IN STORE  in your country  
SRBIJA

srbija

Goran Tintor, Business Development Manager i suosnivač kompanije Data Do: Izazova puno, ali zato ideja za inovaciju ne manjka
Goran Tintor, Business Development Manager i suosnivač kompanije Data Do: Izazova puno, ali zato ideja za inovaciju ne manjka

Srbija/Slovenija: Perutnina Ptuj će do 2025. u Srbiju uložiti 30 do 60 miliona evra
Srbija/Slovenija: Perutnina Ptuj će do 2025. u Srbiju uložiti 30 do 60 miliona evra

U novom velikom intervjuu sa Enverom Šišićem, generalnim direktorom Perutnine Ptuj, koji će biti objavljen u junskom izdanju InStore magazina,  između ostalog, najavljene su velike investicije na srpsko tržište.   

BiH/Srbija: Bimal preuzima većinski vlasnički udeo u fabrici Bečejka
BiH/Srbija: Bimal preuzima većinski vlasnički udeo u fabrici Bečejka

Brčanska kompanija "Bimal" i fabrika stočne hrane "Bečejka" potpisali su memorandum o razumevanju u kojem je Bimal izrazio nameru za preuzimanje većinskog vlasničkog udela u ovoj fabrici.  

Nove „čuvarkuće“ 42 domaća prehrambena proizvoda
Nove „čuvarkuće“ 42 domaća prehrambena proizvoda

Pravo na kolektivni žig „Čuvarkuća“, u okviru projekta Privredne komore Srbije (PKS) „Stvarano u Srbiji“, dobila su još 42 domaća proizvoda prehrambene industrije. Za manje od godinu dana 714 proizvoda ponelo je ovu oznaku kvaliteta i domaćeg porekla.

Šta donosi novi zakon o akcizama
Šta donosi novi zakon o akcizama

Vlada Srbije je Predlogom zakona o akcizima, koji je usvojen 13. maja, predvidela da akciza na viski sa udelom alkohola od 40%, koja se sada plaća 348,17 dinara po litru bude 185 dinara.

Čadež: Privreda ZB kreće u akciju za privlačenje investicija
Čadež: Privreda ZB kreće u akciju za privlačenje investicija

Privreda Zapadnog Balkana (ZB), predvođena zajedničkom regionalnom komorom (KIF ZB6), kreće u do sada najveću akciju za privlačenje investicija kako bi što bolje iskoristila veliku šansu za razvoj šest ekonomija regiona u post-kovid periodu, dogovoreno je u petak na sastanku Upravnog odbora Komorskog investicionog foruma u Beogradu.

Vojvodina daje bespovratna sredstva za nabavku opreme za proizvodnju vina, rakije i piva
Vojvodina daje bespovratna sredstva za nabavku opreme za proizvodnju vina, rakije i piva

Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu raspisao je konkurse za sufnansiranje investicija u nabavku opreme za proizvodnju vina, rakije i piva u 2021. godini, na teritoriji Vojvodine.

Završena nagradna igra „Zato biraj Frikom povrće“
Završena nagradna igra „Zato biraj Frikom povrće“

Nagradna igra kompanije Frikom „Zato biraj Frikom povrće“, uspešno je završena nakon četiri nedelje u okviru koje je podeljeno 140 Frikom poklon paketa, 40 poklon vaučera za kupovinu u Gigatron maloprodajnim objektima i novi Citroen C3.  

Mastercard u novoj kampanji - onlajn plaćanjem kod domaćih trgovaca, kupcima se vraća novac
Mastercard u novoj kampanji - onlajn plaćanjem kod domaćih trgovaca, kupcima se vraća novac

Nova kampanja kompanije Mastercard kupcima automatski vraća najmanje 980 na 5.000 dinara potrošenih onlajn na domaćim sajtovima, aplikacijama i platformama

Novi Sad povećava subvencije za razvoj organske proizvodnje u 2021.
Novi Sad povećava subvencije za razvoj organske proizvodnje u 2021.

Za 2021. godinu planirano je povećanje sredstava za razvoj organske proizvodnje u Novom Sadu na 5,5 miliona dinara, a sve u cilju povećanja broja proizvođača i površina pod organskom proizvodnjom, izjavio je Član Gradskog veća Novog Sada za privredu Milorad Radojević.

RZS: Indeksi potrošačkih cena za april
RZS: Indeksi potrošačkih cena za april

Cene proizvoda i usluga lične potrošnje u aprilu 2021. godine, u odnosu na mart 2021. godine, u proseku su povećane za 1,1%. Potrošačke cene u aprilu 2021. godine, u poređenju sa istim mesecom prethodne godine, povećane su za 2,8%, dok su u poređenju sa decembrom 2020. godine povećane u proseku za 2,6%, navode iz Republičkog zavoda za statistiku (RZS).

Froneri će samo na kašičicama da smanji plastični otpad za 36 tona
Froneri će samo na kašičicama da smanji plastični otpad za 36 tona

Kompanija sprovodi projekat Zero to landfill sa ciljem da se do 2025. godine sav proizvodni otpad reciklira... 

