IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
06.03.2019.

Heineken za fudbalsko uživanje

Kompanija je omogućila ljubiteljima fudbala u Srbiji da mogu da uživaju u prenosima svih utakmica UEFA Lige Šampiona...

Ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svetu u Srbiji od sinoć mogu da uživaju u omiljenim potezima vrhunskih majstora fudbala tokom direktnih prenosa Lige šampiona, i neće morati da propuste nijednu utakmicu.

Heineken, ponosni sponzor UEFA Champions League, najatraktivnijeg i najpopularnijeg fudbalskog klupskog takmičenja, omogućiće svima u našoj zemlji da prate utakmice preko Arena sport TV koji emituje mečeve Lige šampiona, čak iako nemaju ovaj kanal u ponudi, istakli su iz kompanije.

Potrebno je da se kupi ili poruči bilo koji Heineken u iznosu od najmanje 200 dinara, potom da se fotografiše račun i pošalje na Heineken Srbija Viber javni nalog. I to je sve. Svako ko sprovede ova dva jednostavna koraka dobija mogućnost gledanja mečeva UEFA Champions League na mikrosajtu Live.tvarenasport.com. Reč je o posebnom mikrosajtu preko kojeg će svi potrošači moći uživo da gledaju sve mečeve ovog fudbalskog spektakla.

UEFA Liga šampiona i Heineken su neodvojivi elementi pravog fudbalskog uživanja, i baš zato smo se potrudili da osmislimo način kako da širom "otvorimo kapije" stadiona i uklonimo prepreke na koje nailaze naši potrošači koji ne mogu da gledaju utakmice kada bi to želeli tokom sedmice. Zahvaljujući ovoj kampanji, više se neće postavljati pitanje utorak ili sreda. Sada će svi moći da uživaju u omiljenim potezima i uzbudljivim trenucima u završnici najboljeg fudbalskog klupskog takmičenja u Evropi, naravno, uz Heineken i uz dobro društvo, rekao je Igor Vranjković, Group Brand Manager Premium segmenta kompanije Heineken Srbija.

Međutim, tu nije kraj iznenađenjima. Za one koji sakupe najveći broj računa, svake nedelje biće obezbeđene ulaznice za spektakularno gledanje finala UEFA Lige šampiona u Beogradu. Prošle godine na Heineken događaju gosti su bili u prilici da se druže sa našim vrhunskim fudbalerima Nemanjom Matićem i Duškom Tošićem, kao i sa brojnim drugim sportskim zvezdama.

Ni to nije sve, na kraju konkursa, četvoro učesnika sa najvećim brojem bodova osvajaju odlazak na polufinalnu utakmicu UEFA Lige šampiona, kako bi uživo mogli da osete atmosferu na stadionu i uživaju u majstorijama najboljih igrača na Starom kontinentu, poručili su iz kompanije.

-