IN STORE  in your country  
SRBIJA
Intervju
19.05.2021.

FMCG BRAND FORUM: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE

Dominik Mattes, Director Marketing & Innovation, Kotanyi Austria: Sledimo sopstveni specifični pristup prema inovacijama

Ove godine obeležavamo 140 godina nasleđa kompanije – da li je to prokletstvo ili blagoslov? U svojoj prezentaciji želeo bih da razgovaram o izazovima sa kojima se kao marketar suočavate ako želite da pomirite tradiciju kompanije i metode savremenog potrošačkog marketinga. Na kraju, težnja ka inoviranju, pionirski duh i održivi rast čine savršenu mešavinu - baš kao što je slučaj i sa našim začinima, kaže nam na početku razgovora Dominik Mattes, Director Marketing & Innovation, Kotanyi Austria, jedan od govornika predstojećeg FMCG Brand Foruma.

Budući da Kotanyi ima dugu istoriju, da li je vama i vašem timu teško da budete inovativni? Ili vam možda ta tradicija daje prednost na tržištu?
Inovacije su ključni faktor našeg uspeha i samim tim glavni element naše korporativne strategije. Sledimo sopstveni specifični pristup prema inovacijama. Rekao bih da je taj fokus od vitalnog značaja za naš održivi uspeh. Tradicija nam daje neprocenjivu prednost - poverenje potrošača od 140 godina.

Instragram influenseri na polju hrane su veoma popularni u kanalu digitalnog oglašavanja u Srbiji. Kako je u Austriji? Da li ih Kotanyi koristi za promociju?
U zavisnosti od proizvoda i / ili koncepta, sarađujemo sa influenserima. Definicija ciljne grupe i samim tim izbor uticaja je ključan za nas. U nekim slučajevima se ne ograničavamo samo na osobe koje imaju veze za ishranom, već idemo dalje - npr. moda ili muzika. Takođe se vodimo našim internim smernicama o uticaju na potrošačke trendove kako bismo bili sigurni da održavamo doslednost brenda.

Koje nove digitalne kanale najviše koristite u svojoj marketinškoj strategiji?
Trenutno se fokusiramo na „tradicionalne“ kanale društvenih medija kao što su Facebook i Instagram - pokrećući različite strategije i prateći različite ciljeve na tom kanalu. TikTok je na našoj listi platformi za predstojeći projekat i apsolutno je kanal koji treba shvatiti ozbiljno.

-