
NAJAVA
Otvorene prijave za IAB MIXX Awards 2021
05.03.2021.AKTUELNO
Udruženje ekonomskih propagandista Srbije (UEPS) tradicionalno je organizovalo takmičenje za najbolje advertajzing projekte u 2020. godini.
Kao i prethodne dve godine, brend Booster je osvojio srebro u kategoriji Ambalaža proizvoda i industrijski dizajn, dok je najsjajnije zlatno odličje osvojio u kategoriji Kreiranje identiteta! Booster i agencija Ovation BBDO su i treću godinu zaredom osvajači najviših odličja!
Ova prestižna priznanja zvanična su potvrda da Booster limenke prate nove najnovije tržišne standarde u dizajnu ambalaže. Ovogodišnji dizajn pet različitih Booster ukusa dodatno je modernizovao izgled brenda i ispratio njegov razvoj. Uz redovne aktivnosti na polju gejminga i muzike, gde je Booster nužan izvor energije svojih potrošača, nagrađeni dizajn dalje podiže energiju brenda, ali i lestvicu u kategoriji energetskih pića, saopštili su iz kompanije Nectar u čijem vlasništvu je ovaj brend.
Izvor: InStore
Foto: Nectar