IN STORE  in your country  
SRBIJA

svet

Francuska: Carrefour postavlja nove DOP ciljeve
Francuska: Carrefour postavlja nove DOP ciljeve

Francuski trgovac Carrefour postavio je nove ciljeve za svoje društveno odgovorno poslovanje i indeks tranzicije hrane, koji je uveden 2018. godine kako bi pratio svoj napredak na ovom putu. 

Nemačka: Lekkerland testira samouslužne kioske u bolnicama
Nemačka: Lekkerland testira samouslužne kioske u bolnicama

Veletrgovac Lekkerland, koji je u vlasništvu REWE Grupe, testiraće svoje samouslužne kioske u Sana Kliniken bolnicama u Minhenu i Štutgartu.

SAD: Amazon najavljuje nova ulaganja u obnovljive izvore energije
SAD: Amazon najavljuje nova ulaganja u obnovljive izvore energije

Amazon je najavio ulaganja u devet novih projekata, koji podrazumevaju korišćenje vetra i solarne energije. Nova ulaganja su planirana u SAD-u, Kanadi, Španiji, Švedskoj i Velikoj Britaniji.

Češka: Potrošnja piva drastično opala
Češka: Potrošnja piva drastično opala

Pandemija koronavirusa loše je uticala na potrošnju piva u Češkoj, čiji su građani poznati kao velike pivopije.

PepsiCo najavio širenje regenerativne poljoprivredne prakse do 2030.
PepsiCo najavio širenje regenerativne poljoprivredne prakse do 2030.

Kompanija PepsiCo najavila je da planira proširenje regenerativne poljoprivredne prakse na više od tri miliona hektara, što je gotovo jednako ukupnoj poljoprivrednoj površini koju kompanija obrađuje.   

Švajcarska: Lyndsey Loyden-Edwards nova direktorka Tetra Paka za istočnu Evropu
Švajcarska: Lyndsey Loyden-Edwards nova direktorka Tetra Paka za istočnu Evropu

Tetra Pak, svetski lider u rešenjima za preradu i pakovanje hrane, imenovao je Lyndsey Loyden-Edwards za novu generalnu direktoku zaduženu za poslovanje kompanije u regionu istočne Evrope. 

Italija: Prodaja bolonjske mortadele u porastu
Italija: Prodaja bolonjske mortadele u porastu

Prethodna godina je završena sa dobrim predznakom za konzorcijum proizvođača bolonjske mortadele, jer prema podacima sertifikacionog tela Ifck zabeležena je proizvodnja više od 37,6 miliona kilograma ovog proizvoda, sa porastom od 1,1% u odnosu na 2019. 

SAD: Coca-Cola predstavila liniju ovsenog mleka
SAD: Coca-Cola predstavila liniju ovsenog mleka

Kompanija Coca-Cola proširuje svoj portfolijo bilnjih alternativa mlečnim proizvodima, predstavljajući ovseno mleko pod svojim brendom Simply.

Nemačka: Kaufland lansirao pekarske proizvode bez glutena
Nemačka: Kaufland lansirao pekarske proizvode bez glutena

Nemački trgovac Kaufland proširio je svoju pekarsku ponudu uključujući proizvode bez glutena u svojih 13 objekata.   

Švajcarska: Smarties  bombone od sada u reciklabilnoj papirnoj ambalaži
Švajcarska: Smarties bombone od sada u reciklabilnoj papirnoj ambalaži

Brend poznatih bombona u raznim bojama – Nestlé Smarties uveo je papirnu ambalažu za svoje proizvode čijom će reciklažom godišnje uštedeti oko 250 miliona plastičnih pakovanja na svetu. 

Rusija: Yandex uskoro dostavlja robu i Parižanima
Rusija: Yandex uskoro dostavlja robu i Parižanima

Ruski internet div Yandex priprema se za predstavljanje svoje online trgovine, čije proizvode će i dostavljati stanovnicima Pariza u drugom kvartalu godine, najavili su iz kompanije podstaknuti velikom potražnjom za ovakvim uslugama tokom tekuće pandemije. 

SAD: PepsiCo zabeležio rast u prvom kvartalu 2021.
SAD: PepsiCo zabeležio rast u prvom kvartalu 2021.

PepsiCo je izvestio o organskom rastu neto prihoda od 2,4% u prvom kvartalu, a očekuje dalji rast u drugom kvartalu zahvaljujući ponovnom otvaranju HoReCa kanala. 