Studija: Agrarna proizvodnja u Vojvodini 2020. godine
Studija: Agrarna proizvodnja u Vojvodini 2020. godine

U Privrednoj komori Vojvodine održana je prezentacija studije "Agrarna proizvodnja u Vojvodini 2020. godine" .   

MK Group dobitnik VIRTUS nagrade za filantropiju
MK Group dobitnik VIRTUS nagrade za filantropiju

Kompanija izdvojila milion evra za donacije u godini obeleženoj pandemijom, što joj je donelo glavnu VIRTUS nagradu za nacionalni doprinos filantropiji 

Igigi - virtuelni
Igigi - virtuelni "drug" za kupovinu

Virtuelni stanovnik koji živi na policama u maloprodajnim objektima. Svrhu svog postojanja vidi u tome da pomaže potrošačima tokom kupovine, pružajući im informacije značajne za njih, na pravom mestu, i u pravo vreme. Ime mu je Igigi. 

Zaječarsko dobitnik priznanja „Miljenik potrošača“
Zaječarsko dobitnik priznanja „Miljenik potrošača“

Zaječarsko, brend kompanije HEINEKEN Srbija, osvojilo je priznanje „Miljenik potrošača“, u kategoriji „Pivo“ u okviru kampanje „Srbija ima kvalitet“, koju tradicionalno organizuje udruženje Moja Srbija već 12 godina, uz podršku grada Beograda.   

FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Rusija i bivši CIS region - Disruptivni ritejleri i hibridni formati prodavnica - Lekcije za trgovce i FMCG proizvođače
FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Rusija i bivši CIS region - Disruptivni ritejleri i hibridni formati prodavnica - Lekcije za trgovce i FMCG proizvođače

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

Delhaize, do sada, uložio u Srbiju 320 miliona evra
Delhaize, do sada, uložio u Srbiju 320 miliona evra

Predstavljeni rezultati studije o makroekonomskom i socijalnom uticaju poslovanja trgovačkog lanca na privredu zemlje...

Čadež: Privrednici najavljuju nove investicije
Čadež: Privrednici najavljuju nove investicije

Privrednici Srbije očekuju da će u ovom kvartalu doživeti prekretnicu u svom poslovanju nakon godinu dana neizvesnosti zbog pandemije, a čak 90 odsto njih planira isti ili veći obim investicija, izjavio je juče Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije (PKS) na panelu Makroekonomski i socijalni uticaj poslovanja kompanije Delhaize Serbia na privredu zemlje.

Britanska Endava otvorila predstavništvo u Novom Sadu
Britanska Endava otvorila predstavništvo u Novom Sadu

Nakon Beograda, Kragujevca i Čačka, britanska softverska kompanija Endava, koja od 2015. godine posluje u Srbiji, otvorila je četvrti razvojni centar u našoj zemlji. 

Mali: Evropska komisija potvrdila naše odlične ekonomske rezultate
Mali: Evropska komisija potvrdila naše odlične ekonomske rezultate

Ministar finansija u Vladi Republike Srbije Siniša Mali izjavio je da iz Evrope i sveta stižu veoma ohrabrujuće ekonomske prognoze za Srbiju, pa je tako Evropska komisija (EK) u svojoj prolećnoj ekonomskoj prognozi za 2021. godinu predvidela rast BDP Srbije od 5,3% za ovu godinu, što je poboljšanje za 0,5% u odnosu na jesenju projekciju.

Čadež: Regionalna saradnja nam je potrebnija nego ikada
Čadež: Regionalna saradnja nam je potrebnija nego ikada

Izgradnja zajedničkog tržišta najvažniji je posao za naše privrede i budućnost Zapadnog Balkana kako bi kompanije što pre počele da uživaju opipljive koristi regionalnih integracija, poručio je danas Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije (PKS) i Komorskog investicionog foruma Zapadnog Balkana (KIF ZB6).

FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Avokado - optimizacija za pretraživače ili kako smo kompaniji Imlek povećali organsku vidljivost 10 x
FMCG Brand Forum ONLINE 1. & 2. juna: Avokado - optimizacija za pretraživače ili kako smo kompaniji Imlek povećali organsku vidljivost 10 x

Zahvaljujući ONLINE formatu, InStore magazin ove godine okuplja pravu globalnu marketing zajednicu, sa govornicima iz Srbije, Slovenije, Austrije, Velike Britanije, Irske, Rusije, Danske, Izraela i Omana!

Deloitte ponovo najvredniji i najjači brend za pružanje usluga na svetu
Deloitte ponovo najvredniji i najjači brend za pružanje usluga na svetu

Prema nedavno objavljenom izveštaju međunarodne firme za procenu brendova Brand Finance, Deloitte je treću godinu zaredom prepoznat kao najvredniji i najjači komercijalni brend na svetu u oblasti pružanja profesionalnih usluga, čija vrednost iznosi 26,7 milijardi američkih dolara.