IN STORE  in your country  
SRBIJA
Marketing
11.08.2020.

AGENCIJE

Publicis Groupe izvestila o padu organskih prihoda u drugom tromesečju

Arthur Sadoun, predsedavajući i izvršni direktor Publicis Groupe-a, rekao je da su rezultati kompanije bolji od sve sumornijih predviđanja u industriji za ovu godinu.

Organski prihodi Publicis Grupe pali su za 13% u drugom kvartalu - prvom periodu obuhvaćenom izveštajem na koji je direktno uticala pandemija koronavirusa.

Publicis Groupe SA, jedna od najvećih svetskih konglomerata reklamnih agencija, u drugom tromjesečju ove godine izvestila je o neto prihodu od 2,29 milijardi evra (2,65 milijardi USD), što je 2,6% više u odnosu na prošlo razdoblje.

Ali organski prihodi - ključna industrijska mera koja eliminiše efekte valute, akvizicije i otplate - pali su za 13% u drugom kvartalu, što je prvi izveštajni period ove godine na koji se odražavaju efekti pandemije koronavirusa.

Organski prihod u drugom kvartalu pao je za 5,7% u Aziji, u poređenju sa kvartalom godinu dana ranije, za 6,8% u SAD-u, a u Evropi za čak 23,5%, objavio je Publicis.

Arthur Sadoun, predsedavajući i izvršni direktor Publicis Groupe-a, rekao je da su rezultati kompanije bolji od sve sumornijih predviđanja u industriji za ovu godinu.

"Imamo vrlo jake osnove da prevaziđemo krizu i da budemo spremni za oporavak", rekao je za Wall Street Journal.

Kompanija sa sedištem u Parizu, koja poseduje brojne oglasne agencije, uključujući Leo Burnett Worldvide i Saatchi & Saatchi Group Ltd., treća je najveća svetska reklamna kompanija koja se nalazi iza VPP PLC i Omnicom Group Inc i prva od velike tri koja je izvestila o rezultatima poslovanja u drugom kvartalu.

Ako se izuzmu troškovi povezani sa političkim kampanjama, očekuje se da će se američka potrošnja za oglase ove godine smanjiti za 13% zbog pandemije, prema prošlogodišnjoj prognozi konglomerata za kupovinu oglasa GroupM, jedinice VPP-a. Prošlog decembra, uoči pandemije, GroupM predviđala je da će američka potrošnja za oglase porasti za 4% u 2020. godini.

Oglašivači u pojedinim industrijama, poput putovanja, ugostiteljstva i filmova, naglo su povukli svoje reklame jer su mere za usporavanje širenja virusa zadržale ljude u domovima.

Sadoun je rekao da postoje varijacije u mnogim kategorijama oglasa.

„Ova kriza je ubrzala svačiju strategiju, bez obzira na to šta jeste“, rekao je i dodao da su neke kompanije ubrzale kontakt sa potrošačima putem digitalnih platformi. „Videćete neke od naših klijenata sa snažnim okosnicama i jasnim strategijama koje su ubrzale osvajanje tržišnog udela. Videćete druge koji su morali da imaju defanzivnije držanje. "

Poslovanje u Evropi teško je pogođeno u drugom tromesečju, zaključio je Sadoun.

Izvor: Wall Street Journal
Foto: Wikipedia

-