Francuska: L'Oreal beleži oporavak prodaje
Francuska: L'Oreal beleži oporavak prodaje

Kompanija L'Oreal zabeležila je rast prodaje u prvom tromesečju, potpomognut snažnim rastom u Kini. Prema njihovim navodima, postoje i rani znaci da će se potražnja za šminkom vratiti nakon pandemije COVID-19.

Belgija: Delhaize prodavnice postižu ugljeničnu neutralnost
Belgija: Delhaize prodavnice postižu ugljeničnu neutralnost

Delhaize Belgija objavila je da su svih njenih 763 prodavnice u zemlji postigle ugljeničnu neutralnost.

Švedska: Coop upoznaje kupce s održivošću proizvoda
Švedska: Coop upoznaje kupce s održivošću proizvoda

Coop Švedska će ubuduće deliti ekološki otisak prehrambenih proizvoda kroz bar kod na ambalaži proizvoda.

 Svet: Heineken uspešan u svojoj strategiji održivosti “Stvaramo bolji svet”
Svet: Heineken uspešan u svojoj strategiji održivosti “Stvaramo bolji svet”

Kako smo prethodne nedelje pisali, kompanija Heineken se obavezala da ostvari nultu emisiju ugljen-dioksida u proizvodnji do 2030. godine, a u celokupnom lancu vrednosti do 2040.  

Belgija: Uskoro stiže prvi belgijski e-supermarket Hopr
Belgija: Uskoro stiže prvi belgijski e-supermarket Hopr

Prvi belgijski internet trgovac Hopr biće pokrenut u ponedeljak (19. aprila), a probni period završen je ove nedelje u Hasseltu.  

Holandija: Heineken planira proizvodnju bez ispuštanja ugljen dioksida do 2030.
Holandija: Heineken planira proizvodnju bez ispuštanja ugljen dioksida do 2030.

Holandska pivara Heineken želi da postigne proizvodnju bez ispuštanja ugljen dioksida do 2030. godine, čime ispunjava cilj ograničenja globalnog zagrevanja na manje od 1,5 stepeni Celzijusa, kako je predviđeno Pariskim klimatskim sporazumom.

Evropa: Pažljivije s oglašavanjem HFSS proizvoda
Evropa: Pažljivije s oglašavanjem HFSS proizvoda

Evropska komisija želi da ograniči izloženost dece oglašavanju hrane s visokim sadržajem masnoća, šećera i soli (HFSS prehrambeni proizvodi - Hight Fat Sugar Salt). 

Svet: Objavljeni rezultati globalnog indeksa piva
Svet: Objavljeni rezultati globalnog indeksa piva

Kompanija Expensivity navodi da je Češka na prvom mestu po konzumaciji, s prosečno 468 piva godišnje...

Velika Britanija: Tesco prošle godine ostvario skoro milijardu evra dobiti
Velika Britanija: Tesco prošle godine ostvario skoro milijardu evra dobiti

Britanski maloprodajni lanac Tesco ostvario je dobit od 825 miliona funti (951 milion evra) u poslovnoj 2019-2020, koja se završila krajem februara. Rezultat u godini koju je obeležila pandemija COVID-19 smanjio se za oko 20 procenata u poređenju sa prethodnom godinom, objavio je prodavac na svojoj veb stranici.

Rusija: Mere stiže u Španiju u junu
Rusija: Mere stiže u Španiju u junu

Ruski diskont Mere planira da otvori oko 40 novih objekata u Španiji, a prva prodavnica bi trebalo da bude otvorena u junu u blizini primorskog grada Alikante.

Mastercard predstavlja novo rešenje za banke - Kalkulator ugljeničnog otiska
Mastercard predstavlja novo rešenje za banke - Kalkulator ugljeničnog otiska

Više od dve petine ispitanih Evropljana (48%) smatra da je smanjenje njihovog ugljeničnog otiska sada važnije nego pre pandemije. Zapravo, više od polovine Evropljana (52%) postalo je svesnije toga da njihovi postupci mogu uticati na okolinu, a generacija Z i milenijalci (58%) prednjače u tome.

SAD: Walmart u kampanji očuvanja pčela
SAD: Walmart u kampanji očuvanja pčela

Walmart je najavio pokretanje projekta koji će podržati inicijativu za zaštitu ptica, pčela, leptira i drugih oprašivača -za koje najveći trgovac u SAD-u ističe da su od suštinskog značaja za snabdevanje hranom.