IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
28.05.2020.

DOGAĐAJI

Forum „Don’t beautify the world, CHANGE IT“ od 2. do 04. juna

Šesti regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2020, pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT“, održaće se, u organizaciji Marketing mreže, od 2. do 4. juna u online formatu.

Svoje učešće na onlajn forumu potvrdilo je preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona.

Ovogodišnji događaj otvoriće Heli Ruotsalainen, Business Development Director u Dentsu Aegis Network. Ona će govoriti na temu “Be a silobreaker: How marketing can drive digital transformation”, odnosno na koji način agencije mogu pomoći kompanijama u ovom procesu.

Glavne zvezde foruma IZAZOV 2020 su Fernando Pellizzaro a.k.a Zaro i Jean Zamprogno a.k.a Zampa, Group Creative Directors u agenciji DAVID The Agency Miami (USA). Oni su tim koji je osmislio i realizovao jednu od najzapaženijih kampanja za Burger King – The Moldy Whopper, a govoriće na temu “Fortune favors the mold!”

Teme foruma biće i migracije zaposlenih – kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh; ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge novim zahtevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging.

Novina je mogućnost organizacije sastanaka i speed datinga kompanija i agencija tokom tri dana trajanja foruma. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica i teambuilding. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstaviće, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo i Ušće Shopping Centar.

Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2020 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.

Više informacija možete da pronađete na sajtu: www.izazovforum.rs

-