IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
09.07.2019.

Heineken omogućio prevoz za više od 4.000 "egzitaša"

Kampanja „Društvo, ko vozi kući?“ sprovodi se već sedam godina kroz najveće letnje festivale u Srbiji...

Tokom četiri dana Exit-a, više od 4.000 posetilaca ovogodišnje muzičke manifestacije na Petrovaradinskoj tvrđavi, iskoristilo je mogućnost da se bezbedno i besplatno doveze na festival ili vrati kući, zahvaljujući akciji kompanije Heineken Srbija „Društvo, ko vozi kući?“.

Ovu akciju Heineken Srbija, u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit Fondacijom, sprovodi u cilju promovisanja odgovorne konzumacije, kao i odgovornog i bezbednog ponašanja u saobraćaju, saopštili su iz kompanije.

Svi "egzitaši" koji su posetili Safe zonu na Tvrđavi i uspešno učestvovali u edukativnom kvizu o odgovornoj konzumaciji, dobijali su vaučer za vožnju Delta taksijem na teritoriji Novog Sada. Posetiocima Safe zone poklanjane su raznobojne narukvice sa porukom da uživaju odgovorno. A osim toga, mogli su da se zabave slažući puzzle i da predahnu u udobnim lejzi begovima.

Kampanja „Društvo, ko vozi kući?“ sprovodi se već sedam godina kroz najveće letnje festivale u Srbiji. Korišćenjem organizovanog prevoza, kao sigurne alternative za bezbedan povratak kući, od 2013. godine više od 210.000 ljudi bezbedno je prevezeno kući nakon festivalskog provoda.

Ova društveno odgovorna akcija nastavlja se i ove godine tokom predstojećih Lovefest-a i Belgrade Beer Festa, najavili su iz kompanije.

-