IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
06.09.2021.

DOP

Apatinska pivara obeležila 15 godina kampanje „Kad pijem ne vozim"

Apatinska pivara obeležila je 15 godina kampanje „Kad pijem ne vozim“ i tim povodom Saobraćajnoj policiji donirala 600 fluorescentnih zaštitnih prsluka. I ovog puta naglasak kampanje je bio na podizanju svesti svih učesnika u saobraćaju o odgovornoj konzumaciji alkohola i čuvanju ljudskih života.

Menadžerka za korporativne poslove Apatinske pivare, Slobodanka Cucić istakla je zadovoljstvo što Apatinska pivara, kao društveno odgovorna kompanija, ima priliku da pomogne Saobraćajnoj policiji u njihovom radu jer obavljaju veoma važan i odgovoran posao. U našoj kampanji mediji su tokom svih ovih godina bili veoma bitni saradnici i partneri koji pomažu da ona bude sve vidiljivija u javnosti i samim tim podigne svest svih građana o odgovornom konzumiranju alkohola, naglasila je Cucić.

Uz brzu vožnju, alkohol je najčešći faktor za izazivanje saobraćajnih nezgoda, istakao je Vladimir Vida iz Uprave saobraćajne policije: Ove godine već više od 32.000 vozača je uhvaćeno i isključeno iz saobraćaja zbog vožnje u alkoholisanom stanju. Zbog toga je pooštrena kontrola alkoholisanosti vozača, a plan je da se u narednom periodu još intenzivnije nastavi sa ovom praksom.

Naglasio je da su večernji i noćni sati period dana kada se sprovode akcije koje se odnose na otkrivanje ovakvih vozača, pa je policija u jednoj od najprometnijih ulica na Novom Beogradu celo veče kontrolisala da li su vozači pod dejstvom alkohola. Mediji su imali priliku da snime ovu akciju, a oni koji su zaustavljeni se slažu da su ovakve kontrole i više nego neophodne.

Za ovih 15 godina, Apatinska pivara je donirala više od 130.000 evra, a kako bi se doprinelo masovnijem testiranju vozača, Saobraćajnoj policiji je tokom ovih godina uručeno 50.000 usnika za alkometre, kao i 135 najsavremenijih alkometara, koji svakog dana povećavaju sigurnost i bezbednost učesnika u saobraćaju.

Izvor: InStore
Foto: Apatinska pivara

-