IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
07.05.2021.

AKTUELNO

Heineken 0.0 poneo titulu „Izabran proizvod godine 2021.”

Bezalkoholni proizvod kompanije HEINEKEN Srbija, izabran je za proizvod 2021. godine u kategoriji bezalkoholnog piva, na osnovu iskustva potrošača, prenosi Product of the Year Worldwide (POY) Adria d.o.o, inače organizator izbora „Proizvod godine”...

Kako su saopštili iz kompanije, Heineken 0.0 je bezalkoholno pivo, napravljeno po jedinstvenoj recepturi i prepoznatljiv je po balansiranom ukusu ječmenog slada i voćnih nota, a usmeren je na odgovornu konzumaciju u svakoj prilici.

Veliko nam je zadovoljstvo što je naš brend Heineken 0.0 poneo titulu pobednika za „Izabran proizvod godine 2021.“ Ovo je dokaz poverenja koje su nam ukazali potrošači u Srbiji i činjenica da su prepoznali kvalitet i inovativnost Heineken 0.0 proizvoda, kao i našu želju da konzumaciju piva omogućimo čak i u prilikama kao što su ručak tokom radnog vremena ili pre vožnje. Veliki rad i posvećenost tima, prepoznatljiv Heineken kvalitet i podrška potrošača, ključni su faktori uspeha naše kompanije, koje nastavljamo da negujemo i u godinama koje dolaze, a u kojima ćemo se dodatno truditi da opravdamo poverenje i priznanje koje nam je dato, navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije HEINEKEN Srbija.

Od prvog zrna ječma do poslužene pune čaše piva, kako se dalje navodi, kompanija proaktivno deluje kroz brojne inicijative i programe kroz sve svoje brendove, doprinoseći rešavanju ekoloških i društvenih izazova, istovremeno odgovarajući na potrebe potrošača.

HEINEKEN Srbija nastoji da ličnim primerom pozitivno utiče na zajednicu u kojoj posluje, promovišući u svim komercijalnim i komunikacionim aktivnostima odgovornu konzumaciju svojih proizvoda, dok je partnerstvo na različitim događajima u zemlji, na temu odgovorne konzumacije, neizostavno. Osim toga, na svim etiketima svojih brendova, kao i na zvaničnoj web stranici, kompanija HEINEKEN transparentno navodi nutritivne i kalorijske vrednosti svakog brenda pojedinačno, istovremeno ulažući 10% godišnjeg budžeta brenda Heineken za promociju i podizanje svesti o značaju odgovorne konzumacije, kroz različite projekte i kampanje, stoji u saopštenju.

Izvor: InStore
Foto: HEINEKEN Srbija

-