kupaca 2.0
Menadžment ključnih kupaca 2.0

Unapredite svoja znanja sagledavajući najnovijih trendove u razvoju maloprodajnih formata i upoznavanjem sa  projekcijama kako će izgledati trgovina 

WEBINAR: Upravljanje ključnim kupcima i pregovaranje (KAM 1.0)
WEBINAR: Upravljanje ključnim kupcima i pregovaranje (KAM 1.0)

Ciljevi, prednosti i razlozi neophodnosti implementacije menadžmenta ključnih kupaca (key account management).

Unapređenje prodaje - uloga prodavca i ciljevi
Unapređenje prodaje - uloga prodavca i ciljevi

Polaznici se upoznaju sa teorijom i praksom aktivne prodaje - ciljevima, ulogom prodavca i kriterijumima uspešnosti.  

Marketing i brend menadžment 2.0
Marketing i brend menadžment 2.0

Unapredite svoja znanja u izgradnji brenda i savladajte najnovije koncepte i zakone kreiranja brenda,inovacija i korisničkog iskustva

Optimizacija zaliha u 6 koraka
Optimizacija zaliha u 6 koraka

Linearno smanjenje zaliha nije dovoljno za uspeh. Veća ušteda uz istovremeno zadovoljstvo kupaca postiže se pravilnom analizom i optimizacijom zaliha. Bolje upravljanje zalihama omogućava nam strateško i proaktivno delovanje, niže troškove zaliha do 30% i viši nivo usluge. 

Menadžment ključnih kupaca 1.0
Menadžment ključnih kupaca 1.0

Ciljevi, prednosti i razlozi neophodnosti implementacije menadžmenta ključnih kupaca (key account management). Upoznajte se sa ključnim strategijama i taktikama.

Rusija - izvozna šansa za domaće kompanije
Rusija - izvozna šansa za domaće kompanije

Seminar je namenjen onima koji žele da dobiju osnovne podatke o ruskom tržištu i da kroz diskusiju doprinese boljem razumevanju sadašnjih i budućih trendova na maloprodajnom tržištu Rusije.