IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
04.06.2019.

Heineken priredio gledanje finala lige šampiona

Spektakularno gledanje finalne utakmice na Belom dvoru u Beogradu upriličio je Heineken, dugogodišnji ponosni partner Lige šampiona...

Među stotinama miliona gledalaca širom sveta koji su uživali u sportskom spektaklu odigranom na Vanda stadionu u Madridu bili su i mnogobrojni prijatelji brenda i ljubitelji fudbala.

Mladen Putin, direktor prodaje u kompaniji Heineken Srbija, podsetio je da je Heineken, kao vodeći svetski premijum pivski brend, već 14 godina zvanični partner UEFA Lige šampiona: Popularnost najprestižnijeg fudbalskog klupskog takmičenja na planeti raste iz godine u godinu. Mi smo, u čak 192 zemlje sveta, među kojima je svakako i Srbija, uvek tu da ovaj užitak upotpunimo hladnim Heineken pivom. Ovo je drugi put zaredom da se okupljamo na Belom dvoru i posebno me raduje što i ove godine imamo društvo pravih fudbalskih asova. Nadam se da će naše okupljanje prerasti u tradiciju i da ćemo se istom prilikom sresti i sledeće godine.

Među brojnim posetiocima ljubitelja fudbala, na Belom dvoru našao i dvojac golmana našeg nacionalnog tima Predrag Rajković i Marko Dmitrović, kao i fudbaler Nemanja Maksimović, koji su svi redom prognozirali pobedu „crvenih“.

Ekskluzivnom gledanju finala u Beogradu prisustvovali su i pobednici konkursa „Never miss a moment“, koji je trajao od marta ove godine, a u okviru koga je Heineken, u saradnji sa televizijom Arenasport, svojim potrošačima omogućio da neometano prate sve utakmice Lige šampiona preko ovog kanala, čak i ako ga nemaju u ponudi.

Veliki engleski derbi u finalu Lige šampiona pripao je fudbalerima Liverpula, koji su potvrdili primat na Starom kontinentu pobedivši Totenhem 2:0 golovima Salaha (iz penala) i Oriđija, i tako osvojili svoj šesti pehar u najjačem evropskom klupskom takmičenju.

-