IN STORE  in your country  
SRBIJA
inFokus
24.03.2020.

Mediana: Korišćenje jestivog margarina u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, BiH i Makedoniji

Margarin: Najveći procenat velikih korisnika u Severnoj Makedoniji

Analizirajući ovu kategoriju na prikazanih pet tržišta vidimo da se jestivi margarin procentualno najviše koristi u Severnoj Makedoniji 66,3% i Srbiji 57,1%, a da se u najmanjem procentu koristi u Sloveniji 42,6%

Autor: Borislav Radojković,
TGI Project Manager,
borislav.radojkovic@mediana.co.rs
www.medianagroup.net

Ovom prilikom biće prikazan deo podataka iz TGI baze koji se odnosi na korišćenje jestivog margarina na tržištima Slovenije, Hrvatske, Srbije, BiH i Makedonije.
Analizirajući ovu kategoriju na prikazanih pet tržišta vidimo da se jestivi margarin procentualno najviše koristi u Makedoniji 66,3% i Srbiji 57,1%, a da se u najmanjem procentu koristi u Sloveniji 42,6%. Ukupno na ovih pet tržišta postoji približno 7,6 miliona ljudi koji su koristili jestivi margarin u poslednjih 12 meseci.
Uvek je zanimljivo za jednu kategoriju proizvoda videti i relativno učešće velikih korisnika jestivog margarina odnosno svih onih koji jednom nedeljno i češće koriste ovu kategoriju.

Najveći procenat velikih korisnika jestivog margarina je u Makedoniji 35,2%, dok je znatno manji procenat velikih korisnika na ostala četiri tržišta i kreće se od 23,4% u Sloveniji do 25,7% u Srbiji. Ukupno na ovih pet tržišta postoji približno 3,7 miliona velikih korisnika jestivog margarina.
Kada govorimo o markama jestivog margarina koje se najviše koriste na ovih pet tržišta, može se primetiti da je na tržištima BiH i Hrvatske najkorišćenija marka Margo, na tržištu Slovenije je to Rama, dok je na tržištu Makedonije Kristal. Najveći broj korisnika na tržištu Srbije ima marka Dobro jutro.

O kompaniji
Imajući u vidu naše dugogodišnje iskustvo u oblasti marketinga, medija i istraživanja javnog mnjenja u prilici smo da danas nudimo kompletnu uslugu istraživanja, počev od identifikacije problema pa sve do detaljnih analiza, interpretacije podataka i savetovanja. Mediana, Institut za istraživanje tržišta i medija, osnovana je u Sloveniji 1992, a na tržištu Srbije posluje od 2007. godine.
OKVIR: O istraživanju
Target Group Index je jedan od retkih multifunkcionalnih alata koji je namenjen savremenim kompanijama u zadovoljavanju osnovnih potreba za analizama potrošača, tržišta i konkurencije. Korisnik Target Group Index baze može brzo i lako da analizira kako svoje postojeće i potencijalne potrošače tako i potrošače konkurencije i da veoma precizno definiše strategije i smernice marketinškog oglašavanja.
-