IN STORE  in your country  
SRBIJA
Marketing
22.09.2020.

AKTUELNO

Tony’s Chocolonely i Idris Elba u novoj kampanji

Agencija HERC kreirala je prvi manifest za brend čokolade koji želi da 100% proizvodi svoje čokolade bez sudelovanja dece

U svetu koji se ubrzano polarizuje i zahteva sve više otvorenih gledišta, agencija HERC je kreirala kreativan manifest za brend sa britanskim glumcem, režiserom i multi-talentom Idrisom Elbom koji je narator u kampanji, kako bi pokazali za koje stavove se bore: "Šta je nepošteno (i što Tony’s i Idris snažno osuđuju) i šta je pošteno, poput dirljive scene u videu: "Deca se igraju slobodno kao šefovi. Da, pošteno je!”

Prema procenama stručnjaka, danas preko dva miliona dece ilegalno radi u međunarodnoj industriji kakaa.

Naime, iz kompanije Tony’s Chocolonely poručuju da od samog lansiranja 2005. godine vode vrlo originalnu kampanju za proizvodnju čokolade. Brend je veoma popularan u Holandiji (gde je tržišni lider od 2018. godine).

Novu kampanju kompanije Tony’s Chocolonely i Idrisa Elbe možete da pogledate ovde.

-