Kako navode iz kompanije, ova sredstva će biti iskorišćenja za ulaganje u IT infrastrukturu i redefinisanje i modernizaciju u delu logističko-distributivnih procesa i operacija, što su dva osnovna stuba kompanijske transformacije iz vodećeg domaćeg retailer-a u delu elektronskih i električnih uređaja u regionalno prisutnog e-tailer-a sa ciljem proširenja asortimana i poslovnog modela.

DEG je u Srbiji prisutan dugi niz godina – kako kroz plasmane u bankarski sektor Srbije, tako i kroz finansijske plasmane u privredu.
Generalni direktor kompanije Tehnomanija d.o.o. Matija Protić, ističe da su dobili ozbiljnog finansijskog partnera: Odluka Nemačke investicione banke da obezbedi dugoročno finansiranje kompanije očigledan je izraz velikog poverenja u naš model poslovanja. Mi smo u procesu digitalne transformacije kompanije sa ciljem da Tehnomanija iz retail kompanije preraste u e-tail kompaniju, koja će postati regionalni lider kroz omnichannel prodaju velikog broja različitih kategorija proizvoda. Fokus kompanije, u narednom periodu, je razvoj e-commerce poslovanja i ponuditi kupcu jedinstveno iskustvo kupovine uz široku ponudu i prvoklasnu uslugu. Kao najvažnije korake u ovoj transformaciji, odlučili smo se za modernizaciju naše IT i logističke infrastrukure. Kompanija je u završnoj fazi implementacije 14 modula SAP-a kao ERP rešenja, koji će zajedno sa Salesforce-om biti osnova naše buduće IT infrastrukture. Supply chain, kao ključ uspeha kod kupca, u procesu je transformacije ka modelu koji koriste velika imena e-commerca. Siguran sam da ćemo kroz investicioni ciklus koji smo započeli ostvariti viziju koju imamo i postati lider u regionu.
Zadovoljstvo nam je što Nemačka investiciona banka može da pruži podršku uspešnom razvoju kompanije Tehnomanija. Tehnomanija je izuzetno važan retailer u oblasti potrošačke elektronike u Srbiji. Nemačka investiciona banka će podržati Tehnomaniju u podizanju kvaliteta usluga ka svojim kupcima na novi, viši nivo, rekla je Monika Beck, članica Upravnog odbora banke.
| Tehnomanija d.o.o. je jedan od lidera na tržištu Srbije. Prisutna je kroz više od 160 maloprodajnih objekata i tri online shop-a, sa pet miliona poseta mesečno. Kompanija je pionir online prodaje u Srbiji – 2002. godine je otvorila prvu domaću internet prodavnicu. Tehnomanija d.o.o. je na tržištu Srbije prisutna sa više od 600 brendova, sarađuje sa više od 150 dobavljača i posluje u 70 gradova. Danas je jedan od najjačih tradicionalnih brendova u Srbiji, gde više od 1.900 zaposlenih brine o zadovoljstvu kupaca. Tehnomanija d.o.o. ima za cilj da postane uspešna i regionalno, da se upiše na mapu velikih e-tailera u Evropi, kao sinonim za pouzdanog i prepoznatljivog partnera u svakodnevnoj kupovini. |
-
Izvor: InStore
Foto: Tehnomanija

