IN STORE  in your country  
SRBIJA
Marketing
16.09.2020.

POSLOVANJE

Kraft Heinz najavio povećanje budžeta za marketing

Kompanija Kraft Heinz, planira da poveća marketinške resurse u narednim godinama i pokuša da uštedi 2 milijarde dolara (1,68 milijardi dolara) optimizacijom lanca snabdevanja do 2024. godine.

Kompanija, koja je poznata po prodaji konzervirane hrane i grickalica, u javnosti često ima "loš imidž", zbog stigme da prodaju nezdravu hranu. Pored toga, kompanija se suočava sa jakom konkurencijom jeftinijih privatnih robnih marki etabliranih lanaca kao što su Kroger i Walmart.

Nakon nedavno održanog onlajn sastanka sa investitorima, uprava Kraft Heinz-a je naglasila da će se marketinški budžet zbog toga povećati za 30% na oko 1,18 milijardi evra, što je većina akcionara pozdravila.

Nešto slično se moglo i očekivati, s obizrom na to da je Miguel Patricio, poznati stručnjak na polju medija i oglašavanja, prošle godine preuzeo mesto izvršnog direktora.

Akcije Kraft Heinza skočile su za 4,6% odmah nakon informacija. Menjamo fokus na proizvodnji, logistici i javnim nabavkama - to su velike promene, jer ćemo biti svesni uštede troškova za pet godina, rekao je Patricio za Rojters.

-