IN STORE  in your country  
SRBIJA

srbija

Najavljujemo - Keynote govornik: Ray Gaul, specijalista za ritejl, Kantar, Velika Britanija
Najavljujemo - Keynote govornik: Ray Gaul, specijalista za ritejl, Kantar, Velika Britanija

Ray Gaul se nalazi na poziciji Senior Vice President za Retail Insights u globalnoj agenciji za istraživanje tržišta, Kantar Group, sa sedištem u Londonu.

Oznaka “Srpski kvalitet” za još dva proizvoda
Oznaka “Srpski kvalitet” za još dva proizvoda

Najnoviji proizvodi koji ponosno nose oznaku „Srpski kvalitet“ su Carnex Rustik kobasica i Neoplanta Vojvođanska slanina...

Navip prodaje deo imovine u Zemunu
Navip prodaje deo imovine u Zemunu

Nadmetanje će bito održano 27. avgusta, a pravo na učešće imaju sva pravna i fizička lica...

Osnovano Udruženje proizvođača rakije Zapadna Srbija
Osnovano Udruženje proizvođača rakije Zapadna Srbija

Statutom je predviđeno da član može biti svako privredno društvo ili preduzetnik koji se bave proizvodnjom rakije i jakih alkoholnih pića na tom području...

U prvom polugodištu Sinagoga povećala prihode
U prvom polugodištu Sinagoga povećala prihode

Rast je ove godine ostvaren zahvaljujući velikim ulaganjima u proširenje postojećih objekata maloprodaje, kao i otvaranjem novih...

NIS i Mastercard uveli novu uslugu za potrošače
NIS i Mastercard uveli novu uslugu za potrošače

Mogućnost podizanja gotovine uz Mastercard karticu na benzinskim stanicama NIS...

Mercator duplirao profitabilnost
Mercator duplirao profitabilnost

Poletajev najavljuje plan za jačanje likvidnosti kompanije u Srbiji...

Kompanije u Srbiji ostvaruju najveći prihod u regionu
Kompanije u Srbiji ostvaruju najveći prihod u regionu

Naime, 100 najvećih domaćih kompanija ostvaruje ukupan prihod od 34 milijarde evra...

Program edukacije i mentorstva za startape na festivalu Kaktus 2019
Program edukacije i mentorstva za startape na festivalu Kaktus 2019

Marketing mreža 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre organizuje peti po redu, jubilarni, festival integrisanih komunikacija Kaktus 2019.

Dobar poslovni ambijent uslov za uspeh
Dobar poslovni ambijent uslov za uspeh

Savremen način života donosi nove navike, ali i novu organizaciju posla...

MasterIndex istraživanje 2019
MasterIndex istraživanje 2019

Beskontaktno plaćanje kao brz i siguran metod plaćanja postao je standard u svakodnevnoj kupovini u Srbiji...

Mobilna aplikacija povećava prinose jabuka
Mobilna aplikacija povećava prinose jabuka

Prema podacima Eurostata, Srbija se po proizvodnji jabuke nalazi na šestom mestu u Evropi...

Oglašen tender za novog zakupca BIP-a
Oglašen tender za novog zakupca BIP-a

Pravo učešća na tenderu imaju domaća i strana pravna lica koja najkasnije do 15. jula uplate depozit u iznosu od 15 miliona dinara...

Nectar pokreće organsku proizvodnju jabuka
Nectar pokreće organsku proizvodnju jabuka

Lider u preradi voća i proizvodnji voćnih sokova, u Srbiji i u regionu, otvorio je juče u Vladičinom Hanu najveću organsku plantažu u Srbiji od ukupno 114 hektara...

BIP prestao sa radom
BIP prestao sa radom

Iz kompanije su potvrdili da su odlučili da prekinu dogovor o poslovnoj saradnji sa BIP-om u stečaju...

Počelo takmičenje „Šampioni bezgotovinskog plaćanja”
Počelo takmičenje „Šampioni bezgotovinskog plaćanja”

Pod sloganom „Plati karticom i pobedi”, prvog dana jula startovalo je takmičenje gradova i opština Šampioni bezgotovinskog plaćanja koje organizuju Kancelarija za IT i eUpravu, u saradnji s NALED-om i uz podršku kompanija Mastercard i Visa. 

Kec bar u Užicu biće sređen u akciji CIF čisti Srbiju
Kec bar u Užicu biće sređen u akciji CIF čisti Srbiju

Kompanija Unilever nastavlja akciju koju sprovodi već šestu godinu zaredom, a ovog puta srediće i ulepšati Kec bar, društveni dom sa parkom u Užicu i tako ga sačuvati za buduće generacije.

Zasadi drvo - počela akcija sadnje stabala u Srbiji
Zasadi drvo - počela akcija sadnje stabala u Srbiji

Akciju sadnje stabala pokrenuli su Adrija medija grupa i dm drogerie markt, uz podršku Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede - Uprava šume, JP„ Srbijašume“, JP „Vojvodinašume“  Pokreta Gorana Srbije i Privredne komore Srbije.

Potrošači u Srbiji zahtevaju veću sigurnost i poverenje
Potrošači u Srbiji zahtevaju veću sigurnost i poverenje

Novo istraživanje kompanije Mastercard pokazalo je da potrošači u Srbiji zahtevaju veću sigurnost i poverenje u digitalne transakcije, a studija je pokazala da 73% srpskih korisnika kupuje onlajn što je za 23% više u odnosu na 2016. godinu. 

Lotos - simbol mudrosti od iskorišćenih limenki na ovogodišnjem Exit-u
Lotos - simbol mudrosti od iskorišćenih limenki na ovogodišnjem Exit-u

Prvi put na ovogodišnjem Exit-u posetioci će moći da učestvuju u kreiranju Lotosa – umetničke instalacije koja nastaje od iskorišćenih limenki. 

Delez Srbija predstavila rezultate i strateške planove u oblasti održivog poslovanja
Delez Srbija predstavila rezultate i strateške planove u oblasti održivog poslovanja

Kompanija Delez Srbija predstavila je rezultate održivog poslovanja za prethodnu godinu, prema kojima je na nivou kompanije ukupna emisija ugljen-dioksida smanjena za 8%, a 60% ukupno generisanog otpada i reciklirano.

Besplatan prevoz za posetioce EXIT-a u okviru kampanje Heineken-a
Besplatan prevoz za posetioce EXIT-a u okviru kampanje Heineken-a

Kompanija Heineken Srbija je kroz svoju tradicionalnu kampanju „Društvo, ko vozi kući?“ obezbedila siguran i besplatan taksi prevoz za posetioce EXIT festivala za vreme njegovog trajanja od četvrtka do ponedeljka.  

Always i Delhaize pokrenuli novu akciju
Always i Delhaize pokrenuli novu akciju

Kupovinom bilo kog pakovanja Always uložaka u Delhaize objektima (Maxi, Tempo ili Shop&Go) od 1. jula do 31. jula 2019., P&G će dati donaciju  ženskim, sportskim, tinejdž klubovima u Srbiji. Prvi na redu će biti ženski košarski klubovi Novosadska ŽKA i ŽKK Radivoj Korać. 

Zvanično promovisana kampanja ,,Vozi odmoran
Zvanično promovisana kampanja ,,Vozi odmoran"

Agencija za bezbednost saobraćaja, u saradnji sa partnerima EKO SERBIA i Ministarstvom unutrašnjih poslova već četvrtu godinu zaredom organizuje kampanju pod nazivom "Vozi odmoran".