IN STORE  in your country  
SRBIJA
Marketing
23.12.2020.

SARADNJA

Nova medijska agencija partner kompanije Nestlé Adriatic

Kompanija Nestlé Adriatic potpisala je ugovor sa kompanijom UM – THRIVE kao svojim novim partnerom na tržištu Adrijatika nakon veoma konkurentnog tendera.

Od 1. januara 2021. godine UM-THRIVE (IPG) biće medijski partner kompanije Nestlé na osnovu temeljne prezentacije medijske strategije kroz plaćene medijske kanale, uključujuči digitalne i tradicionalne, pokrivši na taj način sve bitne stavke u okviru medijskog plana.

Novi medijski partner deli verovanje kompanije Nestlé da je komunikacija jedna od fundamentalnih strateških instrumenata u izgradnji brenda i reputacije. Opseg rada nove medijske agencije pokriva sva tržišta u regionu Adrijatika (Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Severna Makedonija), sve medijske usluge poput medijske strategije, medijskog planiranja, kupovine medijskog prostora, medijsko merenje, itd. na osnovu razumevanja kompleksnosti trenutnog stanja u medijima u regionu, kao i kroz opširno razmišljanje o prilikama za igradnju brenda sa personalizovanim pristupom potrošačima, alate i inovacije u medijima.

Verujemo da su mediji vrednost koju bi trebalo pojačati i da su oni jedni od fundamentalnih strateških instrumenata pri izgradnji brenda. Važnost prave kombinacije medija naročito raste u vremenu u kakvom sada radimo i živimo. Sa našim novim medijskim partnerom, ciljamo da pružimo inovativne i jake medijske strategije napravljene za budućnost, kao i efektivan i efikasan pristup medijskoj kupovini. Medijske agencije u zemljama u kojima poslujemo su naši strateški partneri koji nas podržavaju u stvaranju pobedničkih brendova i adaptaciji budućim medijskim kampanjama. Želeli bismo da zahvalimo našim partnerima u prethodnim godinama i novom partneru na angažovanju i profesionalizmu koje su pokazali, izjavila je Neli Angelova, direktorka komunikacija za Nestlé jugoistočno evropsko tržište.

Novim partnerom, Nestlé želi da učvrsti svoje jake poslovne ambicije u regionu Adrijatika i izgradi snažno partnerstvo sa strateškim partnerima i pobedničkim timovima.

izvor: InStore
foto: Nestlé

-