IN STORE  in your country  
SRBIJA
Na licu mesta
08.07.2019.

Kampanja Heinekena za zelenu Srbiju

Akcija je pokrenuta sa namerom da se podigne svest festivalske publike, kao i samih potrošača, o važnosti recikliranja i očuvanja životne sredine...

Kompanija Heineken Srbija je sprovela, tokom ovogodišnjeg festivala na Petrovaradinskoj tvrđavi, društveno odgovornu kampanju „Da Srbija bude HEINEKEN zelena“, u saradnji sa JKP Čistoća Novi Sad i EXIT Fondacijom.

Kako je saopšteno, akcija je pokrenuta sa namerom da se podigne svest festivalske publike, kao i samih potrošača, o važnosti recikliranja i očuvanja životne sredine. Na Tvrđavi su bili postavljeni obeleženi kontejneri za recikliranje u koje su egzitaši, u ritmu muzike, nakon odgovorne konzumacije mogli da odlože svoje iskorišćene plastične čaše i flaše. Na taj način, posetioci festivala doprineli su čistijoj Petrovaradinskoj tvrđavi i Novom Sadu, kao i zelenijoj Srbiji kako za sve građane, tako i one koji će i naredne godine doći na Exit.

Heineken Srbija nastaviće da promoviše recikliranje kao odgovorni vid ponašanja tokom narednih letnjih festivala širom zemlje, poručili su iz kompanije.

-