IN STORE  in your country  
SRBIJA
Marketing
10.08.2020.

VELIKA BRITANIJA

P&G povećao godišnji budžet za oglašavanje prvi put od 2016, uprkos pandemiji

CEO: Podigli smo lestvicu u svim aspektima superiornosti - proizvodu, pakovanju, komunikaciji sa potrošačima, maloprodaji i vrednosti

Godišnji izveštaj kompanije Procter & Gamble pokazuje da je godišnji budžet za oglašavanje u Velikoj Britaniji, zaključno sa mesecom junom 2020, povećan za 8,5%, na 575 miliona dolara.

To je prvi porast ulaganja u oglašavanje od 2016. godine i dolazi uprkos pandemiji koja pogađa zemlje širom sveta.

Za povećanje je delom zaslužan i rast neto prodaje za 6%, iako je do ulaganja u marketing došlo i pre povećanja obima poslovanja.

Izveštaj pokazuje da je P&G povećao ulaganja u medijsko oglašavanje i druge marketinške kanale, ali da je ušteda ostvarena kroz kompenzaciju sa agencijama, troškove proizvodnje i smanjenu cenu oglašavanja.

Komentarišući rezultate poslovanja, izvršni direktor David Taylor je podsetio da je kompanija ove godine proglašena za "Marketara decenije" na međunarodnom Kanskom festivalu kreativnosti, dodavši da to ukazuje na "konstantnu izvrsnost" i efikasnost na rastućim tržištima i izgradnji poslovanja.

„Podigli smo lestvicu u svim aspektima superiornosti - proizvodu, pakovanju, komunikaciji sa potrošačima, maloprodaji i vrednosti“, rekao je Taylor. „Ova ulaganja u superiornost dala su snažne rezultate i pre i posle pandemije.“

Izvor: Marketing Week

-