INTERVJU

ISTRAŽIVANJE

Euromonitor International: Top 10 globalnih potrošačkih trendova u 2021. (I deo)
Euromonitor International: Top 10 globalnih potrošačkih trendova u 2021. (I deo)

Otpornost i prilagodljivost pokretačke su snage top globalnih potrošačkih trendova u 2021. godini. Pandemija je stvorila, uticala ili ubrzala svaki od ovih 10 trendova, zauvek menjajući ponašanje potrošača. Uprkos poteškoćama s kojima su se suočili u 2020. godini, potrošači nisu odustali. Oni i dalje podižu svoj glas i kreću napred, zalažući se za bolje sutra  

Ipsos: Trgovina FMCG robom nije bila tako loša
Ipsos: Trgovina FMCG robom nije bila tako loša

Čini se da se COVID kriza najviše odrazila na kategoriju slanih i slatkih grickalica. Slična je situacija i sa kategorijom mleka, mlečnih napitaka, sokova i napitaka, kao i voda, gde se, takođe, mogu konstatovati blagi negativni trendovi u pogledu obima potrošača, osim, iznenađujućeg podatka da pivo nije pretrpelo nikakve bitnije promene u broju konzumenata. Konačno, čini se da su sredstva lične i kućne higijene „najbolje“ prošla u čitavom ovom haotičnom vremenu promene kupovnih navika 

Kako voditi uspešne pregovore?
Kako voditi uspešne pregovore?

Pregovori nisu ništa drugo nego jedan od poslovnih procesa unutar organizacije. Važan poslovni proces, gde lako možete videti i izračunati uticaj na rezultat kompanije, ali i dalje samo poslovni proces, u kome se preduzimaju određene radnje, logične i međusobno povezane, u kome treba da se zna šta je čija uloga i kakva su očekivanja od svih učesnika. Podrazumeva, kao i svaki drugi proces, da imate određene inpute i jasno definisane aktivnosti koje vode ka određenom rezultatu  

Događaji

Radionice

Konferencije