IN STORE  in your country  
SRBIJA
Marketing
08.11.2021.

NAGRADE

Tijana Koprivica iz Delta Holdinga dobitnica Mark Awards priznanja

Tijana Koprivica, Chief Business Sustainability Officer, Delta Holding dobitnica je Mark Awards priznanja u kategoriji CSR Manager of the Year

U kojoj meri brendovi kroz svoju komunikaciju imaju uticaj na menjanje kulture nekog podneblja i navika potrošača?

Komunikacija brendova ima veliki potencijal da utiče na svest društva u smeru uspostavljanja normi ponašanja koje doprinose održivosti zajednice. Čak i Ujedinjene nacije vide kompanije kao najznačajnijeg aktera u ostvarenju Ciljeva održivog razvoja. Kompanije raspolažu materijalnim resursima, ali i najnovijim tehnologijama i znanjem kojim unapređuju svoje poslovanje, ali i doprinose razvoju zajednice u kojoj posluju. Kroz kampanje, koje imaju za cilj da probude svest o tome koliko je važno poštovanje različitosti, radnih prava, uvažavanje dobavljača, kupaca, prenošenje znanja, koliko je bitna briga o životnoj sredini i društvu, ove vrednosti prenose se i na ostale članove zajednice. Čini ih svesnijim i pruža im mogućnost da i oni u svojim kompanijama ili domaćinstvu pokažu društvenu odgovornost.

Da li će formula u budućnosti glasiti - održiv = odgovoran = snažan brend? Zašto?

U potpunosti se slažem sa tim. Sve je više osvešćenih građana kojima je veoma stalo da kompanija primenjuje principe održivog poslovanja i javno zagovara poštovanje ljudskih i radnih prava, odgovorno odnos prema poslovnim partnerima, borbu protiv korupcije, očuvanje životne sredine i pomoć marginalizovanim grupama stanovništva. Ti građani su sadašnji ili budući zaposleni, potrošači, poslovni partneri, bez kojih nema razvoja biznisa.

Zašto je značajno volontiranje i uključivanje zaposlenih u CSR projekte kompanije?

Zaposleni se osećaju dobro kada im se pruži mogućnost da pomognu sugrađanima kojima je pomoć potrebna ili da učine nešto korisno za životnu sredinu. Svaki dobar čovek ima tu potrebu, a ako kompanija omogući njeno zadovoljenje dobija i lojalnog i zadovoljnog zaposlenog. U Delti godinama unazad realizujemo projekat Treći roditelj kroz koji naši zaposleni imaju priliku da pomognu porodice koje su u riziku od razdvajanja. Više od 200 zaposlenih pomaže materijalno ove porodice, a Delta Fondacija finansira socijalne radnike koji ih obilaze i osnažuju. Osim toga, svake Nove godine zaposleni učestvuju u akciji Deda Mrazovi pomoćnici u kojoj spremaju paketiće za decu sa sela. Njihova radost je ogromna zbog mogućnosti da učešćem u ovim projektima doprinesu očuvanju porodica i sreći dece slabijeg materijalnog stanja.

Šta mislite o udruživanju brendova zarad jačeg zajedničkog delovanja i promene koje brendovi mogu da donesu društvu?

Mislim da je to dobro i da ima dosta oblasti u kojima različiti brendovi mogu zajednički da deluju i doprinesu promenama, posebno kada je u pitanju smanjenje siromaštva i zaštita životne sredine. Prenošenjem znanja, zapošljavanjem teško zapošljivih kategorija stanovništva, organizacijom radnih praksi u velikoj meri možemo doprineti smanjenju siromaštva. Mi smo to činili i činimo kroz projekte Fond za Budućnost, Zasad za Budućnost, Naše selo, i otvoreni smo za saradnju sa drugim kompanijama, kao i za deljenje iskustva u realizaciji ovih I sličnih programa.

Koji projekat biste izdvojili u 2020. godini na koji ste najponosniji, a koji je ostvario zapažene poslovne rezultate?

To je nesumnjivoprojekat Naše selo. Ono što smo postigli u Dubočanu i Maloj Jasikovi zajedno sa meštanima jedinstven je poduhvat u regionu. Ovaj projekat je ostvario svoj cilj, a to je poboljšanje poslovnih rezultata proizvođača sa sela i uslova života na selu uopšte. Malim poljoprivrenim proizvođačima smo preneli znanja o modernoj poljoprivredi kroz više od 60 predavanja, omogućili im povoljna sredstva za investiranje obezbedivši im kredite u partnerstvu sa Erste bankom, za koje plaćamo kamatu, pomagali smo i u plasmanu i nabavci. Sve to doprinelo je njihovom održivom razvoju. Na selo smo doveli pozorište, podržali smo seoske proslave, potpuno smo obnovili škole i prostorije za okupljanje meštana i time omogućili i zanimljiviji i lepši život na selu.

U kojoj meri je za vas značajno priznanje Mark Awards?

Veoma sam ponosna i srećna zbog ovog priznanja. Veliki je kompliment kada vam nagradu dodele istaknuti menadžeri sa dugogodišnjim iskustvom. To je važan pokazatelj za mene i kompaniju u kojoj radim da činimo prave stvari za našu zajednicu. Naravno, svaka nagrada, a posebno ova, obavezuje i motiviše da nastavimo dalje da ostvarujemo zajedničke ciljeve za održivi razvoj zajednice - strateški, promišljeno i dobro organizovano.

izvor, foto, video: Marketing mreža

-